Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Slovo "demokracie" je naprosto zprofanované a prázdné. V r. 2022 s naprosto zločinnou cenzurou nepohodlných webů a výhrůžkami zavírání do vězení a tvrdou nacistickou masírkou jsem zažívala pocity ohrožení vlastní země a přímé útoky na slovanské kořeny, měla jsem emoce a pocity, které jsem nikdy předtím nezažila a ani nevěděla, že existují.
Strach o vlastní zemi, sevřené srdce, ale ne z Ruska, ale z těch zrůd, co blily nacistickou proukrajinskou propagandu a jejich příšerných očkovaných davů.
Toto vítězství Fica je první věc, samozřejmě po selhání NATO na Ukrajině, která mi zvedla náladu a dala příslib lepší budoucnosti.

Ti, co bezohledně lejou v diskuzích svoje názory, protože jsou prorežimní a nikdo po nich nepůjde, nejsou demokrati. Ti mají toho pojmu jenom plnou držku, jinak jsou to normální totalitní zrůdy a skutečně si zaslouží svoji očkovanou smrt.
Milují satanismus, obdivují ho.
Západ totiž jede velkozločin nad vrstvami normálního zločinu, do kterého se snadněji chytnou ti slabší, jejich oběti. Na idioty to perfektně funguje, taková taktika, to hyperpokrytectví.

Jak pročítám ty diskuze nad volbami na Slovensku, jsem jedině ráda, že se karta začíná obracet, už mám proklamací těch dementních prasat plné zuby. Kdyby se těm sviním dalo v diskuzích normálně oponovat, kdyby byla ta demokracie, ale ona není.
Nechávají se názory prorežimních prasat a opozice je likvidovaná a je jí vyhrožováno vězením.
Fakt demokracie jak kráva, nechápu ty zmrdy, který si doteď myslí, že je u nás nějaká demokracie.


Tady jsou klasické výblitky z diskuzí:

"45% společnosti chce, aby se o ní stát staral a dalších 45% se chce starat sama o sebe."

"2 roky pandemie, ktore viac zasiahli vyskum a zdravotnikov nez zvysok populacie, ktora mohla sediet doma, ale fnukala ostosest."

"Národ, která je schopen si zvolit do vedení hulváta, který veřejně a extrémně sprostě uráží vlastní presidentku, nemá právo na samostanou existenci. Taky o ni brzy přijde."

"Špatnou zprávou je výsledek voleb pro Ukrajinu. Na západní hranici válkou zkoušené země se k moci blíží vláda, od které se místo zásadových demokratických postojů dá čekat v lepším případě nemravné lavírování, v horším ještě nemravnější proruský appeasement."

"EU se musí vypořádat s populismem východních politiků, kteří jdou na ruku tupé ruSSké propagandě pro hlupáky! "



Atd., atd., už mám těchto výblitků nějak plné zuby a nechci je číst.
Mně by to nevadilo, kdyby byla demokracie, tedy kdyby byli tito křiklouni nesmyslů zbaveni té výlučné pozice nedotknutelnosti, kdyby se jim skutečně dalo oponovat, kdyby skutečně byla povolená společenská diskuze jdoucí do větší hloubky a tedy ti, co by dokázali takovým oponovat, by nebyli mazáni a banováni a nehrozilo jim vězení.
Jenže to, co jede, je nacismus, sprostý EU nacismus, potírání lidských práv a svobod, omezování diskuze, cenzura internetových zdrojů.
Když už to má být takto a tato populace je schopná pouze této diktatury a na demokracii může zapomenout, protože ta vyžaduje otevřenou a svobodnou diskuzi bez násilného potírání opozice, tak tady můžeme mít klidně ruské poměry a pro nás, obyčejné lidi, to bude lepší.
A teprve tehdy, až v nás bude síla a většina bude ctít demokracii vevnitř, ne jen navenek, tak přijde svoboda a vyspělá společnost.

Stejně, když si uvědomuju, s čím souvisí pohasnutí spirituality a tvrdá nacifikace a zešednutí světa a celé populace zhruba kolem r. 2007, tak jednoznačně se vstupem do EU v r. 2004.
Ta nacistická stoka se k nám velice brzy nalila a udusila vše krásné, barevné a svobodné.
Stejně ty svině lhaly, nebo nám se lhalo - EU měla být o volném obchodu, mělo to být pouze o ekonomice, nikoliv o jakýchkoliv ideologiích, hromadných nařízeních, hromadné ideové politice.
EU je nacismus, nic víc.
To jsme si nedomluvili a už je čas je opustit, vypadnout z toho spolku a rozvíjet naše země a nikoliv dotovat parazity s nacistickou ideologií.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter