Julie & spol.
Vítejte na stránkách divadelního sdružení
JULIE & SPOL.
Divadlo se zaměřuje na všechny věkové kategorie se zřetelem na rodinné divadlo.
Soubor se prezentuje
- jednotlivými divadelními inscenacemi, jimiž jsou jmenovitě
- celovečerní loutkové pohádky, určené nejen pro děti, ale i pro dospělé
- menší dětská loutková představení
- loutková představení pro dospělé
- samotnými hudebně dramatickými celky s vystoupením například fakíra, kouzelníka, sestávajícími z hudebních čísel, malovaných a kramářských písní, dětskými hrami apod.
- komponovanými programy, propagačními akcemi, kabaretními výstupy, skečemi apod.
Soubor pracuje s loutkami, živými herci i vlastní hudbou, využívá osobitou výtvarnou poetiku a scénické efekty různého druhu. Nevzdává se letního putování, neboť v kočovném divadle nalézá inspirativní základy své tvorby.
Navazuje na kořeny tradičního loutkového divadla a prezentuje se i v místech, kam divadlo za divákem zpravidla nezavítá.
Své zkušenosti z kočovného herectví a tomu odpovídající výrazové prostředky a schopnost využívat přirozeného spolupůsobení okolí, soubor zhodnotil i při vystupování na divadelních poutích. Představení se konají za účasti alespoň jednoho diváka.
Konala se i přestavení, kdy celý soubor hrál pro jediného dětského diváka.
Hlavní ctižádostí souboru je vybudovat repertoár komplexních inscenací, spojující výrazivo hudební, herecké, loutkoherecké, výtvarné i dramatické do tvaru žádoucí umělecké úrovně při zachování sdělnosti a otevřenosti.
Sdružení Julie & spol. využívá především vlastní tvorbu. Původní díla jsou zaznamenána vždy ve složce výtvarné a (snad s jedinou výjimkou) i ve složce hudební a literárně dramatickém zpracování divadelního tématu. Jen při výrobě scény a loutek se příležitostně využije cizí spolupráce, nicméně vždy podle vlastního projektu.
Kontakt:
Divadlo Julie & spol.
Pod Klikovkou 11, 150 00, Praha 5
Tel.: 02/572 154 79
0602/377 533, 0603/262 529
julieaspol@email.cz