|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
|
"... -na této fotografii je nejzajímavější asi to, jak byla pořízena...; ... -stál jsem tehdy (( ... -víceméně )) oblečen a obutý, obtížen "nejen" zavazadlem (( ... -s mobilem, zápisky, doklady včetně pasu, penězi, hodinkami..., ... -ale především poměrně "dosti chutnou" svačinou...)), na hraně relativně prudkého skaliska nad mořem (( ... -tam jsem se vyškrábal díky své "horolezecké" "minulosti", ovšem kdo "někdy někam" lezl, tak mi potvrdí, že mnohem snadněji to jde nahoru, než pak -"řízeně" dolů ...)); ... . -Dále ovšem byla cesta právě "uzavřena" hustým porostem plochých kaktusů, v moři pode mnou zase číhaly "neviditelná" skaliska, mimochodem taktéž "poseta" "ostny", v tomto případě mořských ježků,; ... -skála se navíc drolila, a v "malých písčitých potůčcích" mi "téměř" při jakémkoliv pohybu "ujížděla" pod nohama... ;... -jen "živé" (( ... -lidské )) duše "nadohled" jaksi nebylo... (( ... -ten "zámeček" je ruinou, sídlem bývalé německé firmy, několik desetiletí již neobývanou... )); ... -etc.
-Byl to prostě jeden z těch "adrenalinových" okamžků, ve kterých se jakoby .."láme" život;... .
... -no, jak je asi zjevné , "nakonec" -když již počínalo se již stmívati -jsem to, alespoň "protenkráte", "přeci jen""nějak" zvládnul; ... (( ... -"o to více" tedy, a to i dodatečně, "závidím" některým .."andílkům" ty jejich "křidélka"; ... )) ... :-)).
."
|
|
|