Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.6.2023 > Tommo> 


No právě, že jsem nikde nenašla nějaké dlouhodobé roční záznamy, buď jsem neměla dost trpělivosti, nebo to nikdo neschraňuje, objevila jsem třeba tuto FB stránku, kde její autor pravidelně dělá screeny rezonance, začal s tím někdy v r. 2020:

https://www.facebook.com/schumannresonance

Pak jsem různě hledala přes google, obrázky, to, co mám, jsem postahovala tak z různých zdrojů, jak se mi poštěstilo, třeba ty tabulky jsou od zdroje @schummanrecap, který je má na na twitteru:

https://twitter.com/schumannrecap/status/1246488129932079105

Ale na Twitteru nemám taky profil, takže jsem to složitě stahovala od nějaké ženské taky na FB, která to má od něho a 2020 to od něj kopírovala.

Jinak jsem právě taky nenašla nějakou jasnou, vědeckou databázi těch záznamů, veřejně přístupnou. Buď jsem debil a blbě hledám, nebo to vědátoři schraňují jenom pro sebe.
Když zadáš Schummanova rezonance, vybleje se na tebe ezo-bordel, krátký článek na wikipedii a najít i denní záznamy, tedy aktuální snímání, je docela problém a zabere to chvíli času.
Já to sleduju třeba tady, to je přejatá stránka, automatickým překladem z němčiny, přičemž je to přejaté z ruského serveru:

https://sonnen--sturm-info.translate.goog/schumann-frequenz?_x_tr_sl=de&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc


Právě proto mě tak irituje, jak funguje internet, to je bordel, to člověk nechápe.
Asi už nás úplně řídí ta umělá inteligence, nebo je to celé nechané chaotickému procesu zničení.
Neexistuje v tom žádná informačí relevance, jenom komerční, že jako když chce nějaký mocipán prosadit nějaké lži, nebo výrobek, tak si zaplatí, aby to bylo ve vyhledávání na prvních stránkách.
Relevance faktických informací může klidně zůstat na stránce 45.
Štve mě to.
Taky nemám trpělivost se tím vším smetím probírat.
To to nemůže někdo hlídat? Když někdo zadá Schummanova rezonance, tak mají být na prvním místě odkazy na faktické vědecké informace, aktuální měření, odkazy na stanice, které to měří, odkazy na dlouhodobé záznamy měření, prostě k čemu je nám internet, když je to jedno velký smetí a vůbec to neplní tu roli, jakou má?
Na prvních deseti stránkách jsou ezo žvásty nějakých blbců a ne faktické informace.

Zase se rozčiluju :-D

Díky za odkaz, jak šaman vidí duševní choroby. Je fakt, že už jsem zanevřela na tuto pitomou civilizaci celkově, nejdřív všechno dělají špatně a jsou zlí, až ti způsobí tu nemoc, když se z ní dostaneš a rozčísneš, kde je pravda a ještě jim v dimenzích pomůžeš, tak tě chtějí zničit a nakonec zjistíš, že tu odpornost, kterou celý život udržují, tedy korporátní kapitalismus, výsměch Rusku a obecný nacismus myslí naprosto vážně a tebe chtějí jako "dezoláta" zlikvidovat, tak díky, už nechci.
Už chci jenom zničení této společnosti. Prášky žrát nebudu, musím obstát jen se svépomocí a nějak přežít, tuto idiotskou společnost.
Podle mě už tato civilizace překročila X červených linií toho, co nikdy nesmí udělat a nemyslím si, že skončí jinak, než popravou.
Díky za připomenutí, že jiné civilizace jsou daleko víc při rozumu.

