|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Side (Občasný) - 25.8.2009 > caesarborgia> ahoj...ano, máš pravdu, já se ale také od tradičního umění distancuji, neuznávám ho, může mi políbit prdel, protože jeho křivost a zatuchlost je hrozně trapná. Neřídím se žádnými pravidly, máme svobodu a pak teprve poznáš sám sebe když poznáš co je svoboda, jsi svázán jistou představou co je a co není dobré a to Tě mučí, proto jsi otravný k druhým a musíš to zapíjet zasraným chlastem..., dělej si co chceš, je to Tvoje volba, ale chováš se jak zasranej komouš co diktuje a napadá, ...ahoj:-)
| | | <reagovat |
|
|
| Side (Občasný) - 27.8.2009 > caesarborgia> ....jako máš svědomí, které Ti ,,diktuje,, hranice, ale to je Tvuj boj, nejde diktovat světu svoje svědomí, každý ho má jinde..., mimochodem, tohlencto není žádný produkt SW ale piplací práce na dřevěném!!! stole, bez alkoholu:-), nepoužívám žádné filtry a udělátka, je to jen abstraktní zátiší...Montážní linka od slova montáž a fuuurt dokola.....at to ide...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| Side (Občasný) - 29.8.2009 > caesarborgia> ...jelikož je to fotka, natáhnu do komplu, hodím do negativu a dodělávka jako je gamma, ostrost, teplota barvy apod...., všechny tvary jsou papír, papír a zase papír, který je obarven vodovkama, je to jen abstraktní zátiší ani nemám žádnej soft který by efekty dělal, jen zoner natáhnutej z časáku o PC...
...večer si dám občas bílé víno, nejraději madarský muškát, pivo jedině 12 plzen, nejlepší pivo na světě:-)
..tož hodně zdaru a nikdy nic není definitivní, tak se neboj své názory pozměnit:-), myslím tím alkoholický bohémský život:-)
| | | <reagovat |
|
|
| Side (Občasný) - 30.8.2009 > caesarborgia> ...nechci a nebudu si to obhajovat, ale montáž v PC ani náhodou, ...koláž to je, ale 3rozměrná, takže to zprasím jako fotku, protože post proces je pro mne důležitý, klasická koláž je pro mne moc čitelná, a pro svou surovost to potřebuju ,,došpinit,,
PS...ja zdechnu na cigára:-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Zeanddrich E. (Stálý) - 30.8.2009 > Side> "... -pozn. jen tak pod čarou ... ;... - "to jsou právě
ti vodnáři"... -i tou "jejich" modrou, "andělskou" barvou; ... -všechno v dobrém, Aine ...; ... .
."
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|