Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Třeba Brožový už normálně hrabe, protože tvrdit při svých kilech, že se brzo naučí teleportaci, veřejně na YT, to je na tvrdo docela magorie, že. Ji chci vidět. To by bylo supr se s ní dostat do koncentráku. Ona se odteleportuje a tebe za to popraví. Díky zlato.

Jenže ona má taky hlásek, co jí něco říká. To chce zjistit, kdo je ten hlásek, co něco říká. Já mám říkám šťastnou verzi, s kým si povídám. Tvrdí, že jsou mimozemšťani, lítají na nebi, to, co lítá na nebi, jednoznačně souhlasí s jejich inteligencemi a podřizuje se jim a ještě se to dá vyfotit, mlhavě a nejistě, ale dá. Éterické objekty se blbě fotí.

Tím pádem mám jistotu, krásnou blaženou jistotu. Buď jsou to mimozemšťani, nebo tajné vesmírné lidské projekty, případně projev podzemních civilizací.
To mám supr, určo je to reálný a můžu si vybrat ze třech možností, mám se dobře, děvče.

Co ale mluví se Smetanou, nebo Brožovou?
Aha?
Nevědí, museli by si přiznat, že nevědí.

Určitě se ale transformujem a Metatron je určo něco hodňoučky andělskýho, jak jinak, když to má tak suprový jméno, ze kterýho se ježí i chlupy na prdeli.
Určitě nějaká žiďácká vyjebávka.

Chce to vyložit si karty jasně na stůl.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter