Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 6.10.
Hanuš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Protahující se portrét
Autor: protěž (Občasný) - publikováno 4.10.2003 (09:08:06)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 4.10.2005 > pěkné děvče. čistě geometricky ta první... a taky za anatomii (u druhé mi nezbývá říct než, že pěkné děvče, ale nic víc k tomu není co... a to je škoda)
<reagovat 
afro (Občasný) - 4.10.2005 > První pěkná.
<reagovat 
Jarinka (Občasný) - 4.10.2005 > Ta první fotografie se mi líbí víc.
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 4.10.2005 > Modelka >  , fotky >
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 4.10.2005 > člověče, to je nějaké tohleto :o)) já bych to nazval možná spíš "vrh koulí" ;-) Výraz obličeje je takový jakože "hehe, teď mě fotí jak se protahuju, to je junda" Pak mi přijde zvláštní ten řez přes zadek partie. A vůbec mámprostě pocit, že se už neprotahuje.. že se vrací z toho charakteristického vyšponování.. a teď ta ruka dívkosvalitá sebou švihne a otočí celým tělem by ta koule, co tam chybí v té druhé ruce mohla překonat snad i třiceti (nebo kolik se hází?) metrovou (v metrech se to počítá?) hranici. .. No.. a měse nelíbí ani ta druhá. Ty barvy, to čelo do nichtrochu vpálené.. trochu strnulost "tak a teď vydrž!"... "a nemrkej!".. cvak... "no skoro si mrkla ale dobrý, je to jakože k tomu protahování ospalé ;-)" Za středobod fotky považuji dámino levé ouško, které mi připadá, jako by mi mávalo :o)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 4.10.2005 > tichotam> 

ježkovy voči.. ty si ale detailista.. co máš co koukat na ucho.. se kouká celek.. no.. a ona kdysi skutečně slušně vrhala, tak jí třeba ten grift zůstal i v protahování..

nojo.. to je zvláštní, že fotky, co mě se líbí, tu většinou propadnou, a které nijak zvlášť, tak nějak děsně chytnou :o)


<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 4.10.2005 > protěž> ona ta první jako zaujala žejo... tak vůbec hlavně ty ruce jsou fascinující.. jen že to podle mě není protažení :o) jinak jako jo.. to s tím oknem je fajn a tak... ;-)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 4.10.2005 > tichotam> 

nojo.. ale není to fuk? .. tak bych to nazvala jinak nebo dala bez názvu.. a změnilo by se tím tak moc? :o)

ono je to ale vážně protažení.. jsme fotily žeáno.. dlouho.. už to bylo únavné.. já si štelovala stativ a ona se zrovna spontánně protáhla.. a já povídám, jé to je dobrý, udělej to ještě.. a tak to samý udělala ještě jednou akorát se při tom smála, protože jí to přišlo srandovní, že se má natahovat.. no.. první pokus byl úplně stejný (až na ten úsměv, jako ten původní opravdický).. další záběry už nebyly přirozené.. ale tady se vážně protáhla :o)


<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 4.10.2005 > protěž> Měnil by se obsah mé "kritiky" ;-) clá totiž je o tom, že to není protahování... a ne o tom, že je to špatná fotka. Sad jen ta část ehmkritiky s tím useklým zadkem.. který mi teď přijde dobrý.. nemám to oko ještě vytříbené, asi jak furt mrkám ;-) Ta druhá se mi ale regulérně nelíbí. ta první se mi líbí. No a že to je opravdu protahování věřím, já jen že ta ruka jakoby se už vracela z té vypjaté polohy.. že to nemá tu křeč takovou jak je to na tom protahování to nejlepší :o)
<reagovat 
Regio (Občasný) - 4.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 4.10.2005 > Regio> to jsem dala sem na dnešek pro tebe, jenže jsem odpoledne zjistila, že se to vůbec nelíbí.. tak jsem to radši schovala, aby se ti to "nemuselo líbit" :o)) .. teď tu koumám, jak jsi se dostal do skryté kolekce...
<reagovat 
 Regio (Občasný) - 5.10.2005 > protěž> nějak jsem se sem proklikal ... když jsou jen ukryté a né smazané:)) sem je hledal ... je to super  unplugeed portrét. Se musíte dobře znát navzájem...si myslím..:))  
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter