anae (Stálý) - 14.10.2007 > není nad alegorické příběhy - moc pěkný
Laciné víno
překvapilo zkušeného pijáka
hojností chuti.
i když nejvíc asi vypovídá název ...
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Janele z Liků (Občasný) - 22.10.2007 > ztratila> Tím, že sem něco podobného vložím-to neznamená, že to doporučuji, jde pouze o ilustrační foto...Takováto sépiová malůvka má poukázat na to, že my ženy nejsme jen vnější a vnitřní rodidla, vhodná k vystavení na příhodném místě...Každý dle svého šmaku, já třeba zase nepochopím, proč si někdo dává na oči řasenku nebo vytrhává obočí, aby si ho dokreslil, stejně tak bílé boty, jak někdo může šlechtit nehty, když s tím nejde vůbec nic pořádnýho udělat...stejně tak nepochopím křesťana, který tvrdí, že zvíře nemá duši, že bylo Bohem stvořeno k tomu, aby sloužilo lidem...a přitom mají v desateru: Nezabiješ (člověka)...Každý má to své, čemu se diví...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
| born to be child (Občasný) - 20.10.2007 > holger> och..děkuji a nápodobně 8¨-)
já teď nějak stále nepíši..asi jsem vrhnul síly na muziku a nezbylo na blábolení se špetkou surrealismu poetického nemluvněte..8¨-)
občas si tu někoho z těch asi pěti autorů, kteří se mi líbí, přečtu..ale dost mě odrazuje nepřátelský postoj některých hlupáků a celý dort mi dokážou pokazit kapkou své hlouposti..tak se tu moc nezdržuji..občas bývám na pokecu písmáckém..kdyby náhodou 8¨-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|