Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 23.12.
Vlasta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 9.4.2021 (00:12:00)



Vzhledem k událostem, které nastaly na totemu a které se velice úzce týkají náboženských
ideologií, dodávám k tomu tématu další příspěvek.

Lidstvo v současnosti na této planetě je v situaci, kdy válku o tento svět vyhrála Galaktická federace
proti Drakoniánsko – iluminátskému impériu temnot. Tato válka se odehrávala multidimenzionálně
v časoprostoru a pokusila jsem ji popsat ve svých předchozích dílech.
Sdělit takovou realitu by bylo těžké a obtížné, vzhledem k dnešnímu myšlení populace tak,
jako tak. Já tu však byla neustále záměrně atakována skupinou trolů NWO, přičemž redakce
vše trpěla a proti šikaně a napodobování mé osoby nijak nezasahovala. Přes rvačky se mi podařilo
celé sdělení odpublikovat. Následně jsem však byla udána za Hanobení národa – konkrétně
židovského. Vzhledem k faktickému napsanému textu je to prakticky nežalovatelné, přesto se toto
udání semlelo.

Kdo je v pozadí? Samozřejmě že NWO, záměrná provokace a snaha zničit mou nepohodlnou osobu
pro jejich pro lidstvo devastační záměry. Ač jsou po multidimenzionální mimozemské válce o tento
svět zřícení na 3D hmotnou realitu a nemají dimenzionální podporu, jejich podstata se samozřejmě
nemění a oni jsou temní, jsou byli a budou a vždy budou dělat zlo.
Prakticky se jedná o výsostně křesťanský hněv proti mé osobě, který navíc silně sympatizuje
s židovskou nadnárodní realitou.

Ideologie křesťanství je nelogická, nesmyslná, jedná se prakticky o víru v nejčistším slova smyslu –
nejedná se o logickou cestu chápání. Jedná se doslova o víru – naprosto vymyšlenou tezi, která
nemá logické opodstatnění.
Tuto víru naši předci zahodili po 1. světové válce, protože poznali její nefunkčnost a následným
vývojem 20. století se i po násilné represi již nikdy nevzpamatovala a dá se říct, že po 1000 let
trvajícím působení na našem území se s námi již loučí. Mně osobně to vůbec nevadí a jsem
za toto velice ráda, protože ideologie křesťanství se NWO velice výrazně hodí a to i v dnešní době,
jak je vidět na udavačské partě z prostředí žido – křesťanství.

Přitom lidstvo stojí na prahu jasného, logického poznání a tato stará nesmyslná ideologie tomu
jasně brání. Ano, jsou tu mimozemšťani. Že byla skutečně i válka, se lidstvo dozví až
v budoucnosti. V galaxii je mnoho a mnoho ras. Létají nám po nebi, reagují telepaticky
a mám je vyfocené, což znamená, že jde o hmotnou realitu (nejen) a není to halucinace.
Lidstvo toto musí přijmout – neexistuje žádná jiná odpověď. Ano, jsou to mimozemské cilivizace,
které jsou inteligentní a je jich plná Galaxie. A máme štěstí, že vyhráli oni a ne temné impérium,
v současnosti velice křečovitě brzdící vývoj skrze žido – křesťanství v našem prostředí.
Náboženství versus poznání. Fikce a ideologie versus realita multidimenzionality vesmíru a jeho
inteligence, stejně jako celého kosmického stvoření.

Křesťanská ideologie není schopna přijmout ani všeobecnou mystiku a její teorie i praxi 1000 let
potírala. De facto se tady už 2 000 let snažíme dostat všeobecnou mystiku z východu na západ
a pořád tomu účinně brání ideologie NWO v různých podobách.
Kolik mrtvých! Popravených, umučených, vší krev má na rukou církev – ale temným obludám
svědomí nic neříká.

Nic jiného přitom lidstvu nezbývá, než přijmout realitu.
Přijmout mystiku a mimozemšťany jako realitu a přejít do Galaktické éry.
To znamená konec náboženství a naše krásná země, s tak bohatým kacířským (v pravdě
kosmickým, kacířství je to jen pro tupou zlou církev) myšlenkovým podložím, je schopná tento
krok udělat mezi prvními.

Nesmíme dovolit omezenosti a strachu nějakých škodlivých náboženských ideologií, aby bránily
poznání a logice, zdravému rozumu.

Žido -křesťanství je v současnosti nepružná ideologie, která není schopná absorbovat nové reality
a navíc zaclání na spirituálně – duchovním poli společnosti, protože neodpovídá na žádné otázky.
Mystiku a spiritualitu nepodporuje a tak jako před 1000 lety ji pronásleduje a nositele přímých
zážitků potírá. Je to totiž nástroj NWO. Hloupost, opožděnost, dogmatičnost.

Trvání na nepoužívání vulgarismů, trestání přirozených projevů, neustálé svazování mysli, kterému
když se člověk poddá, umře duševně.
Temnota, tak se chová temnota, vždy a za všech okolností.

Je konec náboženství, nenecháme se snad kvůli takovým nesmyslům dát do galaktické karantény,
aby nám muselo 150 let docházet, že fakt přilítli mimozemšťani a že to je realita mezihvězdného
intergalaktického prostoru.






Poznámky k tomuto příspěvku
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


a mně nadáváš a vytáčíš jen ty a zhysterčenej zpovykanej slovák, který nevidí, že hlavní zrůda tady jsi TY
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


Jo, takže anonymně imitovat Zeanddricha je podle tebe v pohodě?
Neuvěřitelný.

Kdo tohle nevidí, tak je vážně ztracený.

To nikoho, kdo má duši a svědomí, nenapadne, chápeš?
Teď by mně aktuálně zajímal slovák, pro kterýho jsem striga a který se může posrat, že jsem mu vyjela na Zenadříška.
Že někdo imituje jeho idol.

A až tak nevšímaná nejsem, spíš mně to překvapilo, že mám dílo na třetí stránce a jak tam dám reakci, tak to má během dvou hodin 12 shlédnutí, když toono, tvůj miláček, za celý den 2.

Nemusíš se mi tak věnovat, temnoto.

Kdo nevidí, co jsi za zrůdu, je ztracený a patří mu to.


<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > sis jeste nevsimla, ze lid navstevuje dila pres poznamky? toz jak nekde flaknes nejaky kec, se tam jdou mrknout, mrk. proto za mou peci mas byt vdecna. a ja vim, ze hluboko ve svem osadlenem nitru jsi :))

na imitaci/parodii/persiflazi nic spatneho nevidim. mluvi z tebe moralista a cenzor. a poslapane egicko.

jako urcite je uctivejsi nekoho vkusne a taktne zaimitovat, nez mu nadat do kryptozidaku.
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


no a to je právě ten rozdíl mezi 1/3 kristovského lidstva, které se chce vás 2/3 bezetických zrůdiček pod poslušných NWO zbavit.

Máme diamterálně rozdílné názory na etiku a co to je a není zločin.

<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > co smysli jinak, je treba vymytit. empaticka a tolerantni magda :))
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


No ne, tohle je závažný a je to přesně to, o co jde.
Já to říkám ccelou dobu - ty jseš NWO.
Přesně s takovým prokrouceným svinstvem bez etiky jsem vedla parapsychickou válku.
Ty jseš spadlej reptilián, nebo drakonián.

Tvoje etika je maximálně podivná.

Nikoho s lidskou duší by nenapadlo, že imitace uživatelů, vytváření chaosu a vyvolávání konfliktů, nelidská šikana a rozjebávání normálního lidského prostředí je nevinná legrace a přirozená obrana proti, i s použitím vulgarit, zločin.

To už není sranda.
Jakmile tohle "lidi" nevidí, nejsou už lidi.

To je ten konflikt.
O to tu jde.

Bytosti s tak podivnou etikou tu nemají co dělat.
Šup na očkování, ty prolhaná bestie.

<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > Jsem tu nebyl mesic a kus a za tu dobu jsi zvladla vypudit zendra. Tak nevim, mne prijde, ze to tu likvidujes ty. Abys to ospravedlnila, konstruujes svatou valku proti vsem a kazdemu, koho zrovna prohlasis za vinika vsech celovesmirnych problemu. Proste nejsi schopna videt sebe a sve pocinani s odstupem :)) ja na tohle nicmene nemam cas, tak to tu dal nerusene zvelebuj v souladu se svymi psychozami. A jak pravil klasik, nepis mi, nectu te, mrk :)
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


lžeš ve všem, nedá se ti věřit, protože jsi prokroucená prolhaná zrůda - sám jsi to dnes přiznal.
Imitoval jsi tady i juliána, měls další temný projekt NWOčko, protos tu "nebyl".
<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > Joo, jako prokroucena prolhana zruda urcite neco priznam. Mas vubec mozek?
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


Reakce na "Připomenutí" od autora Peslov
Autor: Mylos (Občasný) - publikováno 8.4. (17:40:06)


PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 8.4. > čtenář>

někdo takový možná je, ale v tom případě je to chyba Zenaddricha E., že na to nereaguje tím, že se distancuje.
To je spíš on. Já si myslím, že on je černoprdelník, mengele je zrůda, tohle co píšeš je mystifikace juliána jako zrůdy, protože on je přinejhorším krysa.

NWO Drakoniánksá mystifikace.
Zlo svádět na juliána a tyranizovat ho, který pak řádí jak černá ruka.

Mně považuje za admina a hlavního manipulátora, protože reaguju inteligentně.
Od začátku, přestože se mu snažím pomoct, protože tu zrůdnost NWO vidím.
Viz, tenhle příspěvek.


To proto





HOLA (Nový) - 8.4. > PřilítliMimozemšťani> já jsem Zeandrich a ty jsi píča!











No a tady je ten důkaz, že i HOLA a tím pádem i mrdejhrděaletvrdě je pořád jen mengele anonym z redakce - trolí reptiliánská zrůda s prokroucenou amorální "etikou" a julián je v tom opět nevinně, ač používá vulgarismy.
O to mi jde - aby to někdo konečně pochopil NWOčko.

<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


Dneska jsi hodně překvapil, když jsi přiznal, že to jsi ty ty zrůdičko, kdo tady imituje Zeanddricha - velice výjimečné. Taky žasnu, většinou lžeš a lžeš a taky lžeš a zapíráš, asi nemáš svůj den, slábnete NWOčka.
Vaše temná klasika je všechno svádět na juliána, viď mrdejhrděaletvrdě a HOLA?

<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > Haha, to je klasik jula. Ale ty nic nepochopis
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


věc názoru - jula NIKDY nehanobí svoje dílo a u mrdejhrděaletvrdě k tomu došlo - a jeho jedinej kamarád je HOLA

a tobě se nedá věřit nic, amorální prokroucená reptiliánská prolhaná zrůdičko

navíc HOLA má jednoznačný narážky na můj příběh, o kterým jula nemá šanci vědět a navíc ... mrdejhrděaletvrdě má průpovídky, který jula né

Co se mi stalo, ví jen NWO - a ty jsi NWO

I když jsem svůj příběh popsala, nikdy jsem neříkala žádný konkrétní jména.

A to, co se mi stalo, je na pováženou.

2/3 si myslí, že jsem blázen.
Přitom to byl nehorázný zločin, který by z těch 2/3 nikdo nepřežil a ani vy NWOčka jste nepočítali s tím, že to někdo přežije. Váš plán byl utýrat andílky brutálním způsobem.
Ono to totiž vypadalo nereálně a proti branám pekel, který jste na nás na andílky křišťálkový pustili, jsme se ubránili jen díky vysokokapacitnímu zázraku, který pro nás non-stop provozoval Stvořitel.

Takže už se nechte jenom oočkovat 2/3 úchyláků a zlých bytostí a vemte se s NWO za ručičku a zmizte z téhle planety do temnot.

Nikomu z křišťálků ve skutečnosti chybět nebudete.

my chceme normální svět a ne tu zrůdnost, která se tu kvůli vám děje.

Já vim, mengelíku, jsi zvyklý na idioty a ne že ty vaše manipulace někdo vidí, proto ti tak vadím.

Ale neboj - i se svými otroky brzo z tohoto světa zmizíš a bude vám mocinky fajn a nám taky.



<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > Tak pak nevim, protoze nic nevim. Ale ze jsem imitoval zendra, to jsi mu uverila hned, pac se ti ta varianta libi. Co se ti libi, tomu veris. Magda
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


No tak že jseš zrůda, to by měl vidět normální člověk. Vůbec kohokoliv imitovat je zrůdnost, to lidská duše považuje za záměrné vytváření chaosu a konfliktů. Že to nechápeš a považuješ to za normální věc, je podle mne jasná indicie, že nejsi člověčí duše.
Jenže jak jsem tu poznala, tak ty nikomu nevadíš, zato já jo a můj pocit ze života dostává reálné obrysy - 2/3 "lidí" nejsou lidi.
Tak už běžte NWOčko s těma svýma nýmandama do kšá a nechte nás tady - 1/3 má lidskou duši, když tu budeme bez vás, nelidských bytostí, přivítáme alieny, zachráníme přírodu a budeme se rozvíjet lidským způsobem, bez nafty, 5G, s volnou energií a přenosem informací, s vědou o časoprotoru a zmizí diskreditace spirituality.

celý život jsem nedokázala přijmout ty surové nelidské bytosti a teď vím, že už nemusím.
Vy se vymítíte sami, svou debilitou.
Šup na očkování.

<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > Hej ty plytvas hrozne dramatickymi pojmy, vsimla sis? Zrudnost, obludnost, zhuverilost, odpornost, smrt, smrt, smrt... Vzhledem k tomu, ze jde o par plku na totemu, soudim, ze ti solidne ujebalo. Dej si pauzu, dej si kitekat.
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


To, co vyprávím, je dramatický - já vím, že reptiliánům, jako jsi ty, to vyhovuje, že můj příběh je absolutně neuvěřitelný, protože to, co se semlelo na multidimenzionální úrovni, tu když to řeknu lidově "ještě nikdo nikdy nežral" a to doslova.
Jenže, je to realita a pro většinovou populaci je obrovský haló, když si někdo dovolí mluvit jen o spiritualitě a tom, že existují nějaký duše a nehmotný svět, natož multidimenzionální řežba mezi mimozemšťany o tento svět a likvidace vesmírného viru.

Tak toho zneužíváš k týrání mé osoby, mystifikacím, prasáckým imitacím, prostě děláš ZLO.

Já ti řeknu, co dělá člověk - drží hubu a nesere se do mně.
Protože to, co popisuju, je děsivý. A zároveň se nedá jasně exaktně říct, že to určitě není pravda.
Kor když mám ty fotky.

Jsem předzvěst toho, co budou muset lidi v budoucnosti pomalu, ale jistě začít chápat - inteligenci v galaxii, učení o časoprostoru, jeho inteligenci atp.

A já doopravdy zažila válku proti pekelným mocnostem a ty jsi jedna z nich - bezpečně poznám reptiliána / drakoniána.
Proto se do mně tak nehorázně sereš.

A když říkám, že si přeju, abys zemřel, myslím to naprosto vážně.
A když říkám, že si nenechám vzít nový věk, za který jsem tolik bojovala, myslím to taky naprosto vážně.
A jestli bude 2/3 lidstva bránit, aby tu přistáli alieni a my mohli přejít do galaktické éry, tak ty 2/3 prostě vymřou.
Náběh na to mají skrze očkování proti covidu - sračky, která je fatálně oslabí a znemožní jim mít děti.

Nikdo, kdo to nezažil, neví, co to byl za masakr a neumí si představit, jaký to je, bojovat o bytí v dimenzích, bojovat o duši, aby mi ji neroztrhaly pekelný zrůdy.

Aby mně tady neustále tyranizovala nějaká reptiliánská zrůda, na to nejsem zvědavá.

Všimli jste si, že se neustále někdo sere do mne a provokuje mne?

Mrdejhrděaletvrdě, HOLA, Peslov, Dan a ten slovák a hlavně - TY, mengele.
Přestaňte se do mně srát, urážet mě a vytáčet a uvidíš, že zmizím, protože jsem dopublikovala a kdybys ty chcípáku tenkrát nenaimitoval Zeanddricha, tak mně nevytočila ani jeho Magdička na MDŽ a už mohl být ode mne dávno pokoj.


<reagovat 
Čtenář - 30.4.2021 > Nebrec
<reagovat 
 Čtenář - 30.4.2021 > čtenář> chcípni
<reagovat 
Čtenář - 30.4.2021 > Bys jen dal brecela :)
<reagovat 
 Čtenář - 30.4.2021 > čtenář> chcípni
<reagovat 
Čtenář - 30.4.2021 > Nadale nic nechapajici, ale o to vic priposrana ze slovacka :))
<reagovat 
 Čtenář - 30.4.2021 > čtenář> chcípni
<reagovat 
Čtenář - 30.4.2021 > Fnuk fnuk, buhehe
<reagovat 
 Čtenář - 30.4.2021 > čtenář> chcípni
<reagovat 
Čtenář - 30.4.2021 > tak schvalne
<reagovat 
 Čtenář - 30.4.2021 > čtenář> chcípni
<reagovat 
Čtenář - 1.5.2021 > Ještě že jsi to uvedla na pravou míru, Magdičko :D

Největší filmová a herní studia už z toho chtěla těžit bambilion financí, ale naštěstí se zalekli tvé, ech, uf, hek, na poslední chvíli vypuštěné výhružky. Teď už se můžeš úlevou svalit, vyčerpaná nervovým i fyzickým vypětím.

Zendre, vymysli komiks Jula&Magda. To bude fakt comic book.
<reagovat 
 Čtenář - 1.5.2021 > čtenář> chcípni
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.4.2021 >



Po soukromé komunikaci se Zeanddrichem jsem vyrozuměla, že Zeanddrich E. považoval moji identitu za další projev juliána, který se dle jeho názoru hádá sám se sebou pod svými příspěvky - a to prý již dlouhé roky. A já jsem podle něj byla taky julián, který moje originální texty a obrázky odkudsi zkopíroval od neznámé osoby z neznámého zdroje a ze Zeanddrichovi neznámého důvodu to tu odpublikoval. Přičemž "Magda" mělo být jméno jako "Bohuňa". A hádal se sám se sebou pod mými příspěvky.

Já už jsem asi vážně v dimenzi, ale tohle nechápu, to je nad mý síly chápání. Asi už jsem příliš dimenzionální tvor, abych takovou slátaninu pochopila.

Proč by jako julián, který evidentně nesnáší ženský, psal femi texty? Proč by jako psal o mimozemšťanech, čarodějnický válce a NWO?

A hlavně - proč by se jako hádal sám se sebou?

Tohle už je mně nějak moc, tohle je asi libůstka 3D bytostí, vymýšlet takový kundoviny.

To jsem pochopila dost brzo, že Bohuňa je reálný fenomén, anonymní mengele trotl a že se Julián proti takovýmu nízkofrekvenčnímu temnýmu zlu z pekel brání oprávněně.

Protože nejsem pokrytecká svině, co se kvůli každýmu vulgarismu uvědomněle odvrátí, tak jsem to pochopila, že julián se opravdu nehádá sám se sebou, ale že tady je svině, který říká Bohuňa.

Reptiliánská zrůda.

Když je tady někdo dlouhý roky a nepochopí tak jednoduchou věc, tak se asi nemůžu divit, že když jsem se přihlásila a začala publikovat, tak jsem byla automaticky zařazená do dalšího projevu juliána a jeho podivné zábavy hádání se sám se sebou.

Kterej kretén by se hádal sám se sebou, sprostě by se vytáčel a pak by proti sobě publikoval čím dál extrémnější příspěvky? Načež by se sem zaregistroval jako ženská, co píše o čarodějnický válce, mimozemšťanech, novým věku a opět by se sám napadal, říkal si Magda a zoufale se sám sobě bránil???

Tohle už je na mně moc.
Asi jsem zabloudila do zoufale 3D terárka.
TOHLE NEVYMYSLÍŠ.

Kam se hrabu.

Takže já jsem vlastně julián, ahá.
A žádnej mengele anonymní kripl neexistuje, né, to se vlastně hádám sama se sebou.
Já jsem tomu exotovi Zenaddrichovi s těma kryptožiďákama vynadala málo.
Kdyby tohle přišlo kvůli tomu kreténovi Slováčkovi doopravdy k soudu, tak si ten soudce radši vystřelí mozek z hlavy, než aby tohle luštil.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> 



Já se třeba snažím rámcově pochopit, jak je možný jako vstoupit do vyšší dimenze, jak to funguje, tak mi s tím ty alieni pomáhají, že jo - jasně, prostě se atomy a molekuly rozestoupí, celá existence se nafoukne, zvětší v časoprostoru, náležitě se nadimenzuje, v nižší dimenzi zmizí, ve vyšší se rozkoukne, vědomí se spokojeně protáhne a když jdou do nižší dimenze, tak se zase zcuknou a vědomím se vyrovnají s tím zdrcem, přičemž jejich technologie jsou tak koncipovaný, aby tyhle přechody zvládly ... jasně, brnkačka.

Furt jednodušší, než pochopit myšlenkový pochody uživatelů totemu.cz.

Jenom čekám na toho slovenskýho magora se strigou, která se mu pustila do těžkýho exota Zeanddricha.

To už se to radši prakticky naučím, ty dimenzionální přechody, to bude jednodušší, než to tady pochopit.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.5.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


A je tu ještě jedna věc, který vyplývá ze Zeanddrichova odhalení, že si celou dobu myslel, že jsem nějaká další podoba Juliána, což je nastudený obklad na čelo, jak může být někdo tak těžce pitomý.

Jeho dílo s Magdou z 8.3.2021 bylo jednoznačně koncipováno jako urážka žen.
Protože jestliže si myslel, že "Magda" je jméno smyšlené juliánem, tak tím mířil na juliána.

Dále tvrdil, že Magdu chtěl vydavatel.
Myslím, že nejpravděpodobnější je toto:
Vydavatel není zdaleka takový exot jako Zenaddrich a protože si chtěl Zeanddricha prohlédnout, zavítal i na totem.cz a tady narazil na "Magdu".
Pochopil moc dobře, že Magda není julián, ale prostě se mu prasákovi zasranýmu líbila ta šikana nějaký ženský s mimozemšťanama.
A tak Zeanddricha navedl, aby použil jméno "Magda".

Vyplývá z toho toto:
1. Všichni muži od církve a vyznávající křesťanství jsou misogynní dementi, který nenávidí ženy a škodí jim.
2. Až Zeanddrichovi něco vyjde, od toho vydavatele pracky pryč a meetoo na něj, na svini a nic od něj nekupovat.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.5.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


A ještě tohle:
Já to nemyslela jako umělecké dílo, ale jako popis událostí, které se reálně staly, jako poselství soudobých událostí.

Jestli to někdo zneužije a použije to jako sci-fi, nebo něco takového, půjdou po něm rozhýbané dimenzionální reality, štěstí mu to nepřinese. Ty prachy, který by na tom vydělal, by doslova zaplatil krví.

Tohle není nějaká volná inspirace pro jakýhokoliv zkurvenýho pisálka, nebo vydavatele.
Jestli to někdo zneužije, ať zemře.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.5.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Když si je mnoho lidí schopných myslet, že jsem julián a že julián si povídá sám se sebou, aniž by registrovali sociopata, který tu všechny napadá, včetně juliána a všechno rozkládá, bojím se domyslet, jaký sračky v hlavách lidi mají.

Proto to varování, i když pochybuju, že ty bezmozkové tady jsou schopný překliknout na druhou stránku příspěvků.

To, co jsem vyprávěla, bylo vyprávění o multidimenzionálních čarodějnických realitách.
Publikovala jsem to tady, na malém serveru, nechtěla jsem to rvát někam, kde je větší sledovanost, protože to je vyloženě experimentální věc, byla jsem zvědavá na reakce.
Bohužel jakékoliv reakce znemožnil sociopat reptilián.
To už se nedá změnit.

Nicméně - kdybych chtěla, mohla jsem ten příběh zpeněžit, sepsat jako román typu "Stopařův průvodce Galaxií" atp., jenže jsem věděla, že by to bylo prokletí, tyhle věci se nesmí zneužívat.

Jde o příliš vážné záležitosti.
Proto jsem to publikovala zadarmo, bez nároku za odměnu a publikovala jsem to pro několik lidí, kterým to může nějak pomoci.

Že je tady tolik idiotů, kteří mě budou považovat za juliána a vinit mne ze zločinů toho sociopata, jehož obětí je i julián, tak to mne nenapadlo.
Když vidím, kolik zlých hloupých lidí tu je, tak znovu varuju - to, co jsem napsala, nikdo nevydávejte za své dílo, protože co jsem zažila, byly extrémy a popsat to není jednoduché, jsou to autentické zážitky, jsou to čarodějné magické reality, není to nic pro komerční využití nemorálních peněz chtivých idiotů, kterým je tento svět úplně u prdele a jsou schopný ho prodat NWO.
Jde o příliš čistou a spirituální záležitost.




<reagovat 
Jsi nahlášený! (Občasný) - 1.5.2021 > Magdo, jménem celého totemu i redakce vám chci poděkovat za dobrovolnickou činnost a osvětu. Nesmírně si vážíme vaší nezištnosti a s posvátnou hrůzou ctíme všechny zákazy, příkazy, výhružky, kletby i přání smrti, jimiž jste nás obohatila. Pod přísahou, že na vašem zásadním díle netrhneme ani zlámanou grešli, potáhnete teď do řiti?

Váš Pepa
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.5.2021 > Jsi nahlášený!> tím věčným zbytečným urážením tomu doopravdy nepomáháš.
V redakci jste zločinci a doufám, že na vás dojde, protože takhle naprosto zbytečně týrat nevinné lidi je zločin. Kdybych se chtěla soudit, měla bych šanci, narozdíl od Slováčka. Jenže vy jste sociopati a nejste lidského původu, nemáte lidské duše.

Já doufám, že to někdo vidí, kdyby aspoň jeden, někdy mi připadá, že už jsou všichni jenom slepci.

Je mi z vás na blití, z redakce, že tohle děláte a podporujete.


A možná že tu žalobu jednou podám, až se naseru - takže autor těchto blivajzů by si měl připravit pomalu obhajobu:


A s těmahle kecama se mu to bude bude blbě obhajovat:





" Čtenář - 20.2. > PřilítliMimozemšťani> 4/5 lidsta je zemina, sloužící jako podklad pro vyklíčení nás, vzácných semen. tedy lidí zařizující společenskou progresi. ano? ale potřeba je všech, i vás magdi. vás průměrných. my jsme nikoho nelikvidovali a nikdy nebudeme. náš úkol je udržet vás ve výrobním procesu, stáhnout o daně, "za odměnu" večer pustit Ordinaci v růžový zahradě nebo film o ýtým. pak a tak bude lidská civilizace dál vzkvétat. i ty to přiznáš, ale až v poslední minutě života, kdy už ti to k ničemu nebude. teď už ti zbejvá jako jediná naděje na slast a vztah fakt jen vykouřit toho nateklýho plesnivku julu. patříte k sobě, už se necukej a vyraž za ním do tej jeho vily na kaštanově pičo!

Čtenář - 20.2. > čtenář> tohle neni alkohol, tohle jsou hodně tvrdý neuroleptika. dva měsíce píše dokola porád jedno a to samý a FAKT to nevidí. ale o to vlastně šlo. nemocná neni, jen se sebepodvody dostala do situace, kdy běžná osobnostní porucha (a extrémní nadváha) skutečně mohli vyvolat (ufonský) halušky. je na práškách, aby psala jen tyhle blbostě a neubližoval (a nezatěžovala danový systém) ještě víc. chlast by nedala, neb ten se musí aspoň trochu umět. tohle je ztrápená troska. julova piča, no.

Čtenář - 20.2. > PřilítliMimozemšťani> Samozřejmě lžeš (ale práce s nepravdama je moje práce, takže mě to těší). Na oplátku tě zmatu a to totálně. Napíšu ti totiž svojí osobní realitu: loni mi bylo pade, ale holky jezdim jen v rozsahu 30-35. Za sex jim platim a dá docela práci jen přesvědčit, že jen proto nejsou kurvy. V podstatě jsem opravdu psychopat, což značí člověka s mimořádnou schopností nepodléhat (zejména svým) emocím. Reálně jsem neuvěřitelně mladistvý, milý a hezký člověk (z mýho úsměvu by ses na místě udělalo, koťátko). Je to ale divadlo, samozřejmě, protože i veselost je emoce a i tu já hraju. Jsem strojař a jako se strojem umím zacházet i s lidskými těly. Záleží jen na zpracovávaném objektu, jak moc si mě bude umět předcházet a tak se mu bude i exekuce moc líbit nebo moc nelíbit. Každý strůjce svýho štěstí magdi, víš, každej. Ufoni nic řešit nebudou a sebou ztrápené jednotlivce už vůbec. Tak tak.

"...Člověk si myslel, že zůstaneš navždy moje a psychopatova fackovací panenka...."

Čtenář - 7.2. > PřilítliMimozemšťani> Vybral jsem si tě Jíťo k experimentům, na nějaký muj odchod to nevypadá. Mnou prezentované názory a postupy jsou už dnes známé každému s mozkem. Dneska se nemůže stát ve větší firmě šéf nikdo, kdo by neměl aspoň zákl rysy psychopata. A bylo to tak vždy, dnes se jen čím dál lépe prosazujeme, proto ten exponenciální růst dovednosti civilizace, proto rapidně ubývá hladovějících lidí atd.

Tedy i já musím zasloužit:). Na totemu nic, tohle je místo pro blbý, ale trénovat si na někom musím. Abych to s těmi naučenými city zase nepřeháněl:))). Takže ty obhajuješ rasismus, alkoholismus, egilí a julovské básnění, takže... takže do tebe si můžu praštit kdykoliv a nikdy nemusím přemýšlet, že bych ublížil nevinnému. Jsem rád, že mám totem, julu, egila, rýpa, vás všechny, kteří si za své bolesti můžete sami a já je jen volně používám. Kdo by vás neměl rád, jste mně i celé společnosti mocinky prospěšní. Našel jsem tobě pičo i julovi užitečnost na světě! Nijak jste se nezasloužili, ale já vás stejně obdarovávám. A že tě to bolím? Nene, ty sebe samu týráš, sebepodvodným životním přístupem a nejblbějšíma výmluvama. Já jsem totiž túze slušný a milý člověk. Na tobě a julovi nezáleží, vy jste se už zničli sami. Já tu vlastně zpracovávám lidský odpad. Jsem dobrý člověk, envirometalista. Zhmotnělé dobro, milec Václava Havla a Lucky Vondráčkový. Tak tak.

"""









Víte hovádka, já jsem svéprávná a mám práva jako normální člověk. Vy už jste na žalobu milý toteme.cz
Protože když tu anonymní teror zařizuje člen redakce, je celý tenhle server zločin. Normální redakce normálního serveru se snaží takovou sprostotu naopak eliminovat.


Jestliže člen redakce sám vytváří šikanozní prostředí a pronásleduje konkrétní uživatele, znemožňuje jakoukoliv objektivní kritiku. Je to prostě šikana. Jsem přesvědčená, že kdyby mne tu nepronásledoval redakční úchyl, měla bych nějaké reakce. Taky jsem přesvědčená, že redakční úchyl pracuje pro NWO, což je zločinecká organizace. Byla jsem pronásledovaná od začátku. Bez důvodu.


Tento redakční úchyl běžně imituje jiné uživatele, šikanuje vybrané uživatele - co znám z historie, tak nejen mne, ale určitě toho juliána, Zenaddricha E., toho tady šikanoval od té doby, co tu jsem, a nějaký magoři to svádí na mně, potom taky Pollocka, co si pamatuju ... prostě všeobecně kdo se nelíbí NWO, ten má v patách tuhle redakční zrůdu.


To obnáší imitaci identity, grafické rozbíjení příspěvků, sexuální obtěžování, nakonec naposled to tady ten úchyl předvedl - že imitoval anonymně Zenaddricha E., tím vytváří konflikty mezi uživateli a všeobecně ničí poklidnou atmosféru, kde se dá cokoliv normálně publikovat, či diskutovat.


To je ale trestné, jsem přesvědčená, protože to je klamání uživatelů, kteří si myslí, že vstupují na umělecký server a nikoliv do psycho-mučírny jednoho sociopatického úchyla.
Domnívám se, že kdyby se dokázala najít skupina konkrétních poškozených, mohli by něco u soudu s tím úchylem udělat.
Aby dostal třeba zákaz provozovat veřejné servery.
<reagovat 
Jsi nahlášený! (Občasný) - 1.5.2021 > V čem spočívá ta urážka? Máme ti říkat Lído? Bude to tak lepší? Nastoupíš zpět na meteorit a odpadneš směr vesmír, Lído? Fyzikální zákony překonáš, na to máš lampiony. A pokud to podělají, dáš je k soudu.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.5.2021 > Jsi nahlášený!> 


Musela by to být skupina lidí, kteří by tě žalovali za nemajetkovou újmu a urážku na cti. Reálně poškozuješ duševní zdraví uživatelů. Takže ještě újma na zdraví - což pořád spadá do nemajetkové újmy.

Spíš doufám, že si to s váma vyřídí vesmír a třeba už za rok se nebude s kým soudit, pochopitelně.
Běž na očkování, třeba se to tím vyřeší.

Bohužel na amorální sociopatické zrůdy provozující psychomučírny a kyberšikanu naše zákony moc nemyslí.

<reagovat 
Jsi nahlášený! (Občasný) - 1.5.2021 > Reálně? Reálně tvé duševní zdraví poškodit nelze, Lído, protože jsi zjevný magor. A zdejší uživatele otravuješ právě ty sama svým setrvalým spamováním psychotických píčovin.

Všimni si, že už se s tebou zase nikdo nebaví. Každému po čase dojde, že jsi magor a nemá to cenu.
<reagovat 
 Čtenář - 1.5.2021 > Jsi nahlášený!> kdybys neotravoval, tak se všechno dělo jinak.
No nic temný NWOčko - do roka a do dne chcípni papa
P.S. pod vlastním příspěvkem nemůžeš spamovat.
<reagovat 
Čtenář - 1.5.2021 > Kdybych neotravoval, rozmetáváš hovna všude kolem, jako jsi to dělala zendrovi v době mé odmlky. Teď jsi zas malinká jak tvé šance na miminko. Tak hurá do knajpy.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.5.2021 > čtenář> 



Zeanddricha jsi poškodil především ty - protože jsi ho tady anonymně šikanoval už když jsem přišla a nebýt tebe a tvých idiotských anonymních imitací jeho osoby, kterým jsem bohužel uvěřila, tak mezi mnou a Zeanddrichem E. žádný konflikt nevznikl.

Je mi ho líto, že tohle nechápe, že ty jsi jeho hlavní škodič a myslí, že jsi julián, nebo já.

No a s tím miminkem - opět šikanozní ubohost, já si miminko pořídím jedině, když budete mrtví NWOčka.
Nechci aby dítě zažívalo to, co já, aby se muselo na tomle světě mořit s takovou temnou esesáckou totalitní špínou. To ať se radši nenarodí.


<reagovat 
Čtenář - 1.5.2021 > Jee, to je tak zvláštní. Já jsem totiž zendrovi nikdy nic nepsal ani nekritizoval. A svůk stalking jeho osoby jsi obhajovala "Magdičkou". Teď najednou měníš výpověď. Verdikt?

Magda.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.5.2021 > čtenář> 

Ano, já jsem se do něj pustila kvůli jeho příspěvku 8.3.2021, protože jsem to považovala za útok z jeho strany, poté, co jsem se "s ním" bavila a bylo to nepřátelské - jenže ty imitace jeho osoby máš na svědomí ty - sociopatická amorální zrůda.



Tohle mi napsal:

"Osobně si myslím, že to nemá valného významu, ale přeci jen ještě z novu, a pouze stručně: Až do 08. března 2021 JSEM SKUTEČNĚ NEVĚDĚL, ŽE BY ZDE MĚL BÝT NĚJAKÝ UŽIVATEL JMÉNEM „MAGDA" (diskuze pod Vašimi příspěvky jsem plánovitě nečetl, a to z toho důvodu, že jsem myslel, že-tak jako jinde již po několik let -se zde dohaduje uživatel, primárně vystupující pod jménem „Julián" sám se sebou, ..., respektive, se svou novou přezdívkou ((nemyslel jsem si přitom, že by byl autorem oněch příspěvků -předpokládal jsem prostě, že je asi někde okopíroval, a mně z neznámého důvodu je tu pouze publikuje



V jistém smyslu ostentativně jsem se choval k Vašim poznámkám právě proto, že jsem myslel, že se jedná o novou „zábavu" pana Juliána



Dodatečně -až po 08.březnu 2021 -jsem se začet i do několika diskuzí pod Vašimi příspěvky ), a narazil jsem na poznámky, nadepsané „čtenář Zeanddrich", které jsem ovšem já rozhodně nepsal.

