Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 30.6.
Šárka
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pózování na sluníčku
Autor: protěž (Občasný) - publikováno 1.10.2003 (09:08:19)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 1.10.2005 > kočka větší než pes, kam sme to dopracovali?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 1.10.2005 > ježiš, to je O! BR! a fotografka je hádám veliká kocórovi tak po kolínko :o) Jinak nejlepší je ta hlavní nahoře a pak ta vpravo nahoře... protože tam má psích krásně vidět profilové partie... ale ten posmutnělý výraz očí z té veliké je takový osobnější. Jako fotku to oc nevnímám... spíš jako "milost" takovou. Dnes se im zdálo o tom, že mám foťák s autozaostřováním a clonou a nějak mi to pořád nešlo až jsem ve finále vyfotil blbě ;-) No tak já už asi přestanu plácat
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 1.10.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 1.10.2005 >
<reagovat 
ariel (Občasný) - 1.10.2005 > "Měl jsem psa a kočku" předpokládám znáš...
<reagovat 
Jarinka (Občasný) - 1.10.2005 > To nemá chybu.
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 1.10.2005 > Taky jsem měla jeden čas v bytě kočku a psa, přestože pes byl větší, kdykoliv obtěžoval kočku, napráskala mu s přehledem. Vynutila si respekt, v pohodě potom vedle sebe spali v jednom křesle.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 1.10.2005 > Hehe, to je skvělé
Já měla kočku, která jezevčíky zakusovala a troufla si i na vlčáka, když jí připadal podezřelý. A jí připadal podezřelý každý, kdo se podíval směrem k naší zahradě.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 1.10.2005 > Janahe> hele a nebyla ta kočka někde od černobylu? :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 1.10.2005 > Balcarka> Asi ne, ale kdo ví :)
Byl to poloperský želvovinový pražskopouliční nalezenec, teda nalezenkyně, jmenovala se Kirké. Řadu let žila v pražském bytě, když jsem se odstěhovala mimo Prahu a ji vzala s sebou, sedávala na plotě a jemným vrkáním lákala kocoury, zatímco s kočkama, které k nám zabloudily, udělala krátký proces - zbyly po nich jen chuchvalce chlupů. Když šel po ulici pes a podíval se směrem k našemu plotu, proměnila se v hrozivě dunící chlupatou kouli, když pes učinil neuvážený krok směrem k nám, zaútočila. S tím jezevčíkem jsme ji chtěli skamarádit - ta se tak rozzuřila, že jsme ho málem nezachránili.
Kirké taky nesnášela děti (ale neútočila na ně, pokud jí ponechaly možnost utéci, jinak zaútočila a zmizela), kupodivu moje dítě vzala nejen na vědomí (i když už to v té době byla starší paní), ale nechala si dokonce od něj líbit úplně všechno. Přitom mi všichni předpovídali, že mi to dítě sežere. Byla to skutečně komplikovaná osobnost.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 1.10.2005 > Janahe> he he, my měli doma takového hlídacího ježka co štěkal na lidi a kousal do noh, tak sme museli chodit doma v botách :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 1.10.2005 > Balcarka> On kousal i domácí? Teda štěkajícího ježka si nedovedu představit. A skutečně u vás bydlel - tedy ptám se vlastně jestli byl ochočený, nebo jen dočasně v zajetí?
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 1.10.2005 > Janahe> ten nevděčník se nedal ani za tři roky co u nás žil ochočit a kousal i nás. A s jakou radostí! Ta mrcha
<reagovat 
Lhostej (Občasný) - 1.10.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 1.10.2005 > já se na to musím furt dívat, strašně se mi líbí, jak je ta kočka v pododě, není to náhodou kocour, má takový xicht
<reagovat 
protěž (Občasný) - 1.10.2005 >

Zajímavé zvířecí příběhy se tu sešly :o)

ad Balcarka: Je to kocour. A není tak veliký, jak se zdá, seděl prostě trošku víc vepředu, a navíc, oč je vyšší než pes, o to je ten pes delší


<reagovat 
reny (Občasný) - 3.10.2005 > pekne:-))) Tie tapky maju krasne...
Body: 5
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 15.10.2005 > Teda tak tohle mě dostalo.Dívím se, že je to tak málo hodnocené, ale to už tak bývá.Moc, moc, moc se mi to líbí.Ta první samozdřejmně nejvíc.Jako by svou ironickou chytrostí tomu hloupému psu něco říkala.Jako třeba "Vidíš ty vole a ty tu sedíš.Taky sis mohl tak užívat".A kočky jsou stejně lepší než psi.A když už jsou tu ty příběhy.Jako malý jsem měl též kočku a hádejte co mi provedla.Šel jsem za ní když seděla na okně a nějak se lekla a vypadla.Automaticky jsem odvodil že je mrtá a propadl akutnímu smutku a pláči.Mamka okamžitě vyběhla, seběhla tři patra a našla ji decentně vystrašenou na chodníku bez jakéhokoliv zranění.A co z toho pline?Další výhoda kočky oproti psovi, má lepší odolnost proti pádům:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 15.10.2005 >
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 15.10.2005 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter