|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
BUĎ CHYTRÁ A DĚLEJ BLBOU
NEVÁŽNĚ MYŠLENÁ ÚVAHA NA DOCELA ZÁVAŽNÉ TÉMA
Někteří muži rádi nahlas prohlašují, že preferují chytré ženy, ale není to tak docela pravda. Jde o to, že žena smí být i chytrá, ale nikdy ne chytřejší než muž. To je pak zle.
Mnozí muži svou touhou po moudré partnerce vysvětlují to, proč opouští manželky. K moudrosti se dochází většinou až věkem, takže vyměnit životem zmoudřelou ženu za nevycválanou puberťačku jako vysvětlení jejich zkratového činu moc logicky nezní.
S tou slepicí blbou už nemůžu dál žít a potřebuju inteligentní stvoření které mi rozumí, prohlašují často, když rozbíjejí rodinné hnízdo a nevědí, co jiného by na svou omluvu uvedli. Protože přiznat, že se jim jen prostě zachtělo mladšího masa, jim přece jen připadá žinantní. Tím inteligentním stvořením se většinou rozumí naivní husička, která nerozumí vůbec ničemu a díky tomu obdivně vzhlíží ke svému partnerovi, ať už dotyčný plácne jakoukoliv blbost - i takovou, na jakou průměrně vzdělaná žena musí nutně reagovat slovy: to je přece blbost. Tím však nezalichotí mužovu egu a nepodpoří jeho pocit převahy, čímž se dostáváme k jádru věci: Vzdělanost, moudrost a chytrost nejsou to samé. Skutečně chytrá žena totiž ví, že nesmí nikdy dát najevo, když je náhodou v něčem trochu lepší než muž. Nejen se nedočká jeho obdivu a úcty, ale právě naopak. Muž jí začne nenávidět, deptat a ničit.
To je možná důvod, proč mnozí zoufalci opouštějí manželky, které je už prokoukly, a vrhají se do vztahu s mladými životem nepoučenými husičkami, aby si před nimi mohli honit ego a s kamarády v hospodě si pak navzájem stěžovat, jak jsou ženské hloupé.
Všichni známe slavnou větu myslím tudíž jsem… Kdyby byl Descartes ženská nejspíš by řekl: Myslím a tudíž jsem sama…
|
|
|