"



No z toho vyplývá, že Zeanddrich je úplně mimo, když ani nechápe, že ty šikanuješ juliana a imituješ jeho osobu, když si myslí, že se julián hádá sám se sebou a nebo že já jsem julián.



No a vzhledem k tomu, že lžeš kudy jdeš, tak ti nevěřím, že ty věčný výsměchy Zenaddrichova díla nemáš na svědomí ty, když máš na svědomí jeho imitace a všeobecně rozklad tohoto serveru a vytváření konfliktů mezi uživateli vytvářením záměrného chaosu a ponižováním uživatelů.


Ty jsi hlavní škodná, který se snažíš označit jako viníky nevinné - ostatně, typická esesácká totalitní technika inkvizičních procesů NWO.
Dokud nebudete mrtví, mezi takový zrůdičky je amorální přivést dítě.


<reagovat 
Čtenář - 1.5.2021 > Jo, a fakt šok, že si někdo myslí, že si tu jula kecá sám se sebou, když si tu jula roky kecá sám se sebou :))

Ty máš fakt v kebuli konopný prach. Děs. Brrr.
<reagovat 
Čtenář - 1.5.2021 > Haha, rozhodně se nemnož, ovšem v ostatním jsi mimo.

Co jsem postřehl, po zendrichovými díly jsi nedržela hubu na uzdě především ty ve snaze vynutit si jeho pozornost i za cenu nejdětinčtějšího dupání, mektání a naivního citového vydírání.

Nenaštavala tě žádná Magdička ani imitace. Štvalo tě, že tě ignoruje a vzala jsi zavděk první, byť chaboulinkatou záminkou, abys vyvolala monumentální scénu.

To je tvá specialita. Trapné melodrama.

Nelžu, kudy chodím. Na rozdíl od tebe to nemám zapotřebí. Naopak ty lžeš absolutně ve všem. A sobě úplně nejvíc. Jdi se ožrat. Už ti to chybí.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.5.2021 > čtenář> 


Tohle jsi mi napsal ty, pod falešnou identitou mne samé, kterou jsi vytvořil, pod dílem "Co nepatří do nového věku 1. + 2. díl" ze dne 29. 12. 2020, a dokonale to vystihuje vaší NWO techniku:


"Dívejte se! To je přesně ono!

Drakoniánskej satanista nastražil past
na nevinnou duši. Donutí vás k sebeobraně
a pak se tváří nejen jako neviňátko
zamete stopy a ukáže satanským kopytem
na vaše údajné šílenství. "



I teď lžeš, všechno cos napsal, je lež do posledního slůvka. Velice jsem se bránila vaším mystifikacím bránila, extrémně jsem se snažila tomu zabránit, ale nakonec se vám to povedlo, protože jste dokázali vyvolat inkviziční šílenství proti mně, dokázali jste přesvědčit stádo, že já jsem to zlo a vy neviňátka.

Je to na blití.

Spoléháte na to, že lidi jsou tupí a nevidí, což je bohužel pravda.
Kdybych věděla, že nemám šanci, vysrala jsem se na vaše tyranie a nereagovala, jenže by to dopadlo stejně, vzhledem k obsahu mých příspěvků, zaměřených proti vám - proti NWO.

Předpokládala jsem, že lidi jsou chytřejší a že chápou, proti čemu bojuju. Jenže oni jsou doopravdy slepí a já už nemám sílu, s těma vašema mystifikacema, amorálností a věčnými nekonečnými sériemi lží a podvodů bojovat - je to zbytečný, jak jsem se přesvědčila.
Protože to vidím jenom já, co jste za zrůdy.

Tak snad ten vyšší kosmický zákon pořeší věci trochu i za mně - dokud ne, jsem ráda, že to dítě nemám, protože co vy tady chcete se světem udělat, je smutný, snad vám to nevyjde, temný esesáčci.



<reagovat 
Čtenář - 1.5.2021 > No, tak si tady plantej kraviny do soudného dne. A když někomu náhodou budeš připadat vyšinutá/pitomá, tak to sveď na nwo a udělej scénu. To pomůže.


<reagovat 
čtenář druhá Hanka - 25.4.2021 > Pravda o Aine (Magdě, Kodetovi, Holaeovi, Juliánovi, apod.) -toto napsal nebo napsala smaa o sobě!!!
Když nejsem ožralá, nemůžu pracovat na 100%
Autor: Aine (Občasný) - publikováno 21.6.2009 (13:03:07)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.4.2021 > čtenář> 


Opět čtenář Dan?
Já fakt nepochopím, jak mne někdo může zaměňovat za juliána.
Nevím NWOčko, co pořád zkoušíte, ale týhle tezi nikdo, kdo umí číst, neuvěří, že jsem julián.
To je příliš i na ty znormalizovaný kretény, o tom jsem přesvědčená.
A moje Aine - to dílo s tím chlastem?
Ty nemáš smysl pro humor, viď?
Jinak já nejsem alkoholička, bez alkoholu vydržím úplně v pohodě.

Já vim NWOčka, furt zkoušíte čím dál větší demence.
Ale stejně přejdeme do novýho věku a tohle vám nevyjde.
Bráníte se urputně, neustále dělat temno a nedovolit spirituální přechod do věku vodnáře. Ale tak to prostě je, že končíte.

Ale samozřejmě ještě budete dělat temno, kam až to jde, než vás utne čas.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter