|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martyfoto (Občasný) - 31.8.2005 > ......sem se mrk na paar tvejch prispevku, naaahodou (nebo asi ne) s tebe neco roste......bravo......umis a tvoris.......super.........
.....greetings from vienna........
....az budu v praze zajdem na jedno......
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Mishka (Občasný) - 1.9.2005 > Dommi> Panenko, asi Tě zklamu. mluvíš sice jako velmi zkušený fotograf s výsledky, které by to dokazovaly (bohužel tomu tak ale není), ale pravdu nemáš! Tys nikdy neviděla jak dovede Matka Natura kolorovat?! Neviděla jsi nebe tónované až do fialova a vůbec tu širokou škálu barev, co je schopná příroda na nebi občas vytvořit?! To mi je líto.
Taky umí-li člověk použít nastavení clony a času, dá se snímek posunout trošku jinam, než je "realita".
Je velmi jednoduchá kontrola, jestli kecám já či Ty.
Pošlu Ti původní originály (napiš kam), ať nemusím číst tyhle zasvěcené nepravdy. Neupravované originály si uchovávají parametry z foťáku (typ foťáku, clona, čas...), po úpravě ve Photoshopu a Neat Image tohle ztrácejí. Velmi jednoduché.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Mishka (Občasný) - 2.9.2005 > eternity> ze jde o "pomstu" ci jasnou averzi bylo jasne, je hezke, ze se priznavas, proc utocis.
muzu hrabat v pameti jak chci, ale takhle hovadsky, hloupe a ze zloby a pomsty jsem nikdy nikoho nehodnotila. bud nekdo fotky ma dobre ci ne, ale snazim se to podat slusne a ne psat, jaky je to shit a predhazovat profi servery. to si dost ujela.
hlavne, ze ses rada priznala co je tohle za hru.
res si na me dale svou zlobu a komplexy, bohuzel Tve hodnoceni neberu vazne a ostatni si asi taky uz udelali obrazek ktera bije. za hlupaka pak nejsem ja.
mnoho stesti a energie k zapuzeni zloby a nezahojenych ran ega, je mi vazne takovych lidi lito.
| | | <reagovat |
|
|
| Mishka (Občasný) - 7.9.2005 > eternity> holka, nevim, jaky nick jsi mela pred timto a jake konkretni fotky jsem Ti hodnotila, ale protoze jsem NIKDY nehodnotila z nejake averze a nemstila se (treba Toono a Minerva do me sijou neustale, ale nesazim k jejich fotkam nizke body jen proto, ze me stvou!), musely byt Tve fotky opravdu nedobre.
ze jsi nezkousla mou kritiju a mas potrebu mi to vracet timto hloupym a okatym zpusobem je smutne, ale bohuzel je to problem Tvuj.
"ste stale ti to nedoslo preco som radcsej vsetky fotky zmazala...? lebo ty prva si vzdy mala na kazdu jednu moju fotku hlupu pripomienku."
pokud mas pocit, ze Tve fotky byly dobre, tak to jiste ocenili i dalsi uzivatele a jedno me nelichotive ohodnoceni Te prece nemohlo rozhodit ci dokonce vyburcovat k vymazani.
bohuzel asi tusim, ze me pripominky nebyl "hloupe", jen pro Tebe neprijemne a ostatni asi reagovali podobne, jinak pochybuji, ze bys to smazala.
ale uz se s Tebou o tom dal nebudu bavit, je to zbytecne. predpokladam, ze ses hodne mlade tdrdlo, co chtelo byt ze dne na den super fotografkou a nezkouslo, ze to chce cas a hlavne pokoru nad hodnocenim jinych. jen tak ma sanci se clovek posouvat.
vzdala jsi to, radeji budes mazat sve nepodarene fotky a mrstit se otevrene na tech, co Te nevychvalili.
smutne, ale je to Tvuj problem. Ty jsi to vzdala, prohrala, citis se ublizene.. misto aby Te to vyburcovalo na sobe makat... ale to je Tvoje volba, Tva cesta...
| | | <reagovat |
|
|
ireversible (Občasný) - 14.10.2005 > Některé fotky se mi líbí, jiné ne.
Připomíná mi to, ale večerni vyjížďky s kamarády autem někam do přírody:)
Dík za vrácení vzpomínky:)
Která, ale stále trvá:)
| Body: 3
| | <reagovat |
|
|
|