Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jenom za mého mládí podezřele umřelo minimálně 5 osob, mladých mužů, v mém okolí, o čem vím.
Jeden nevím jak, to bylo na střední, takový přátelský alternativec, pak jsem se jenom dozvěděla, že umřel, jak nevím. Další byla "sebevražda" na podivné okultní datum, další "nehoda", další při násilné trestné činnosti, jako oběť, další na rakovinu mozku.
Všechno, reálně, bez nějakých zpětných romantizací, se vyznačovali přátelskou povahou, kromě jednoho, který byl takový rozháraný, ostatní byli prosociální, se zodpovědnou přátelskou povahou, byli vesměs inteligentní, tíhli k alternativě a byli to lepiči společnosti.
Tedy dávali dohromady lidi, měli dobrý vztah k lidem a nikoho neponižovali, nehráli žádné "cool a ty jsi méně".

Je logické, že zrovna takové NWO odpravilo, protože takoví lidi potom chybí, aby se věci začaly hýbat, protože ten nepozná tamtoho atd.
Když odpraví dobré lidi a nahradí je nějakou rádoby alternativní, prakticky šikanérskou satanistickou cháskou, která demoralizuje, uvede do neštěstí a otráví divnými styly celé město ... je hotovo.
Přesně tak jsem to zažila.

No jo no, je to smutné.

Na druhou stranu, co se dalo čekat, nic moc, ve skutečnosti to, že žijeme je velkokapacitní zázrak, ta mise GF se povedla víc než na jedničku. Vůbec nebylo jisté, jestli se vrátíme, bez zásahu GF by tento svět upadl prostě do temnot a byla by zničena planeta.
Rasa tupější, než tupá, zlé zmanipulované primitivní opice uvyklé na násilí a debilitu a naprosto zavádějící filosofie, NWO naprosto na koni, vše bez šancí na záchranu.
Ale planeta je příliš cenný klenot, než aby se dala obětovat a hlavně bylo jasné, že padne-li tato planeta, padne celá galaxie ... takže se do toho muselo jít.

Bojovalo se o duši, sama jsem to zažila, věděla jsem, že musím bojovat, jinak přijdu o duši, těžko vyprávět někomu, kdo nezažil.
Vše dopadlo náramně dobře, je potřeba tento svět přetáhnout do bezpečných galaktických vod pod správu GF, kde tyto satanistické úchylárny už nikdy nebudou mít místo.

K tomu je potřeba zahodit lidstvo, tu stupidní masu nenapravitelných křiváků a šmejdů.
NWO si myslelo, že to GF, nebo já nedokážu a tak, že si vynutí svoji přítomnost tady, že toto nepůjde vydýchat, že jako tak strašně všichni bazírujeme na životě této debilní rasy.
Ne.
Kvantita není důležité, důležité je božské jádro, nastavení a kvalita.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter