Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 30.6.
Šárka
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Herečka
Autor: annandale (Občasný) - publikováno 22.8.2010 (23:45:23)


Bajata (Občasný) - 26.8.2010 > Hmmm, škoda že odmítáte (alespoň se zdá,) dobrou kritiku.
Autorita profesorky ještě neznamená, že musí být dobrá.
Pamatuji si prohlášení jednoho profesora na vysoké škole:

,,Můžete mít sebelepší nápad, bezchybně vypracovaný projekt,ALE BEZ TITULU TÉMĚŘ NEMÁTE ŠANCI. PROTO STUDUJTE...
ABY JSTE DOSTALI DIPLOM. TO VÁM OTEVŘE TÉMĚŘ VŠECHNY DVEŘE."

Jenomže asi zapoměl na jednu maličkost. Stejně jako asi Vy. Ve vašem případě je to pozornost čtenářů a publika. Pro ně píšete.
Profesorka i kdyby byla sebelepší, nikdy nezajistí přízeň druhých. Tím také Váš úspěch.
Také jsem chtěl napsat svůj názor a pohled, jako čtenář a popřípadný divák, ale asi by to bylo zbytečné.
Stručně řečeno: číst se to dá, jistý děj také, ale do kina bych nešel. Televizi přepl na jiný kanál.

Pokud by jste ovšem alespoň nepřemýšlela a poněkud nepřepracovala scénář. A kdyby to byla kniha, tak zpracování.

Myslím že bych se asi nijak zvlášť nevyjadřoval, ale máte zájem o hlubší kritiku. Což je výzva pro čtenáře a případné diváky.

Pevně věřím že se neurazíte, ale budete dál usilovat o vyjádření těch, pro které píšete.

Dopředu vás nedostane ten, kdo vás plácá po rameni, ale kdo Vás také občas kopne do ...

Přeji hodně štěstí a úspěchů.
Dodatek: Mohl bych znát jméno či umělecký pseudonym paní profesorky? Díky moc.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter