https://www.youtube.com/watch?v=W-9Yrie5mb8
https://www.youtube.com/watch?v=Ap4WTY0GWkU
Bookmakerko modelko, mám Vás rád asi jako Jágr Jaromír výhru u hokejové na tenkém ledu odeznělé snad právě po tisícáté jedenácté Exhibice moje neposedná Holubice, moje něžná a výhřevná rukavice, moje Pegasova pikantní nepoplašná kaktusová ježková bodlinková bodrá oběžnice za okny mlhy ranních oparů, ve vizáži fluidum ve vitráži skříně oprášit půjdete beranice pro poklesky burlesky již dříve odeznělé plískanice kapku medu do kávy a pak med na chleba, kapku klidu do očí roztočí bděle údy i ódy poetické fantastické polévkové aróma Slunečnice Cedratina dobrá jest průhledná tekutina, Liška Bystrouška pozná, jaká kapalina vína je ta dobrá ♥ komora, akutní komorní pochutina! míza, s jakou bříza kůry stromů unikát v mládí odívá, se záměry v hlasu se zadívá, chodívá pro tanec ne vylekaný ježečkův bratranec, i vlídně vlivná končetina louskáte ze zájmu arašídu a bílý tesák máte pár let nabroušen jak tesař exemplář nástroje, který pojistí si flašinetář Valach Popelko, žijící jen nedaleko, se včelkami v brlohu v úlech s lokacemi úletů vzácnější jste Vy než prolhanému světu Alláh Popelko, budu Vás chtít a ctít převelice, jak sváteční mumraj chce ozdobit sněhovou vločku pro opeřené metelice zřítelnice má kromě prvních lekcí nulté poledníky nebo pohlednice s výstavními pozdravy od nulté Polednice? prima sexy pistolnice, buďte má shovívavá kamarádská smrtelnice, design fusekle u prochozené závodnice ostrá koncentrovaná pistolnice, vystřelte si metaforu jak Katka Emmons na stadiónu bez žertu bez terčů na čertu úsměvná kočičko Kouzelnice
https://www.youtube.com/watch?v=7dRozyycZRk
https://www.youtube.com/watch?v=jSj7jldMaCI&list=PL_yUVcjBExjH48UTVEmTW0JMd7zPz4pHv&index=4
https://www.youtube.com/watch?v=JYTZgV-Zr4g&list=PL_yUVcjBExjH48UTVEmTW0JMd7zPz4pHv&index=21
https://www.youtube.com/watch?v=TmtOSW5fPtE&list=PL_yUVcjBExjH48UTVEmTW0JMd7zPz4pHv&index=11
https://www.youtube.com/watch?v=31CNb7fqDns
Who is it
Well he's a roller rusher rhythm rocker record in time disassemble disillusion that determined to blind demonstrating by creating watching battle the beats reassemble, recycle what we know is concrete now he's the best best stock in the west the mr. clean of the hip hop mess who is it?
Who is it jequizzit you don't know ya dizzit so I will provide the ultimate visit yes you're not alone - his name is Mantronix the party superstar with the image ironic and to the other circle called a capital T where taking over is a crime, they call him a thief jack the ripper, van skipper in the days or at night we will confide in him this hour, hear the truth and I'll mic
It's the computer you made the heal abuser the automated make sound pile drum ruler yes king at the phone with the auto noise the hip mechanic cause a panic so I'm telling the boys
so watch out idle bound this is Brooklyn sound synchosonic hypnotronic you may not found which you select reflect acknowledge it yet we're like a brother like no other and juice who can't bet
The master of disaster musician the bee to idle with the title on the table a keys seeking sounds and profound with the innest of vate taking chords from the boys not leaving a trace
Well listen up listen close listen loud and clear well listen to the beats only he'll prepare well like a passion that is driven by the words you hear Mantronix is the crew up on the boat we share so if you're ready it's time for one homeboy, make some noise, let's have some fun put in the boots and the snare and release the drum so we can show the party people that we're not done
https://www.youtube.com/watch?v=s3IzcCaQXy4&index=8&list=PLFy8t3P8ZVGkiP_3qbX6ZRpHewIz0HgjW
Rising with 1983's „Sucker M.C.'s“ and fading by the release of 1988's sample-era A-bomb It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back, hip-hop had a mid-decade infatuation with synthesizers and drum machines. It arguably peaked somewhere around 1985-1986: BDP's dancehall-inflected crime-story classic „9mm Goes Bang“ out of the South Bronx, Schoolly D's killer two-fer „P.S.K.-- What Does It Mean?“ / „Gucci Time" 12" out of Philly, and Ice-T's prototypical West Coast gangsta anthem „6 'N the Mornin'" were all built on a sound that traded the old school's post-disco funk loop structure for something both rougher-edged and more futuristic. Chief amongst the catalysts for this sound was Kurtis Mantronik, a Jamaican-Syrian-American record store DJ who produced his debut single before he turned 20. His first major release, „Needle to the Groove", personifies our current idea of how drum machine hip-hop sounds -- even if, upon its 1985 release, it sounded pretty damn out there compared to its peers. Mantronix: The Album has undergone a strangely accidental evolution to its status as a lost hip-hop classic: Beloved by veteran heads yet considered incredibly dated in the sample–artisan Dre/RZA/Pete Rock/Primo 90s, it's since started sounding a lot more like a well-aging and prescient forebear of Southern bounce and hyphy. While the Deluxe Edition of The Album is an exhaustive 2xCD collection of remixes, extended versions, instrumentals, and a cappellas, the seven songs at the original album's core -- six originals and a slightly redundant but enjoyable „Mega-Mix“-- are the main draw. More specifically, it's Mantronik's production, which incorporates multiple layers of polyrhythmic boom-clap percussion, alien-sounding proto–acid bass, and dubbed-out scratching that sounds like King Tubby trying his hand at turntablism. Tracks like „Hardcore Hip-Hop“ and „Needle to the Groove" boast some of the most intricately assembled syncopated beats heard in any digital production to that point, and the mutated go-go of „Ladies“ has a lot of carefully threaded gears turning beneath its instant-hook bounce, claps and kicks throwing counter-measures against each other until they sound like a rhythmic swordfight. But it's "Bassline" that's probably the most famously innovative of these tracks: The titular low end turns electro's android jerkiness into a live-body strut, and the immaculate drum programming contains a busy but carefully refined volley of claps and snare hits that dart and weave in and out of each other spectacularly. It's this complexity and attention to detail that makes the production about as carefully human-crafted as any electronic music of the 80s, even as it focuses all that effort and energy squarely at the art of moving butts.
As prescient as some of this stuff sounds, the vocal portion of this duo is more of his time-- MC Tee is as 1985 as they come, replete with sing-song post-LL flow, party-people-centric lyrics, and an instance of the word "shit" getting bleeped out. Those who don't mind how lyricism sounded before Rakim will find charm in Tee's voice, though-- for one thing, he acts as yet another fine-tuned component of Mantronik's rhythmic traffic, frequently adding an altered cadence and off-beat emphases in what would otherwise be a straightforward old-school flow. (Plus it always helps to have a vocoder or a scratch answer back a few times.) Producer and MC complement each other enough that the instrumental tracks included on the extra disc seem incomplete, though as bonuses go having them is nice; throwing in a truckload of 12", radio, and alternate edits (including the even-thicker club version of „Bassline“) and a couple of solid live performances of „Needle to the Groove“ and „Ladies“ is even better.
