Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 29.6.
Petr a Pavel
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
I anděl musí do nebe
Autor: IvonaB.I.C. (Občasný) - publikováno 28.1.2006 (18:49:14)


annandale (Občasný) - 29.1.2006 > Cervena knihovna neni muj zanr, presto jsem cetla az do pulky. Je tam hodne nepresnosti, nelogicnosti (napr. Akademie vytvarnych umeni neni Universita.)

Postravy jsou neprokreslene.

Nejabsurdnejsim nesmyslem je ovsem vztah toho spisovatele a prostitutky. Ne proto cim se oba zivi, ale proto ze v cele povidce nebyl ani naznak toho, ze by meli neco spolecneho a vztah se ani nijak nevyviji. Uspesny intelektual, umelec (ackoli z charakteristiky to nejak nevypliva, pouze popisujes nejake vnejsi atributy- publicita, vecirky, honosna spolecnost - apropo- je to vubec spisovatel, nebo snobskej obchodnik? Jeste navic je tak cudnej a pokryteckej, ze se cervena pri pohledu na polonahou zenu... o cem asi tak muze psat- asi toho moc neprozil, moc toho neunese- ale jak potom muze byt tak strasne uspesny...) takze tento (podle tebe) uspesny chlapek jde na rande s nejakou holkou z ulice a je mu uplne jedno, kdo ona je, co je, o cem premysli... jedina co mu o sobe na prvnim rande rekne je, ze byla vna solarku a v posilovne, a to mu, intelektualovi, staci... a to staci i k tomu, aby s ni touzil zit a koupil pro ni dum. To snad nemyslis vazne, to je i na Cervenou knihovnu moc.

Hlavni postava vubec nezije, nema vlastni nazory, touhy, sny, jen tak sleduje, co se kolem ni deje a nechava se vtahovat do zivotu jinych.

Porad ji totiz nastrkujes do cesty nejake stastne ci nestastne nahody, ktere posouvaji dej do predu, ta holka sama se o nic snazit nemusi.
(napr. Marka ji pomoci nahod nastrkujes do cesty snad ctyrikrat, a kdyz uz vazne nevis jak je dat dohromady, tak nakonec ten poctivy a uspesny spisovatel uz po druhe nahodou najde neco, co hrdinka ztratila, donese ji to dokonce az domu (asi musel patrat), ale to nestaci, vrcholem je, ze ho dokopnes az do jeho klina, kdyz hrdinka nestastnou nahodou zakopne o stul a ona do jeho klina upadne)

Spatny, spatny, spatny.
Body: 1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli annandale
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter