|
|
|
|
|
|
|
|
ondřej (Občasný) - 9.8.2005 > celková koncepce se mi líbí dost
zní to jako ouvejina dcera
jen ten dřevěný kříž místo srdce je na mě strašně masochistický
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
| ondřej (Občasný) - 10.8.2005 > g morr> Mein Herr,
das habe ich aber verstanden. Doch musste ich derart sprechen - es gibt kein grosser Unterschied für mich darin.
Sie wissen, es schmerzt, ein Herz auf dieser Weise zu handeln.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
Levity (Občasný) - 11.8.2005 > Je to perfektní!
ten kříž mi došel až po gmorrově vysvětlení.... a pak už jsem jenom zírala s otevřenou pusou...(!)
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| g morr (Občasný) - 15.8.2005 > prymytyf> Latinsky neznám... jen maličko. A vlastně jsem to viděl frncouzsky... a to umím ještě míň. S tím velikým F je to Fakt. Ale hlavně... teď jsem si byl nucený vzpomenout na jednu super povídku od Uršuly Leguánový. Začíná luštěním mravenčí literatury. Vzhůru s královnou se tam píše. A interpretuje se to nejspíš jako Smrt královně, protože to je cesta z mraveniště... atd. Výtečná povídka o umění jiných druhů... kromě mravenců se mluví konkrétně o tučňácích.
Další výteční mravenci jsou u C. Šimáka v Městě (Když ještě žili lidé), vypadá to, že se ujmou vlády po psech... kteří se ujali vlády po lidech.
Inteligentní mravenci nejsou v literatuře vůbec tak ojedinělí, jak by se mohlo třeba zdát.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|