Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Vůbec je to celkově duchovní krize, která je způsobena právě duchovní evolucí. Internet vůbec může existovat, tedy byl dle kosmického zákona hmotně, reálně umožněn, aby na této planetě existoval, jen díky tomu, že bylo nutné roznést rychle informace a to ty konspirační. Aby se lidstvo mohlo globálně dozvědět o NWO a rozšířily se informace esoterického a ufologického rázu. To je na tom to jediné pozitivní, jinak je to spoušť a devalvace. A vyloženě destruktivní krok, který stejně ve výsledku povede k likvidaci lidstva.
Dalo by se říci, že NWO zavedlo internet k dokonalému ovládání mas, kdy měli připraveny armády trolů, aby zdevalvovali a zdiskreditovali cokoliv informačně přínosného, ale přesto se podařilo aktivistům rozprsknout reálné informace, které se do rádia a televize neměly šanci nikdy dostat, tedy NWO se to vymklo z rukou.
Ale tím kosmická licence internetu asi končí, víc už není potřeba, tato pitomá rasa sestavená z 40% z dobytka (aneb proč Pekarová dělá na své budoucnosti, chce být zase volně žijící kráva...), 30% vesmírných čumilů, 20% lidí a 10% zlé infiltrace to jakkoliv nepotřebuje a výsledek na tu rasu je vyloženě destruktivní.

Takže hurá duchovní evoluci, kterou přežije 20% lidstva asi.
To budou dezoláti, to je jasný - to jsou všichni ti, jak se drží hezky při okraji společnosti, protože skrze vlastní hodnoty, co je pro ně přípustné a co ne, vynechávají 80% potenciálu uplatnění se v této společnosti. Protože mají emoce, jsou všelijak náchylní ke kouření a chlastu, nebo spirituálních směrech, protože jsme bombardováni vesmírnými vlivy přímo působícími na evoluci a změny paradigma, tak jim šibe čím dál víc... protože mají svědomí, pořád neví, jestli si za to můžou sami, nebo je to prostředím, krása.
Hezky na okraji u lesíčka, neočkovaní a provýchodní, to přežijou.
Vysoce nasazení uvědomělci ve středu společnosti pochcípají na očkování, vystresované generace bez dětí časem zemřou, lesy zůstanu volné, zvěř se zase namnoží, Pekarová se zase inkarnuje a jestli doopravdy přežije těch 20% lidstva, jak zůstali dezolátsky na okraji a přenesou část svého vědění, mohli bychom se vráti do technologické výbavy 18. století, které jsme ještě schopni kolektivně rozumět a mít ji pod kontrolou a nechat nějakého vědce vyvinout tu volnou energii ... a bude pohoda.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter