Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 29.9.
Michal
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti Drakoniánskému NWO - Význam Česko Slovenska v tranformaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.1.2021 (00:52:11)


PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 15.1.2021 > Ahoj děti. Tak už jste se dočkali, jsme tady. Ano, my, vopravdický ufonové. Jak někteří z vás poznali, není to jen tak, prosadit se mezi vás. Ale my jsme zkušení ufoni, leckde už jsme byli, známe to, takže jasně, jasně? Mezi lid se nejlépe dostat skrze umělecké servery pro podřadné. To už dneska ví každej ufon. Dále je nutné najít na každé obydlené kouli Čechy. protože ty jsou veprostřed a proto se odtamtád vše nejlép šíří. A taky jsou nejlepší, všechno tam začíná. A mezi Čechy jsou i nejlepší propagátoři nových zítřků, zvláště těch ufounských. Češka je i Judith a Judith už to leta ví, že přiletíme, protože je Češka acpou už do ní leta tolik prášků, že se stala vidoucí. Vizionářkou. Myslím, že ji za odměnu odměníme odměnou. Seženeme jí kvalitního partnera. Ale musí to být fakt borec! Chlapák jako jula s egilem, básník jako kladífko s análem, mudřec jako zedník a diaz, prostě chlap dokonalá. Jiného si judith-ufon nezaslouží a po zásluze ho dostane. A vrcholný pak jejich sex bude natočen a zveřejnován na mezigalaktických porno stránkách společně s nejsmyslnějšími sexuálními básněmi předních českých klepáčků do šutrů. Nechť! Ať! Tak.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřiIítIiMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter