|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zabicka (Občasný) - 1.4.2009 > vypada to efektne, ale ja tomu neverim, zda se mi, ze je tam neco divneho. Nikdy jsem tuhle sadrovou hlavu nekreslila a pamatuji si ji jen matne, ale zda se mi, ze proste nesedi.
Mam pocit, ze mel vic vrasek - cert je vem - ale hlavne me tam vadi nos a zlabek pod nosem a koren nosu. Nebyla ta hlava vic kulatejsi? Taky pokud nemel zuby, tak by mel mit bradu bliz k nosu, takhle je tam na ty zuby porad dost mista.
Na druhou stranu z toho ta sadra moc neleze coz je hezke, dokonce se to aj kouka ;)
Dala bych tak 4,6 ale to nejde. Tak budu drzet palce a tesit se na pristi.
| | | <reagovat |
|
|
|
| zabicka (Občasný) - 1.4.2009 > Boža> na prvni model je to opravdu pekne, zachytit svetlo a stiny se ti povedlo, vsak sem psala, ze je to velmi efektni.
Vzdycky kdyz se divam na obrazek, tak si predstavim zivolu. Pokud to nejde, tak je tam neco spatne. Nemusi to byt zrejme hned, ale neco tam neni v poradku - chybi ci prebyva co ja vim. Musi se na to kouknout znova popripade po delsi dobe, nebo zkusit znova.
Naucit kreslit muze kazdy - nekdo driv, nekdo pozdeji - staci chtit a vydrzet :)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|