Mantronik would have a couple more years of hip-hop greatness ahead of him: a few T La Rock singles made in the wake of his smash "It's Yours", including "Back to Burn" and "This Beat Kicks", became underrated classics, and Just-Ice's misleadingly named 1986 LP Back to the Old School boasted one of the all-time great mid-80s hardcore breaks-- the monstrous "Cold Gettin' Dumb". On top of that, the second Mantronix LP, Music Madness, was a solid expansion of his signature sound. But by the late 80s he was arguably more revered by hardcore heads as an A&R than a producer, and his signing of EPMD to Sleeping Bag records ironically helped fuel a shift from mid-school electro-rap to the funk-break revivalism of rap's Golden Age. His house-friendly 1998 remix of EPMD's classic "Strictly Business" is indication enough of where he went from there, further away from traditional hip-hop and deeper into dance club territory, but don't take that as a warning. Mantronix: The Album sounds, in retrospect, more like the peak of classic rap innovation than a crossover compromise, and damn if it doesn't sound great played between Turf Talk and Mannie Fresh.
https://www.youtube.com/watch?v=1K4o-pZy65E
Ronnette & Anquannette – „Disco Queen“ (The Rare Groove Mix) 1988
https://www.youtube.com/watch?v=dFf_7tZsKzM
Bass-O-Matic – „Fascinating Rhythm“ (Rhythm Stick) Mix by Steve Bourasa
https://www.youtube.com/watch?v=zUCsxF4eokM
Bassomatic „Mountain High“ Taken from the album „Science and Melody“.
https://www.youtube.com/watch?v=eI-wL0nvtyM
„Kiss of the Bee“ – William Orbit
https://www.youtube.com/watch?v=Q3NSocqxDBQ This track features the compelling vocals of Bassomatic lead singer Sharon Musgrave! The songwriter and Bassomatic group founder is William Orbit. Remix Culture (DMC) remix by The Light
https://www.youtube.com/watch?v=7sBz-1asyLg
https://www.youtube.com/watch?v=HfXRlBn2SD8&nohtml5=False
https://www.youtube.com/watch?v=uwiYKiWSI6U&nohtml5=False
https://www.youtube.com/watch?v=ns-I0rhOShw
Un des freestyles d'anthologie de Radio Nova, gravé dans les mémoires et dans les murs du 33... IAM au sommet de son art, en 96, juste avant la sortie de «L'Ecole du Micro d'Argent», envoie du maxi-lourd avec les Sunz Of Men, issus de la Wu–Tang Family (avec qui ils posent sur „La Saga“). Kheops est aux platines. L'époque glorieuse du rap français.
https://www.youtube.com/watch?v=DIrHa4308xA
Spiral Tribe presents Genaside II Live (1992)
HELLO, COSI Z ROSY O TOM, JAK JSTE VY TA NEJPOTŘEBNĚJŠÍ ROMANCE PRO KŘÍDLOVKU POD ORLÍM HNÍZDEM A NEHITLEROVSKY SVŮDNÝM SLUNCEM!
nejsem Váš vískající Velký Vezír, když chci být Váš vnímatelný Velký plezír ovšemže gejzír a také vodotrysk galantnosti na kolonádě s léčivostí HEJ Sir a ten nosil tesil pro devětsil, nebo bez záplaty u prohlubně do hlav devětsil pro tesil aby se těšil zase s Vámi, z Vás očarovaně věštil prospěch, pro každého zasil i když se píše „zasel“, ale já našel jak kašel z krku vypudit, upaluj až k Táboru s pytlem zázvoru do liščího doupěte hledat ne holubí dům, líbil by se nám náš tikající i vybuchující a líbající Azyl YOUR JOY IS MY HAPPINESS YOUR LOVE IS MY DESIRE s „desir“ Sir u úst: Vaše radost mi činí potěšení, Vaše láska ať mi znásobí tu hravou i pravou touhu pravou a pravidelnou, která nepotřebuje žádného slouhu, jen patřičnou porci čajíčků v hrnečcích při louhu
https://www.youtube.com/watch?v=r2V2V-cHWQw
1989 Harlem Rally featuring Big Daddy Kane & Public Enemy
https://www.youtube.com/watch?v=cFIjY2V5XY0
Homiside:
1. Taste Of Chocolate (Intro) 2. Cause I Can Do It Right 3. It's Hard Being The Kane 4. Who Am I 5. Dance With The Devil 6. No Damn Good
Suiside:
7. All Of Me 8. Keep 'Em On The Floor 9. Mr. Pitiful 10. Put Your Weight On It 11. Big Daddy Vs. Dolemite 12. Down The Line
13. Taste Of Chocolate (Exit)
https://www.youtube.com/watch?v=5BIZjaGmEvw
„Long Live the Kane“ is the debut album by MC Big Daddy Kane, released by Cold Chillin' Records in 1988. It was produced by Marley Marl and established both him and Kane as premier artists during hip hop's golden age. Kane displayed his unique rapping technique while covering topics including love („I'll Take You There“), Afrocentricity („Word to the Mother(Land)“) and his rapping prowess („Set It Off“). Marley Marl displays a sparse production style – creating beats with fast-paced drums and lightly utilized James Brown samples. TrackList:
1. Long Live The Kane 2. Raw (Remix) 3. Set It Off 4. The Day You're Mine 5. On The Bugged Tip 6. Ain't No Half-Steppin' 7. I'll Take You There 8. Just Rhymin' With Biz 9. Mister Cee's Master Plan 10. Word To The Mother (Land)
D.J. STEVIE B. COBY COBY SECESNĚ LADĚNÝ DESIGN MIXOVÁNÍ U JARNÍCH SAKUROVÝCH BONSAIOVÝCH NÁLAD? TREFA S „D.J. Power Trax Volume 2“ (1990, Vienna a kompoziční sinusoidy snů) 1. Intro by D.J. Stevie B. (1:09) 2. JEFF WAYNE / BEN LIEBRAND REMIX – The Eve Of The War (Deepspace Mix) (3:29) 3. CULTURE BEAT feat. JO VAN NELSEN – Der Erdbeermund (Extended Mix) (3:09) 4. BUM BUM BOYS – Space Salsa (Sweap Mix) (2:45) 5. TECHNOTRONIC feat. YA KID K. – Pump Up The Jam (Stevie B. Mega Mix) (3:31) 6. FRESH WITH MC BRO – Boogie House (See You Later Mix) (3:03) 7. BUM BUM BOYS – (This Is) Der Hammer (Rebel Mix) (3:25) 8. MYSTERIOUS ART – Carma (Omen II) (Extended Version) (3:08) 9. MARTIKA – I Feel The Earth Move (San Francisco Mix) (3:27) 10. Intro by D.J. Stevie B. (0:12) 11. GANDALF – Invisible Power (Stevie´s Ultra Mix) (3:38) 12. ALYSON WILLIAMS – I Need Your Lovin´ (Extended Mix) (3:18) 13. KAOMA – Dancando Lambada (3:05) 14. KAOMA – Lambada (2:42) 15. ELKIN & NELSON – Quizas, Quizas (Classic 12" Mix / Nuevo Beat Mix) (3:27) 16. LISA LISA & CULT JAM – Just Git It Together (Full Force Mix) (3:40) 17. LIZA MINELLI – Losing My Mind (Extended Mix) (3:27) 18. MALCOLM McLAREN – House Of The Blue Danube (Strauss Mixes Strauss) (4:04)
KDYŽ PŘICHÁZEJÍ KRÁSNÉ JARNÍ PROGRAMY, DOSTAVÍ SE GRADUJÍCÍ ELEGANCE PODVOJMO JAKO ÚČETNICTVÍ U KABRŇÁKŮ, POUTAVÁ REZONANCE (HAHAHA)
Óda na radost krásně propojena s ódou cest chcete krále komiků jen studovat, ne svést? jako Galileo Galilei měl hlavu plnou hvězd mám hlavu plnou Vás uprostřed vesniček a měst nekonečný příběh cílů – vytrysknutých fontán pro Harlekýnku manekýnku Fabienku pulsující rovnováhy co jste měla za lubem, vyplynulo u mlýna v přírodním schématu jemně záhy nemálo epizod mazlení nemálo orientačních i legračních účinků štěstěny že se budem často setkávat u Branky i za Brankou, bylo jako ježek bez klece věštěný symbióza Vašich koketujících zážitků u mých karikaturních snah čarování že se dějí pohádkově snadno, neplatí na ně účinek babských varování Vaše vlny nadnášejí moje vesmírné i Velikonoční kraslice nejen vaječné, tak báječné, uvěřím krasavici statečné, účinky chemie, mrštné částice nejsem Hrabal, nejsem Pazourek, já jsem ve výsledku poslušný kocourek nespoutaný průzkumník a ještě jako Niagára proud neúsporných historek kreativní mazlíček, co nachází vlivy Afrodité nerušen tam u Vašeho ženství tak připravíme nudu o účast a případně nepatřičný ostych o prvenství Mozart posel dobroty nebo Casanova učitel kasánek, to nebyl osel, spíš beránek Velikonoční pohoštění pro pokušení ponaučení, okoštujte jako mlsoun kaštánek vejde moje elegance Amorův šíp do Vašeho šálku čaje voňavý pečlivý šípek všechno účinkuje kladně, když máme na programu souhru s mízou z lípek s vůněmi vypěstovaných kytek, se kterými si pohrává snad každý mazanější skřítek je jako Kateřinka, Sirael, je víc než filmová pokušitelka a humoristka Nataša Gollová a tropící vášeň, kop pro góly s hattrickem a svatým Patrikem vyzdvižená i vycvičená hvězda fotbalová to spanilé není v ní nahnilé, po zprávách a po počasí přijde k duhu rosný bod i vokál rosnička jako z krajek něžná může zaujmout esprit její projev: „metafyzika hrou i společná jarní písnička“
Fluidum plné siločar, zákoutí flamenca plná záhad, sad plný výsad, přísad, kosmetických návnad, kolik zkoušek dospělosti ovládá samuraj akrobat? Kolik koncertů rozezní symfonická show ze souvětí v jejím hlasovém fondu konverzuje Bohyně plodnosti s nápovědou v křížovce o cereální tyčinky pod nos Ti zaručí společnost její Jasnosti s barvou babího léta vzlétáš k intimnosti k intimnosti plné siločárek, jsem půl a s ní chci rozvášnit párek zákoutí plná plodných chvil na vlnách nepotopitelných bárek u nepolapitelných motýlích koeficientů, period a lákavých symbolik, kanárek ví, jak zabrnkat na struny té kanárkové modelky s obroučky brýlí u Ostrovů se zelenýma očima má smaragdová vládkyně, v Bretani i jinde Klenot mezi ženami, s rubínovou bystrostí, láká mě dívčí krev, adrenalin u červánků s pověstí fešandy na výlety na exkurze na naturel, na živel s pomněnkama, nejen hláškama býčíma Egri Bikavér, krasobruslařko s chromozómy v tanci jako již dávno ne nadarmo po padesátce disponuje Katarina Wittová Vy jste Legenda ve hře jak Dominika Cibulková a z Wimbledonu přihrávkami nešetřící grácie, expertka Petra Kvitová já prchám všem mrchám, Figarova Svatba je Trhák komedie i stavba, kde Múza je hradba a prima zoom gradující sadba okrasné jablko nespadne daleko od stromu, Vaše periodická soustava rozumu netíhne do síní konzumu Salvador Dalí by Vám geometricky podal přípitek v číši vrchovaté labužnické koncentraci aperitivu alternativu pro jedničkami posetý kalendářní scénář: parketa milostná labužnice kankán Fabieny v letní i lesní sukni odraz divokých superlativů
HAPPIEST ♥ GIRL
Není nemocná a nepoleze v době červánků na příkrý megalit pro nepochmurnou Kutnou horu není vyhládlá a nemusí se podělit s Vikingem neomaleným espritem o akutní bramboru není lakomá a srdečností její velkorysost vyčnívá jak móda u keřů trnitá ostružinka z celku není cirkusová, je nezkrotná a neposlouchá licoměrnou a až příliš nestoudnou velitelku není svízelná, je číselná, tyká si s údaji a já ji beru jenom jemně do dlaní za Manželku ano moudré slovo moderní ženy usadí pecivály na prdelku, fešanda jak Vy i Jirku Hanzelku já poslouchám šťastnou vědmu, neposlouchám užvaněnou rádoby premiérku já se zvednu a pohnu i s ní a zatočím jí zlehounka jako glóbus točitelku život je tak hezká forma whirlpool s kupou prádla pro pradlenku šťastná kombinace rošťandy a devětsilu na bowlingu obrací v cukuletu postavičku i kuželku snad jí nevylekám jako větší energický šanson Tornádo Lou odraz velkého skoku pro veverku lamač ledů Jirka není torpédoborec, odvážlivec s něhou Pegasů probudí signály stůj na partnerku můj svět jest láska kypící tak pulsuje a proudí a odmění s požitkem krémově korpusovou Vyzývatelku i šoumenku, já jí poděkuji s ozvěnou za recesi – za špás životní družky u Staré koruny teče pivo proudem, u Jirky chuť ostružin do Berušky
Slunečnice na zeď od Moneta nebo od Vincenta? koule pro ni od Mozarta, sonáty od konkurenta ztepilá magnetka elita národa Fabienka, úroda rozkvetlá v zahradách tančí sladší než pohádková Maruška Max Švabinský by do ní chrlil elixíry, zasněný hlas odpřisáhl by i foukač do skla všech galérek weltík světa: Waldík Matuška Walt Disney by o ní vykouzlil víc, než hvězdné války epizody šarmu i do hitparády slibně zapamatovatelnou grotesku yeah znamenité atrakce u chrámu do daru života, že neslzíte jak Boris Hybner bez duše suše ze stesků T LA ROCK by kecal, až by jí ukecal, ať udělá v sadbě slov svůj sloh chytlavou a vykvetlou dunivou hitovku tohle je Vaše šance Slunečnice lákavá Baráková, jeďte naostro a vybudujte půldenní duhu pro mou duhovku labutí píseň je Fabienin hlas nahlas jako jas – dobře situovaná diva pod sluncem, ne drobná nechvalná uličnice je příjemný model šalvějová roštěnka, já rošťák, s kadeřemi inspiruje intuice od nejedné světoborné kadeřnice na galantní účesy dámy žádnej punk, na ulicích proudící madam já hádám tajemno vzrušení i nošení dobrodružná s časem pro dobrodruha, vybírá si stříbrného ježka na podnose: talent, ne lenošení
Já nejsem „parou vzad“ ani nemotorné motovidlo totiž cyklus přednášek à la cirkus jirkus paroubek a Vy nejste křeč, ani křehká Petra, leč Kleopatra mazaná vazelína slušivá matka na dotek i na šroubek nezastavitelná autorito Afrodito, moje maturito, vyšší cíle natur podomácku svůdná a ještě svůdnější bookmakerko pro dostihy hyper rychlá sanito mohu Vás přirovnat s levandulí i s precisní kraslicí tak dojemnou skořápkou identito princezno Leio s režisérem Lucasem, moje nenahraditelná Múzo s důkazem že Vaše ženská zbraň je populární vrchol aktů s ocasem, kdy rozumy zesílí a nešílí rázem akrobacie v kontaktu s vysněným Rájem, Vy trampolína, já za letu vlastnost sexy chytrolína Julese Verna vidění tak trochu nenachytáte jako květinový nektar lechtal a chechtal chemickou vazbu, totiž elegantnější elaborát výnosného včelína Vy jste jehla, já jsem nitka, Vy dekorace a ani Burda nemá takový střih, jako svede spíchnout Vaše značka, Vaše neokoukaná vizitka Baráková barva Fabiena jest jasný pojem mezi haute couture a konjunkce funkce, jež nosívá Elitka proto vnímám Váš jupí terén, Jupiterův snadný jupíček dortíček hoříme výkonem dvou svíček milá oslavenkyně Corpus a Krém, Golem a šém, ovoce a jasná deklarace: vitamíny dvou zlatíček chutnající jako v hotelu Bílá růže, vídáte sněhové vločky, taky jednu Okrouhlou u Boskovic žádný Eskymák Vás nepobaví víc než počestný partyzán s pivní pěnou na bradě na hradě zámečník v podzámčí i mocipán jak marcipán Lobkowicz pojďme jako Karel Gott a Lady Carneval rozdovádět sál, salón a balón, „vrchní prchni!“ žádný vítr není tak od fénu vlahý jako můj instinkt nahý pod vlivy feny víc chic, tak se nejprve nadchni a pro komplimenty svého komplice se bez konce nadechni
CAROLINE LAVELLE: „Spirit“ (1995)
- Turning Ground
- Moorlough Shore
- Dream of Picasso
- Forget The Few
- Lagan Love
- A Case of You
- Waiting For Rain
- Desire
- The Island
- Sleep Now
- Sheherezade
TURNING GROUND (OTÁČIVÁ ZEMĚKOULE)
Chápu první motivy později jasněji rozlévá se krev spolu s otáčivou zemí upřeně Ti hledím do Tvých výmluvných očí…
Pocítíš i jemně konstatované volovinky z mlhovinky kosmu? rozpoznáš, co abstraktního i exaktního žije tam neznámo kde za mýma očima?
MOORLOUGH SHORE (POBŘEŽÍ JEZERA A RAŠELINIŠTĚ)
Čekala jsem na Tebe dlouho že se vrátíš domů a zase uslyším, jak mě voláš jménem v hluboké duši mého srdce ses nijak nezměnil a roky s Tebou plynuly Tvými sladkými rty které mi zůstaly na kůži, zas cítím jejich žár a Tvé oči, které vzrušovaly žárem vášně sledují každý můj žert
Někteří říkají, že jsem ztratila lásku, sladkou lásku zatímco překonávám nával vzteku nebo snad pláchnul s jinou holkou jeho tvář už možná nikdy nespatřím ale jestli jsem ztratila svou irskou lásku on je člověkem, kterého zbožňuju a dlouhých sedm let na něj budu čekat na březích rašelinového jezera
Dal sbohem velkým zámkům sbohem mlhavým kopcům kde prádlo vlaje ve větru jako bělostné hedvábí a padající voda plyne tiše blízko místa, kde jsme trávili své radostné dny ale bohužel všechny zmizely kvůli krutosti která ho vyhnala daleko od pobřeží rašelinového jezera
DREAM OF PICASSO (PICASSŮV SEN)
Tuhle noc budu spát s duchem Picassa a nakreslím ruce města blízko nás jemu, co umřel, povím, a on odpoví, tak to bylo a nebyla to složitá věc a nakreslí mi modrou svatozář kolem hlavy a pak vklouzne hezky v klidu do postele vedle mě a řekne, pojď ke mně, pojď ke mně
Tuhle noc budu spát s moudrostí a svobodou která u toho, který přijde, bude chtít jen mě a když bude blízko, ta řeka povede napříč měsícem tichý pramínek a řekne mi, že mě miluje prostě stejně a že snil o tom, jak tančím v dešti a vybídne mě, vybídne, pojď ke mně, pojď ke mně
FORGET THE FEW (ZAPOMEŇ MÁLO)
Celý svět zadržuje dech na místě, kde se špičky Tvých prstů dotýkají mých vlasů a moje srdce si vybavuje první moment, kdy jsem se odvážila spojit své oči s Tvými zapomínej málo, buď tím bývalým i v této noci
Mluvíš beze slov hloubkou intenzity, kterou jsem nikdy neslyšela a protože vím, že nemůže trvat dál ochraňuju tuto chvíli s Tebou zapomínej málo, buď tím bývalým i v této noci
LAGAN LOVE
Tam kde proudí Lagan zpívají ukolébavky mraky lilií v jeho očích je napůl světlý lesk noc je v jeho vlasech jako roztoužená láskou ježčího sladkobolu má moje srdce, aby řeklo že nemám svobodu kvůli jeho lásce je všeho pán
A často, když pozdní ptačí zpěv uspal celý svět já vniknu do rukou mého milence budu tam chránit naše tajemství a na cvrčkovo zpěvném kameni rozdělá oheň ze suchého dřeva a řekne mi pak sladký podtext písně touhy mého srdce
A CASE OF YOU (TÝKÁ SE TO I VE TVÉM PŘÍPADĚ)
Ještě dřív než vzala za své naše láska, jsi řekl „Já Ti hodlám zůstat věrný tak jako svede být Severka" a já odvětila, „věrný v temnotě, kdepak to vlastně je? Jestli chceš mě, tak jsem na baru"
Na rubu kartonového podnosu snad na rozladěném světle obrazovky jsem nakreslila mapu Kanady Oh Kanada a její žertík, a načrtla jsem Tvoji tvář dvakrát na to místo
Oh jsi v mojí krvi přítomen jako stopy svatého vína oh a chutnáš mi tak hořce, ale chutnáš přitom tak sladce mohla bych popíjet Tvůj výjimečný případ, drahoušku pořád budu na tahu já pořád budu na tahu
Oh já jsem osamělá malířka žiji zabydlena jako ježek v krabici barev jsem vystrašena z ďábelských úmyslů a malují mě ti, co se ničeho nezaleknou pamatuji se na tu dobu, cos mi namlouval, že „Láska se dotýká duší" S tendenční jistotou jsi se dotkl mé duše „Protože část Tvojí se vlévá do mojí v těchto řádcích čas od času"
Oh jsi v mojí krvi přítomen jako stopy svatého vína oh a chutnáš mi tak hořce, ale chutnáš přitom tak sladce mohla bych popíjet Tvůj výjimečný sladkobol, drahoušku pořád budu na tahu já pořád budu na tahu
Potkala jsem ženu měla ústa jako jsou ta Tvá znala Tvůj život znala Tvé ďábly a Tvé smlouvy a řekla mi „Jdi za ním, zůstaň s ním, jestli můžeš ale připrav se, že budeš vysátá, že budeš tendenčně mokvat, krvácet"
Oh jsi v mojí krvi přítomen jako stopy svatého vína oh a chutnáš mi tak hořce, ale chutnáš přitom tak sladce mohla bych popíjet Tvůj výjimečný sladkobol, drahoušku pořád budu na tahu já pořád budu na tahu
WAITING FOR RAIN (ČEKÁM NA DÉŠŤ)
Když se země žene jak písek a Ty jí ztrácíš z obou rukou když je Ti odepřeno kvésti čekáš na déšť, čekáš na déšť
Když Tvá inscenace hry měla svůj den libuje si prostě dávat stínohru a Tví herci potřebují čas, aby rostli čekáš na déšť, čekáš na déšť
Když slunce objeví Tvůj úkryt a jeho žár Ti dává pohlavek když ztrácíš svůj pozorný pohled čekáš na déšť, čekáš na déšť
Jsou-li Tvé životní podmínky nepromokavé byly příliš nudné, aby Tě vzrušily nemají žádný velký užitek při čekání na déšť
DESIRE (PŘÁNÍ MÉ TOUHY)
Přání přivádí šílenství a to šílenství je nasměrováno na Tebe dotýkám se Tě, což mě rozmotává a proplétá s Tvojí vidinou potápím se ve sladké touze Tvá vůně mě přitahuje a chytá mě do neviditelné pasti myšlenka Tvých rtů na mé kůži Ti zas připomíná pocit, že Tě miluji, miluji Tě, já mám závratě temnota mě neuklidní, varuje mě v noci bez spaní denní světlo nemá léčivé účinky jen pocit že jsi ve veliké hloubce potápím se ve sladké touze sama, teď jsi se mnou Ty mohla bych Ti dát VŠECHNO co potřebuješ můj je chleba, který krájíš mé je víno, které chutnáš pocit, že Tě miluji, miluji Tě, já mám závratě miluji Tě a nikdy jsem nevěděla, že když Tě miluji, tak mi to přineslo smutek
THE ISLAND (OSTRŮVEK)
Zítřejší noc pojedu na ostrov a budu hledat tvé šlápoty v pěně počkám až moře vydá své milence až Tě najdu spícího na kameni budu čekat, kde tu jsi? budu čekat, najdu Tě
Teď je pryč léto a chlípník umírá touhou Země vydává život s povzdechem pak byla tráva tak zelená na místě, kde jsme leželi praská nám pod nohami suchý troud budu čekat, tak kdepak jsi?
SLEEP NOW (TAK UŽ SPINKEJ)
Tak už spinkej, krev se Ti rozlévá v klidném dechu už se neboj jiných lidí, co spěchají skrze vysokou trávu nebo pitoreskních obličejů, smějících se na pláži tak už spinkej, neslyšíš suchý šelest, modlitbu nebo jak si děti hrají na vojáky?
Tak už spinkej, sám v rukávech sladkobolu neodolných nervů a cívek posloucháš svlékání šatů a Tvé tělo (smysly) se dotýkaly Boha, až zuby jektaly a žoviální nálada Ježíše se potkává s hrdiny válek tak už spinkej, Ty neslyšíš suchý šelest, modlitbu nebo jak si děti hrají na vojáky?
Tak už spinkej, Tvá slova minula záři světla z Východu a zvuk hrobů protiletecké obrany a vyprázdnění doby tak už spinkej, tak už spinkej, Ty neslyšíš suchý šelest, modlitbu nebo jak si děti hrají na vojáky?
SHEHERAZADE
Budu Tvá Šeherezáda povím to nové každou noc budu Tvá Šeherezáda budu plná života každou noc jako vzduch jako moře jako zem víc než život dovol dešti, ať mě opláchne změním kapky vody na perly a navinu Ti je na ruce jako vzduch jako moře jako zem víc než život v tichosti noci budu vnímat, že zavoláš moje jméno a rozhřešen od lásky se zase mistře zvedej bystře jako vzduch jako moře jako zem víc než život
Mistryně celého revíru z plezíru vydá se ke kočičímu kočímu pro nevinně vybarvenou jarní Avantýru a kulturní elegance už nejen samotně harmonickou Ódu radostně do kódu klape nám dvěma nadmíru tam kde sídlí nahořklý Gambrinus, nepotrvá věčně oslazený incognito prozrazený génius tam kde se zapškle zapírá hořce hozený pohled optikus, nezapře se sladce výjimečný vkus Vás láká ven svůdně klid i konsensus, i když nejsem útočnický brigádník Jiříček pro Juventus v září neodoláte jak vlídný pan Sírius, s pejsky na vycházce jste Míza i Múza, „vyvenčeme čau čau vyvenčus“ jestli je Bonsai Japonská symbolika úrodnosti a kypré mladosti jestli je elita pro mnohé elitou s pěstováním přírodních svěžestí jestli exceluje Dáma kus, kterou krášlí pro druhé vegetační úprava pak je hraběnka ve Vašem podání bohyní víry, že nemá plané kusy keramiky ani drobná glazurová únava protéká jen pod mým mostem, postůjte vedle ní, i když se nejmenujete paní Úhlava, paní Úslava, paní Radbúza, slečna Mže, ani pokaždé zabahněná Borská přehrada protože zkušenost rozváděnou doširoka brousí takzvaně zájem, emoce plní jak džus kaktusová přichycená představa Vaše dokonalé etapy v setkávání záludností se záhadou na počest počestné metafyziky nepromeškaných úspěchů já nejsem čahour ani žahour, jen koláček ke kávě a k medu snadno úsměv hostující včelí i vysokohorskou útěchu jste žihadlo, já švihadlo, a Vy ovládáte naše obě poloviny mozku a usměvavou pohádku jako jubilejní divadlo prvního ledna nebo na Silvestra pestrá, jste dvě ku jedný každý kvartál vyprodáno u kvaltu před kasou počitadlo když jsem lamač dívčích srdcí, přiznám se, milá Fabieno Baráková, že nebudu Váš tuctový pouťový kostitřas nemusím žádnou přesvědčit, co je příslibem pro hosty na okraji metropole i v půli cesty s mašinkou do depa Hostivař mě zajímá, kde leží noblesní Apríl, a na čem každý večer se mnou o pět ran do klobouku čerstvá slastně milostně usíná je t´aime (moi non plus) line se echo po zámecké aleji, zavětříte už s předstihem jaro všech sezón, jak si hladce počíná Fabienko bez fabulace, jsem Váš kočí, pulsujme náš fortel, prostě chtěl bych zůstat s Vámi na šachovnici ve výhodném tažení Vy udivujete Divotvorně opulentní snažení, já pronásleduju každou abstrakci i hyper skutečné povyražení jestli excelujete, budete navždy perspektiva, i já mám páru jaksi jak stoletá nepochroumaná lokomotiva vymoženost uchvacuje krasojízdou třeba s jízdenkou i bez: do jízdy nasedat do kupé poezie nesmí exkalibr kovaný excalibur Protiva pod saharskými Tuniskými obláčky vysedává beduín, hledí si stínu pod zákrutou serpentýn Exupéry slítnul s vitalitou pod nápory meluzín, pestrou zemí uhání plnotučný hustý hustič Michelin kdo je Vaše balada o Nekonečném příběhu, sen na draka Falco, tak nekonečně působivá Fialko? šéfko velmi vnadných ikon módní kompozice tvůrčí metody jedním dechem sehraná a neohraná sexy píšťalko
FIALKA
Vyrostla jsem v trávě. Byla jsem malé poupě a ještě jsem nevěděla, jak to kolem nás vypadá. Věděla jsem jenom, že tady roste moje maminka a dvě sestřičky, že máme pět listů a čtyři kořeny. A pak jsem věděla, že fialek je tu hodně, protože večer všecky tak voněly, že rosa z toho byla tak dobrá a slaďounká, až mi maminka musila říct, abych tolik nepila, že mě bude bolet bříško. A tak jsem tam tu poslední baculatou kapku nechala, i když mi to bylo líto. A že ta rosa byla tak dobrá a já jsem se cpala, rychle jsem vyrostla a maminka mi řekla, že bych se měla rozvít. Bylo to jednou večer, když všechny fialky voněly ještě nějak víc než předtím a nějak jinak než předtím, když se vzduch třepotal a měsíční paprsky se nám nasypaly do trávy, že bylo světlo jako ve dne. Toho večera mi tedy maminka řekla, že přišel čas, abych se rozvila. „Dobře se vyspinkej,“ řekla. „Zítra tě musím vzbudit dřív, budeš se muset učesat a vyžehlit.“ Jak jsem o tom přemýšlela, trochu jsem měla strach a ani se mi ta rosa nezdála být tak slaďounká a ani ta kapka tak baculatá, takže jsem ji tam nechala a ani mi to nebylo líto. Ráno jsem otevřela oči. Maminka mi pomohla učesat se a vyžehlit. Když jsem byla upravena a maminka řekla, že je všechno v pořádku, rozhlédla jsem se kolem. Náhle jsem zvedla oči a vtom jsem načisto ztuhla leknutím. Nade mnou se rozprostíraly obrovské ruce zahnuté na koncích jako velké špinavé nehty, jaké měla ta čarodějnice, co mi o ní maminka vyprávěla pohádku. A ty ruce vrzaly a stahovaly se a zase roztahovaly a starý kmen něco bručel a huboval mravence, co se po něm šplhali nahoru. „To jsou větve, holčičko,“ řekla mi maminka. „Kmen je mrzutý a pořád se zlobí. Nemáme to tu s ním lehké, ale co se dá dělat.“
Mravenci si z toho zlobení nic nedělali a vyplazovali na větve jazyk, zalézali do kůry kmene a lechtali ho a on se zlobil ještě víc. „Není tu hezky!“ řekla jsem s pláčem. „Maminko, vůbec tu není hezky a já se nebudu koukat a nebudu vonět. Já se nechci dívat na ten rozvrzaný kmen, co se pořád zlobí. Nemám ho ráda. Nechci ho vidět.“ Plakala jsem, že mě maminka ani sestřičky nemohly utišit a sbalila jsem lístky, ještě k tomu jen tak halabala, záhyby nezáhyby, zmačkala jsem všechno, co maminka tak pracně vyžehlila na schovala jsem hlavu až k zemi. „Co to je?“ řekla moje větší sestřička. „Kmen je protivný. Nic pěkného neříká, je to takový kmen, co nikoho nepotřebuje a nikoho nemá rád. Ten nikdy hezky nemluví, zřejmě ho to nikdo nenaučil, ale z toho si nic nedělej. Nás fialek je tu hodně, my si tady krásně voníme, přes den nám svítí sluníčko a večer měsíc, to je krása, to jsi ještě neviděla, mravenci si tu hrají a jsou pořád veselí, no a ten jeden mrzutý kmen, ten si tu bručí, ale my si ho nevšímáme.“
„Nelíbí se mi tu. Nevidím sluníčko svítit, větve se nade mnou roztahují jako ruce zlé čarodějnice a na měsíc se vůbec netěším, bojím se, že si ve tmě ten kmen bude troufat ještě víc a něco nám udělá.“ Maminka, která mě poslouchala starostlivě, řekla vážně: „Co by nám udělal, poupátko, nám přece nemůže nic udělat. Jdi teď spát. Zvykneš si.“ Přitulila jsem se k trávě, ale nemohla jsem usnout. Opravdu, co nám může ten rozzlobený kmen udělat? Nic, je starý, vůbec se nehýbá. A co ty větve? Že by se sehly a poškrábaly nás? Mají takové dlouhé neostříhané nehty. Asi si je vůbec nestříhají. Ale ani to není možné. Nedosáhnou sem, jsou příliš vysoko. Nemohou nám nic udělat. Nemusím se bát. Pořád jsem si říkala, že se nemusím bát, až jsem usnula. Spala jsem dlouho. Moc dlouho, protože jsem prospala celý den, i večer jsem prospala a probudila jsem se, když už na obloze plul měsíc a sypal nám paprsky do trávy.
Hned když jsem se probudila, vzpomněla jsem si na ty černé roztažené větve. „Nepodívám se. Vůbec se nepodívám. Neotevřu oči. Ani teď, ani zítra ráno. Nebudu se česat ani žehlit a nebudu vonět. Nikdy ne.“ Ale pak mi to nedalo. Jenom na chviličku jsem mrkla jedním lístkem. Bylo to zlé. Ty větve byly ještě černější, než jsem si myslela. Hu, zatřepala mnou zima. A ještě k tomu začal starý kmen vrzat a zlobit se: „Každý si tu jenom chrápe,“ říkal. „Všichni spí, jako by je do vody hodil, jenom mě bolí moje staré kosti a spát nemůžu. A ráno zase budou rámusit, že oka nezamhouřím. Já jim ukážu. Já si to s nimi vyřídím!“ Tak. Kmen si to s námi vyřídí. My se ráno nažehlíme, budeme tu krásně vonět a on si to s námi vyřídí. Nemohla jsem strachy ani dýchat. A začala jsem o tom přemýšlet. „Co si ten starý kmen dovoluje?“ napadlo mě. „Vrže si tady v noci, budí ostatní, jenom hubuje, nikoho nemá rád a my ho máme poslouchat. Máme být zticha, když on nemůže spát, a když my spíme, tak tady bručí.“ „Dobrý večer,“ řekla jsem a třásl se mi hlas. „Co je?“, zavrčel kmen. „Promiňte, prosím,“ řekla jsem tiše. „Vás něco bolí, že?“ „Nic mě nebolí – co je ti vlastně do toho?“ „Nic, nic mi do toho není. Jenom to, jenom to,“ koktala jsem, „že tady vržete a rušíte nás.“ Když jsem to řekla, bylo úplné ticho. Jako v hrobě. Jenom jsem slyšela, jak mi tluče srdce. „Co se teď stane?“ pomyslela jsem si s hrůzou. Ale věřte, nebo nevěřte, nestalo se nic.
Po chvíli kmen něco zabrumlal, ale mnohem tišeji než dřív. A potom ztichl docela. Jenom občas vzdychl a jeho roztažené prsty se trochu uvolnily a už nevypadaly tak strašidelně. A to ráno, když jsem mu řekla „Dobrý den,“ dokonce něco zabručel jako odpověď. „Co se to s tím rozviklaným stromem stalo?“ říkaly fialky a mravenci. „Asi mu někdo vyhuboval,“ řekla jsem. Fialky i mravenci se rozesmáli. „Toho hrdinu bychom chtěli vidět.“ Ale já jsem jim neřekla nic.
http://www.youtube.com/watch?v=AEs9F18LnTw Akhenaton – Making of de „Métèque et Mat“
Golem 90,3 FM
Radio Golem 90,3 FM - 1992 (L.Formánek, M.Viktořík)
Radio Golem 90,3 FM - 1992 (L.Formánek, M.Kroužil)
Radio Golem 90,3 FM - Srpen 1992
Srpen 1992 (L.Formánek, S.Mareš, M.Kroužil)
Radio Golem 90,3 F - Léto 1992 (LuděkFormánek taktodlesevambudelibit)
Radio Golem 90,3 FM - Magic Friend Summer ´92
Radio Golem 90,3 FN - Září 1992
Radio Golem 90.3 FM - Říjen 1992
radio Golem 90,3 FM - podzim1992 (Mareš, Rokl, Vrtulník, Rodinka) Říjen 1992 II. (´14edit)
Radio Golem 90,3 FM - Listopad 1992
Radio Golem 90,3 FM - Podzim 1992 (Formánek, Viktořík, Rokl)
Radio Golem 90,3 FM - Vrtulník Michael V., Patrik Rokl (podzim1992)
Radio Golem 90,3 FM - podzim 1992
Radio Golem 90,3 FM - podzim 1992 II.
Radio Golem 90,3 FM - Podzim 1992 III.
Radio Golem 90,3 FM - The Best Of DMC 1992
Golem-alternativní dancefloor březen 1993-Krist.Kotarac
Golem Starr 1993-Michael V
Radio Golem 90,3 FM - Kristian Kotarac-Alternativní dancefloor (1993)
Golem mix jaro ´93
Rap Show Michaela V. pro golemáky 1993!
Radio Golem 90,3 FM-jaro 1993 mix II.
Radio Golem 90,3 FM-jaro 1993 mix III. (incl.Honza Martin)
Radio Golem 90,3FM-Luděk Formánek jaro 1993
Golem duben ´93
Radio Golem 90,3 FM-Zaprášená hitparáda (Luděk F., duben 1993)
Radio Golem 90,3 FM-duben 1993 Michael V
Golem 15.4.´93 Milan Kroužil (Hudební kanál č.2)
Radio Golem 90,3 FM-půlka dubna 1993
Golem radio, velikonoce 1993, Michael V
Radio Golem 90,3 FM - konec dubna 1993
Radio Golem 90,3 FM-zač.květa 1993 mix (P.Rokl, M.Kroužil, Michael V.)
Radio Golem 90,3 FM-květen 1993, pondělní Hudební kanál č.2 s Michaelem V
Radio Golem 90,3 FM-Alternativní dancefloor (Krist.Kotarac), květen 1993
Radio Golem 90,3 FM- květen 1993 (Kružítko, Vrtulník)
Radio Golem 90,3 FM-James Brown včera, dnes a zítra (Jiří Počta, červen 1993)
Radio Golem 90,3 FM-Alternativní dancefloor (Krist.Kotarac), červen 1993
Radio Golem 90,3 FM-půlka června 1993 (Michael V., Luděk F.)
Radio Golem 90,3 FM-půlka června 1993 (Michael V.)
Radio Golem 90,3 FM-Dance Mix Michaela V. (půlka června 1993)
Radio Golem 90,3 FM-úsvit prázdnin 1993 mix
Radio Golem 90,3 FM-začátek prázdnin 1993 (L.Formánek, P.Rokl, K.Poláček)
Radio Golem 90,3 FM-zač.července 1993 (Kroužil,Počta,Formánek,Rokl,Viktořík-golem starr 12.7.93)
Radio Golem 90,3 FM-Altermativní dancefloor (Kristian Kotarac) 15.7.1993
Radio Golem 90,3 FM-16.7.1993
Radio Golem 90,3 FM-půlka července 1993 (M.Kroužil, Michael V.-Golemiáda, Dance mix)
Radio Golem 90,3 FM-2.půlka července 1993
Radio Golem 90,3 FM-ještě měsíc a tejden prázdnin ´93, majkl v
Radio Golem 90,3 FM-Golem Starr 2.8.1993 +Alt.dancefloor
Radio Golem 90,3 FM-Milan Kroužil (funky), Michael V. (Golem Starr 9.8.1993), J.Svátek
Radio Golem 90,3 FM-půlka srpna 1993 (Luděk Formánek, Patrik Rokl)
Radio Golem 90,3 FM-Golem Starr 23.8.1993 (+bonus)
Radio Golem 90,3 FM- 30.8.1993 Michael V.(Dance Mix, Golem Starr)
Radio Golem 90,3 FM-K.Kotarac-Alternativní dancefloor 2.9.1993
Radio Golem 90,3 FM- zač.září 1993 Michael V
Radio Golem 90,3 FM- zač.září 1993 vrtulník, alt.dancefloor
Radio Golem 90,3 FM-13.9.1993-Michael V. (Golem Starr)
Radio Golem 90,3 FM -půlka září 1993-Milan Kroužil (live rap, rap´n´funky)
Radio Golem 90,3 FM- 22.9.1993 Michael V.(Rap Show, Teenage party)
Radio Golem 90,3 FM- 27.9.1993 Dance Mix Michaela V.
Radio Golem 90,3 FM- 27.9.1993 Michael V.-Golemiáda, Golem starr
Radio Golem 90,3 FM- 29.9.1993 Rap Show Michaela V., etc
Radio Golem 90,3 FM - 30.9.1993-Kristián Kotarac, alternativní dancefloor
Radio Golem 90,3 FM - zač.října 1993 (+bonus)
Radio Golem 90,3 FM- 1.10.1993 -Výročí 2 roky vysílání!!
Radio Golem 90,3 FM - 7.10.1993-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor
Radio Golem 90,3 FM - 6.10.1993 - Rap Show Michaela V
Radio Golem 90,3 FM - třetina října 1993 (Milan Kroužil, Honza Martin, Michael V.)
Radio Golem 90,3 FM - RODINKA, Večer s M.V. mix (říjen´93)
Radio Golem 90,3 FM-11.10.1993 - pondělní večer
Radio Golem 90,3 FM-11.10.1993 - Dance Mix Michaela V
Radio Golem 90,3 FM-13.10.1993 - Rap Show Michaela V. + bonus
Radio Golem 90,3 FM - 14.10.1993-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor
Radio Golem 90,3 FM - pondělí 18.10.1993 - Michael V
Radio Golem 90,3 FM-20.10.1993 - Milan Kroužil
Radio Golem 90,3 FM - 21.10.1993-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor (CLOCK DVA special)
Radio Golem 90,3 FM-25.10.1993-pondělní večer-Michael V.
Radio Golem 90,3 FM - 8.11.1993 Dance Mix Michaela V.
Radio Golem 90,3 FM - 8.11.1993 Michael V.
Radio Golem 90,3 FM - začátek listopadu 1993
Radio Golem 90,3 FM - 11.11.1993-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor
Radio Golem 90,3 FM - 15.11.1993- Michael V.
Radio Golem 90,3 FM - vrtulník, kružítko-půlka listopadu 1993
Radio Golem 90,3 FM - 22.11.1993- Michael V.-Golem Starr
Radio Golem 90,3 FM - 22.11.1993-Dance Mix Michaela V.
Radio Golem 90,3 FM - 25.11.1993 Alt. dancefloor
Radio Golem 90,3 FM - Rap Show Michaela V. (listopad ´93)
Radio Golem 90,3 FM - listopad 1993
Radio Golem 90,3 FM - začátek prosince 1993
Radio Golem 90,3 FM - Černé mejdlo-Milan Kroužil (listopad 1993)
Radio Golem 90,3 FM - prosinec 1993 - Michael V
Radio Golem 90,3 FM - Hitparáda P.Rokla ´93+Silvestrovská teenage party ´93
Radio Golem 90,3 FM -Silvestr ´93-Nový rok ´94 (Michaela V)
Radio Golem 90,3 FM -Dance Mix Michaela V. (unknow date) Radio Golem 90,3 FM-24.1.1994-M.Kroužil, Michael V.+telefonáty do studia-natáčení nové desky j.a.r. Radio Golem 90,3 FM - leden 1994 (Golem Starr) Radio Golem 90,3 FM - 3.2. 1994-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor Radio Golem 90,3 FM - únor 1994 Radio Golem 90,3 FM - únor 1994 Dance Mix Radio Golem 90,3 FM - Únor 1994 (Vrtulník, K.Kotarac) Radio Golem 90,3 FM - 14.2.1994 Golem Starr Radio Golem 90,3 FM - 17.2.1994 - Kristián Kotarac - Alternativní Dancefloor Radio Golem 90,3 FM - 3.3.1994-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor Radio Golem 90,3 FM - 7.3.1994-pondělní večer s Michaelem V Radio Golem 90,3 FM - březen1994-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor Radio Golem 90,3 FM - březen 1994 - Luděk Formánek Radio Golem 90,3 FM - březen 1994 - Luděk Formánek II
Radio Golem 90,3 FM - březen ´94 (Michel V.) Radio Golem 90,3 FM - 24.3.1994-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor Radio Golem 90,3 FM - 28.3.1994 - Golem Starr (129.vyd.)
Radio Golem 90,3 FM - 31.3.1994-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor
Radio Golem 90,3 FM - 1.4.1994 - Michael V
Radio Golem 90,3 FM - Velikonoce ´94 (Luděk F.)
Radio Golem 90,3 FM - 7.4.1994-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor
Radio Golem 90,3 FM - duben 1994-Luděk Formánek (+m.kroužil, p.rokl)
Radio Golem 90,3 FM - 14.4.1994-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor
Radio Golem 90,3 FM - duben94 - GolemStarr
Radio Golem 90,3 FM - duben94 - hudební vizitka RG(J.Brown), Vrtulník
Radio Golem 90,3 FM - 25.4.1994-prostřihy z nové desky J.A.R.
Radio Golem 90,3 FM - květen94 - malibu s j.a.r. a bonus radio1
Radio Golem 90,3 FM - Golem Starr pro 20.týden ´94 (host Oto Klempíř)
Radio Golem 90,3 FM - 5.5.1994 Alt. Dancefloor, Bonus
Radio Golem 90,3 FM - Květen1994 (Golem Starr, Malibu Dance)
Radio Golem 90,3 FM - 12.5.1994-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor
Radio Golem 90,3 FM - 19.5.1994 Alt. Dancefloor
Radio Golem 90,3 FM - květen 1994
Radio Golem 90,3 FM - květen 1994 II
Radio Golem 90,3 FM - červen94 (Vrtulník) incl.R1 bonus
Radio Golem 90,3 FM - červen94 (Luděk F.) incl.R1 bonus
Radio Golem 90,3 FM - 23.6.1994-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor (předposlední)
Radio Golem 90,3 FM - červen´94 - Vrtulník
Radio Golem 90,3 FM - 30.6.1994-Kristián Kotarac-Alternativní dancefloor (poslední)
Michael V. http://www.leoptic-music-shop.cz/rg/ https://soundcloud.com/golemzari1993iv/radio-golem-90-3-fm-29-9-1993
Mr. Lee – I like the girls (1990) Tone Loc – I got it going it (1989) Hijack – Style Wars (1988) Run DMC – It´s like that (1986) Candyman – The Mack is back (1991) Public Enemy – Burn Hollywood Burn (1990) Flavor Unit MC´s – Roll with da flava (1993) Jazzy Jeff – King Heroin (1988) Dr. Dre a Snoop Doggy Dogg – Dre Day (pimpin´ ain´t easy) 1993
https://soundcloud.com/golemzari1993/radio-golem-90-3-fm-22-9-1993
Young Black Teenagers – Tap the bottle (1993) Heavy D. and the Boys – Who´s the man? (1992) Bell Biv Devoe – Ghetto Buddy NWA 1986 rare early stuff King Tee – You Better bring a gun 1988 NWA – Something 2 Dance 2 (1988) Digital Underground – Underwater Rimes (1988)
https://soundcloud.com/golemjaro1993/rap-show-michaela-v-pro-golem
De La Soul 1993 The Whooligans 1993 Kriss Kross the bomb 1993 Naughty by nature – 1993 Run DMC – 1993 Public Enemy – How to kill a radio consultant 1992 LL Cool J 1993 Kool Moe Dee – They want money 1989
|