|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Zeanddrich E. (Stálý) - 19.1.2009 > anae> "... -konkretně tady "tento člověk" je jeden z nejlepších "vinařů", které osobně "znám" (( -i když on sám o sobě tvrdíval, že by raději dělal něco jiného, co ho "baví" ješte více... ))...; -máš tedy "dobrý postřeh" (( -ne nadarmo asi dělal "dlouhá léta" sklepmistra v "Morav. vin. závodech" ve Velkých Pavlovicích, např.; ... -etc. )).
-... -nedělává vína sice "moc (( -co vím, tak. max. několik hl za sezonu ))" , ale zato má snad "až nadpozemský" smysl a cit pro vinohrad během celého "těžkého vinařského" roku...,; ... -a pak ovšem také pro výběr těch "nejpravějších" hroznů...,; -a pak, a to snad především, pro "jednotlivé kroky" při samotné výrobě vína, a jeho "ošetřování", a "uchovávání"...; -bohužel, je ne příliš dobrý "obchodník"(( -zasloužil by si, TEDY podle mne alespoň, mít svou "ochrannou známku", např. ... )), ale "tak už to asi bývá", bohužel (( ? )); .
Mimochodem, jeho otec, také člověk "mnoha talentů", byl zase podobně "fenoménem" v oboru "sadařství" -ten zase např. v naší obci začal snad jako prvý "ve větším" pěstovat meruňky, a až zázračně se mu "uchytávaly" štěpy, rouby i očka téměř na 100% (( ! ))...; -etc.
."
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|