Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Tato globalistická šeď, kde neexistuje autenticita, je všudypřítomná už velice dlouho a pouze se stupňuje. Upřímně si myslím, že i za normalizace v ČSSR byla mainstreamová hudební produkce na vyšší úrovni, než co se pouští dnes, mluvím nyní o hudbě, jako takové.
Hudba je přitom zásadní, protože to je přímo fungující zvuk, vibrace, melodie v sobě nesou klíče, které probouzí konkrétní části našeho DNA.
Tzn. kdyby u nás byla pouštěna slovanská autentická hudba, probudí to v nás nejrůznější pocity, matné vzpomínky a naše DNA se začne pobouzet, aktivovat, začne nám to víc myslet atd.
Proto nám pouští pop, populární hudbu, případně všelijaké trochu jiné styly, jako je rap, r´n ´b atd.

Vždycky jsem nechápala, jak někdo může říct, že se mu líbí nějaká hudba z rádia. Jako jo, občas tam sem tam pustí i něco, co má náznak melodie, případně velice zřídka a sporadicky něco, co se dá skutečně označit za hudební dílo, že to má nějakou vznosnou notu, nápad, melodii, atmosféru, myšlenku.
Dneska už to chápu, i chápu, proč se rozemletá globalistická "kultura" tak drží. Protože lidi jsou dobytek, tomu stačí bučení a chrochtání, případně jsou jakási potemnělá vesmírná náplava, které i takové sračky přijdou jako zázrak a stačí jim to. Infiltrace má metal, reggae a hudbu typu Plastic people of the universe, zatímco lidstvo, tedy 20% si vybírá ze škály nepopulární hudby, od vážné, po různé subkulturní kousky.

Je to velice zajímavá situace, protože je žádoucí, aby se lidstvo, tedy těch 20% propojilo se svými kultickými vřídly z planety a se svými mimozemskými genetickými vlivy z hvězd, aby opadla technokracie, elektrosmog, globalistický internet, 5G teror, globalistická "kultura".

Já si myslím, že se to povede, že GF nám dává šanci a že to proběhne takovými různorodými, vzájemně se ovlivňujícími procesy.
Kupř. jestli budou očkovaní prozápadní umírat, začne celý západ umírat, prostě ztratí sílu bojovat, přestanou se roztahovat. Mezitím se budou čím dál víc projevovat ozdravené síly planety, jejích kultických vříděl, těm neočkovaným se začne otevírat DNA a začnou se vyvíjet.

Jakmile se podaří dostat GF na zem a sundat 5G, odstranit mikrovlnné technologie, máme absolutně vyhráno.

Prostě to nejdřív chce shodit zátěž kamenného dobytka a vesmírné náplavy, kteří udržují pop globalistickou "kulturu", protože prostě nemají lidské duše a nemají tudíž jakékoliv propojení s Galaktickou federací, nemají tedy doopravdy potřebu civilizace, kultury. Ničeho takového si neváží, nedokážou diskutovat, nedokáží přemýšlet, prostě je to tupý dobytek a zločinci, mají omezené duše.

Já doopravdy nevěřím, podle toho, co jsem zažila, že tu finálně zvítězí zlo.
Ale teď se bude asi nějakou dobu naplno dít, aby vychcípaly ty davy, podle mě to souvisí i s oddělováním dvou rovin.
Intuitivně jsem navnímala, že ty hyperrakoviny a podobné choroby vyžadují frekvenční prostředí toxických jedovatých reptiliánů a pseudohumánních postojů. Kdo se během tranformace "probořil" na syrovou divokou krevní linii, kde se těchto nánosů zbavil a propojil se tedy se skutečnými kultickými silami své kultury, je vyživován planetou a neměl by být postižen.

Takže ač se může přechodně velice zakabonit, tak potom přijde rozbřesk a vzedmutí slovanských, muslimských a afrických kultur. Ty totiž mají galaktické jádro, potřebu kultury a taky velice silné kultické otisky svých hvězdných ras a tudíž "živé jádro".
Toto není možné umlátit nějakou globalistickou šedí.

Bohužel ten boj už trvá dlouho a je to úmorné a všechna hezká řešení se rozsypala v rukách.
Ale má jít o válku proti NWO a převod civilizace do nového věku, holt je to náročné a už nyní je vidět, že na toto má buňky jen menší část populace.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter