|
|
|
|
|
| Zeanddrich E. (Stálý) - 27.4.2010 > Zeanddrich E.> "... -a ten ptáček umí i
zpívat... ...v MP3 formátu (( ...-najde se snad někdo, kdo by mi -toho "...ptáčka" myslím- nevěřil... ? )); ... .. .
."
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
| Zeanddrich E. (Stálý) - 27.4.2010 > germanica> "... -no ale ty kovový právě mají postupně
prý nahrazovat ty živý, napadlo to primátora... ...-jsou prý jednodušší na údržbu, nemusí se také např. vůbec zalévat, hnojit, "vokopávat", a tak...; ... .. .
."
| | | <reagovat |
|
|
| Zeanddrich E. (Stálý) - 28.4.2010 > germanica> "... -no, napadlo to původně... ...-a to dosti pravděpodobně (( ...sledovalas "Ano, pane
premieére", apod. ? ))- asi někoho jiného, ale p. primátor si to vzal za své...; ...seriově se mají začít vyrábět již letos na podzim...; ...Brno se pak "již asi opravdu "stane tím "...železným" městem...; ... .. ,.
."
| | | <reagovat |
|
|
| Zeanddrich E. (Stálý) - 28.4.2010 > Rakshi 55> "... -možná mi to nebudeš věřit, ale přibližně v těch místech jsem cca 1,5 dne
pracoval, ještě s dalším "odsouzencem", s lopatou, krumpáčem a kolečkem, apod. ... ...-když se to tam celé rekonstruovalo, tak cca 2,5 -3 roky zpátky...; ... -jo, "...až takhle" jsem tehdy "...klesl"; ... ...
."
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| Zeanddrich E. (Stálý) - 28.4.2010 > dadadik> "... -jo jo, také jsem se kdysi počítal k
brněnské..., ale i např. k břeclavské, hustopečeské... ...-a všelijaké "další" galerce...; ... ...
."
| | | <reagovat |
|
|
|
klein (Občasný) - 28.4.2010 > ....."odsouzen" k veřejně prospěšným pracem?????
.....co se musí stát, aby po člověku zůstala stopa v podobě vlnkovatého záhonu???
.....nezaplacená pokuta za špatné parkování??, jízda na černo MHD??... nebo snad "výtržnictví" v podobě hlasitého zpěvu nad ránem??
| | | <reagovat |
|
| Zeanddrich E. (Stálý) - 28.4.2010 > Rakshi 55> "... -no Ty to zase vidíš moc divoce... ; "... veřejně"
nahlas zpívat si troufám opravdu málokdy, ale bylo to tak, že jsem jednou "nad ránem" škrtil 4 policisty najednou, 2 městský, a 2 z Policie ČR...; ...-ne vlastně, to nebylo tehdy; ... .
. ...-toto bych Ti "prozradil" leda "...soukromě"; ... ...
."
| | | <reagovat |
|
|