| Emmet_RAY (Stálý) - 5.4.2006 > Bell> Na jeden den máš (jakožto uživatel "pravidelný") pro každou rubriku k užití dvě doporučení. Dne 30.3. jsi už doporučila povídku Medůza trubkovitá od autorky Maxima gali a povídku Loutkář od autora Smutný Ivan. Udělení doporučení znamená, že označuješ, které příspěvky tě v jeden den nejvíc zaujaly, ale to datum se pochopitelně odvíjí k datu publikování těch příspěvků. Lumig není v redakci moc dlouho, takže tuto věc nevěděl, byla mu už vysvětlena. Nic tedy neřeší, když si v tomto případě počkáš do dalšího dne, protože svá dvě doporučení pro 30.3. jsi již použila - jedinou cestou, jak tomuto příspěvku udělit doporučení je to, že některému z těch dvou, kterým jsi ho již udělila dříve, to déčko vezmeš.
Takhle to funguje proto, aby to doporučení mělo nějaký význam. Kdyby ho každý mohl dávat kdykoliv /a věř mi, že mne napadají lidi, kteří by ho v tom případě naplácali skoro pod všechno, co četli :-) /, tak by ztratilo punc ukazatele výjimečného díla - protože by měl déček každý příspěvek hromadu.
PS: paní Zvoníková vzhledem k tvému nicku - Bell = zvonek. Samozřejmě přesnější by bylo říci paní Zvonková, protože zvoník se zase řekne ringer, bellringer atd.
| Doporučil
|