|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janahe (Občasný) - 1.11.2005 > Je to moc krásné, já jsem nadšena.
ALE:
Sice je to pěkné, ta výstavka nahoře, jenže mně se teď nějak dlouho načítají obrázky, a než se načte další, já ten předchozí zapomenu. A když se chci vrátit, tak abych zase čekala. Musela jsem si ty obrázky zkopírovat, abych se mohla řádně pokochat (tedy zkopírovala bych si je, i kdyby tu byly pod sebou, čemuž bych já odobně dala přednost - to říkám čistě, abys taky slyšela jinou stranu)
A dala bych ti ty doporučení alespoň tři
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ireversible (Občasný) - 6.11.2005 > Velmi pěkná zbírka.
Svá díla nebereš na lehkou váhu a přikládáš jim určitou hodnotu, pokud se nemýlím:)
Tak by to mělo být u každého, ale není.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
| ireversible (Občasný) - 7.11.2005 > Mishka> Víš.Já jsem v podstatě jeden velký laik.
Proto to popisuji, tak jak to na mě působí a jakou mi to dává představivost a další věci, které se bezpochyby vážou i na tvá dílka:)
Kdyby jse mi něco nelíbilo dám vědět:)
Začínám teprve nacházet šlépěje proniknutí do těchto věcí na totemu.
Do grafiky a podobných věcí vůbec nedělám, takže je to jen vnitřní pocit atd, jak už jsem řekl
Když se podíváš na mé hodnocení ostatních děl zjistíš, že mě hodně ěcí oslovuje i když jejich literární, nebo jakákoliv jiná věc není zas až tak na dobré úrovni.
Prostě to tu mám rád.)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|