Jak je to s ovlivňováním pole lidskou psychikou, to nevím, je to potenciálně možné, ale bohužel, skutečně k tomu chybí dlouhodobé záznamy.
Třeba někde jsou, ale ve stylu "hledej šmudlo", pokud je někdo najde, čest mu a sláva.
Všechno, co jsem našla, plynulo od jednotlivých screenů lidí, co se tím zabývají a od toho nadšence, který dělá záznamy, ze své vlastní vůle a od něj to všichni přebírají.
Asi není zájem, aby zrovna tyto záznamy byly pro veřejnost snadno přístupné, nevím, v této vyšinuté debilní společnosti nefunguje nic, jak má.

Díky za další zajímavé odkazy, jinak se musím smát, jak jsi popsal den běžného člověka, protože to přesně ta idiotská společnost dělá, den, co den, mává nacistickými vlaječkami, žere možná i lidské maso z KFC a tiskne 5G mikrovlnku k srdíčku.

S tou wikipedií mi to doslova vyrazilo dech, myslela jsem si, že se jedná o dotovaný projekt, že to mají globalisti, že je to něco jako OSN, atd., že to má prostě velké globalistické ústředí a je to finančně dotováno a ne, že je to projekt komerčného typu, který je závislý na tom, jestli jjim někdo něco dá. Prostě globální knihovna. Jsem fakt asi naivní, všichni jsou naivní, to je bordel, to je neskutečný.

Suenee je dlouhodobě přínosný, má zajímavé články, ale pro něj je guru Steven Greer a ten tvrdí, že negativní rasy nejsou.
Asi jsem primitiv, ale já prostě nějaký šedivácký zrůdičky nenávidím a vyloženě si nepřeju, aby tady takový zrůdy přistávaly.
A jestli mimozemšťani vypadají všichni jako sliz, tak ať zase odlítnou. V něčem jsem povrchní rasistka a nehodlám na tom nic měnit.
:-D
Myslím si, že tlačit na srdíčkové přijetí slizu je prostě přes čáru a že tím tihle inťouši jdou proti čemukoliv normálnímu a maří celý projekt.
A když Sueneemu nevadí Křešová, tak tím pro mě skončil.
Tahle blond prasácká mrcha je pro mě konečná, jak ji někdo podpoří, je u mě v nelibosti :-)

Díky za pochvalu, je fakt, že jsem ještě nic "nevrátila" z těch skrytých děl, protože nějak nemám čas to pročítat, jestli jsem tam náhodou nenapsala něco, kvůli čemu by mě nějaký dobrák honil po soudech ... asi bych to měla udělat. Ono je to stále k nalezení, ale není to uveřejněné.
Ten obrázek ke kritice náboženských ideologií vzniknul právě v prosinci 2019, ač náčrt vzniknul už 2015.

Alusku moc nesleduju, shlédla jsem i nějaká její videa, kde je ona, jako osoba, myslím si, že je to prostě normální holka, žádná Sybila, ač může mít všelijaké vhledy a třeba rozšířené parapsychické schopnosti, nepůsobí na mě tak, abych ji skutečně respektovala a myslím, že konflikt s tou Lumenn odrážel přesně tuto realitu, prostě toho na ní bylo moc a kritika ji děsně vytočila a začala zle metat hovna.
To si každý musí srovnat sám, už tu máme novou éru, americké a západní styly, jakýpak čekat, než něco umím a skromnost, ne ne ne. Důležité je sebevědomí.
Já jsem taková kombinace, ještě postaru, ale taky nebudu čekat, až mi dá tato zvrácená společnost "zelenou" a nějaké potvrzení, to bych se nedočkala.

O tom mimosmyslovém projektu GF u nás tehdy informoval jenom Chvátal a říkal, že to je celoplanetární projekt. Já se tehdy snažila najít i další zdroje, přes to datum 17.10.2021 a pojem GF, ale nic jsem tehdy nenašla, jenom v jednom nějakém odkazu se o něčem takovém mluvilo, ale tam mě nepustil prohlížeč, protože mi ty stránky zablokoval, že jsou závadné pro PC, ale prakticky takto blokují stránky s kvalitními informacemi.
Já si myslím, že ten projekt už nepokračoval, protože se rozhostila válka na Ukrajině, oni k tomu potřebují klidné planetární pole.
A myslím si, že taky nejsou pitomí (GF) a dokáže si spočítat, že nemá smysl pokračovat, protože zájem je malý, úspěšnost možná i mizerná, ač Chvátal říkal, že to dopadlo náramně dobře, ale kde je pravda, kdo ví a protisíly obrovské.
V tom smyslu, že několik málo tisíc lidí uslyší tu informaci a rozhodne se zůčastnit, ale během dvou dnů třeba 10x víc lidí vyslechne nějakou káču typu šamanka Namu a ten projekt očerní a zničí.
Nevím no, myslím si, že teď se nic takového dělat nebude, dokud je tak závažná válka, jako na té Ukrajině a hrozí světová jaderná válka, tak není klid, který takový projekt potřebuje.

Pavel Roško je zřejmě autentický, myslím si, že si nevymýšlí, určitě nemá zlé úmysly, v kontaktu s ním nejsem, jednou jsem taky uvažovala, že bych mu napsala, jestli by mi poradil, s kým mluvím atd., ale nakonec jsem všechno nějak překonala a nekontaktovala ho.
Nejsem si ale jistá, jestli si s ním taky zčásti nehraje NWO, jestli je všechno jenom dobře, co se mu děje.
V jedné diskuzi tu jedna slečna psala zkušenost s ním, že měl dvojí výklad k jedné fotce a události, tak je otázka, jestli taky trochu nekecá, nebo si vše vysvětluje tak, jak to je.
Poslední dobou o něm není slyšet, asi ho nikdo nezve, už je žraločí zlá doba, není prostor pro nějaké idealisty, asi.

Chvátal je taky businessman, pochopitelně, jeho živí ten web matrix2001 + různé přednášky, já mu taky všechno nežeru i s navijákem, ani nesleduju jeho placená videa, vím, že přebírá i všelijaké blbosti, ale na druhou stranu když mluví, tak inteligentně, je na něm vidět, že se věcmi zabývá, že to není jen prázdné žvanění a co se týká té Galaktické federace, tak je ze všech těch žvanilů nejblíže realitě.
Ale nevím, co říká na těch paralaxách atd, protože to nesleduju, tak tam možná pouští víc nesmyslů, aby měl penízky, ale když mluví v pondělí na Svobodném vysílači, tak mluví většinou solidně.
Jinak z něj taky určitou menší míru nekalosti cítím a vnímám, i odtažitosti a opovržení, tyhle lidi se asi musí živit přes boháče, protože ti trefení, kteří info potřebují, kolikrát na toto ani nemají čas.
To je pro nudící se smetánku, která si myslí, že může získat nějaké schopnosti (jsou směšný) ... jistě, taky mu nevěřím všechno, ale ještě mě nikdy vyloženě nerozčílil.
Ale sleduju jen jeho pořady na SV.

Jinak tvoje příspěvky mě neobtěžují, když napíšeš svoje postřehy, názory, OK, to mi vůbec nevadí.
Ten konflikt, co tu vzniknul na začátku března, byla nějaká psychotická mela, kdy se tu do mě najednou všichni dali, podle mě to byl buď dlouhodobě připravovaný lynč od NWO, nebo těm lidem něco sepnulo v paličce, byli tedy něčím vzatí.
Nevím, co to bylo, ale je fakt, že o takové jednání nestojím, aby mi tu někdo zapráskával místo studidními poznámky typu "chat" a pak si na mě ještě otevíral hubu, jak to dělal ten Delta.
Ty mi nevadíš vůbec a ani mi nevadí nějaká normální polemika, byl tu nějaký Slovák, který třeba nesouhlasil s Amenti a měl jiný výklad možností, co se děje, byl slušný, bavili jsme se normálně, i když nesouhlasil se mnou, to mi nevadí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter