Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Proto, že je tato rasa až neuvěřitelně naivní, asi bylo přistoupeno k tomuto řešení, které snižuje na lidi nároky, ale prodlužuje dobu k nějakému finálnímu řešení, jakože procitnutí do galaktické reality.

Nemá to žádný mytologický rámec, je to prostě vyhodnocení situace a co s tím dál.
Ta válka byla extrémní, jestli si někdo myslí, že "elity jsou jenom lidi", tak se prostě krutě plete.
Ohavnost struktury NWO jsem tu nejrůznějšími způsoby už popsala, včetně jejich akcí, prostě myslím si, že jsem popsala tu válku, její problémy a různé zákruty, ohavnost a krutost až až.
Ale mám pocit, že mluvím absolutně do prázdna, že to doslova nikoho nezajímá, tedy samozřejmě kromě těch lidí, co to tu čtou a třeba je to zrovna zajímá.
Ale jakoby "ohlas" na té ezo-ufo scéně je nulový, ne že bych toužila po tom, aby mě někdo nějak vyzdvihoval, nebo o mně mluvil, ne o to mi nejde. Spíš vidím, že ty myšlenky, co produkuju, nebo ty popisy nejsou nikde brány vážně. Nekřiklavěji to bylo vidět asi s tou Křešovou, to bylo nejsledovanější a moje rozebírání, že hrála v pornu a celkově plodí nesmysly, nemělo z mého pohledu nějaký velký ohlas, nebo dopad.
Nevím, prostě mám pocit, že to, co se stalo, tedy ty brutální útoky od NWO, jsou zřejmě vysvětlovány jako moje chyba, schizofrenie, špatné vysvětlení dějů atd. a prostě to nikoho nezajímá, ta divoká realita toho všeho, co se stalo.
Jen ticho, nulová reakce, jsem jedna, všichni říkají něco jiného, zkrátka takto to vůbec nemá žádný relevantní dopad, toto sdělení.

Takže výsledkem je situace taková, že NWO mohlo oddělat koho chtělo na dálku, nikoho to ale nezajímá, společnost to nezajímá.
Zasáhla GF, sehrála se ta válka, NWO je v podstatě poraženo, takže tento problém zdá se padá, už to zase možné není, už je svět "zase v pořádku", dalo by se říci.
No a to je ten problém, že problém byl, problém byl odstraněn, ale kolektivní zkušenost z toho je takřka nulová. Pro mě, jako osobu to myslím si nemá žádný velký duchovní význam, kromě tedy poznání, jak vesmírné síly skutečně fungují a jak klasické mytologie lžou a vysvětlují vše obráceně, aby byl člověk bezbranný a v jakémkoliv boji se vysekal. No ale, myslím si o sobě, že jak jsem inkarnace z GF, že tyto bojové praktiky znám a tady jsem to použila, ale pro duchovní vývoj mě, jako lidské bytosti, to až tak důležité není.

GF podle mě minulé dva roky nechávala NWO plně, aby se vyjevilo. Ta propaganda byla tak ukrutně debilní, to zlo tak strašně moc viditelné, vůbec se neskrývali, vše dělali a říkali otevřeně, naprosto zmizela jakákoliv rafinovanost a sofistikovanost, ne, prostě se surově až primitivně vyvalila nejhorší sprostota, nejhorší nacismus.
Aby to bylo vidět a bylo vidět, co teda lidi, jak to pochopí.
No, nepochopili a už je zbytečné tento stav udržovat. Poslední 2 roky se NWO udržuje na očích naprosto uměle, už od nich může být pokoj dávno. Udržují se, aby ještě byli vidět, aby lidi mohli konečně prohlédnout zlo.

Jediné ale, k čemu to vede, je k tomu, že takovým jako já totálně tečou nervy, protože takto neskrývaný nacismus nedávám a vyloženě šílím, zato davy nevidí nic a dál to žerou i s navijákem.
Už je to dlouhodobé a je to už zbytečné.

Tak GF došla k závěru, že toto je vážně naprosto zbytečné, probouzet lidstvo, že ti to prostě neuvidí, protože nevím proč vlastně, asi jsme extrémně tupá rasa, nevím.

GF o nic nejde, oni mají času doopravdy fůru, oni jsou schopní vrátit svět, aby byl normální, aby fungoval podle tezí těch intelektuálů, jak si myslí, že těm procesům rozumí. Těm rozumným, jak do toho bláznivě nemíchají žádné vyšší světy, dimenze, mimozemšťany, NWO, satanisty, ty, jak způsobně a inteligentně vědí, že "elity jsou taky jenom lidi".
Infiltraci, Drakoniány, to tato vrstva prostě nepochopí.
Ta válka byla šílená, prvotně šlo o planetu, druhotně o kosmologickou povolenku pro pokračování této rasy a až někde v terciálních vodách je nějaká nutnost pochopení této rasy, co se stalo a její evoluční vývoj.
Tato rasa získala kosmologickou povolenku k dalšímu pokračování na této planetě. Sice dojde k depopulaci a detechnizaci, aby nemohla ohrožovat planetu.
Ale jakmile rezignujeme na galaktickou éru a okamžitý evoluční vzestup, rozšíření chápání a vědomí, získáme fůru času.
Protože GF vyřeší všechny hořící problémy za nás. Vypráská NWO, časem zlikviduje 5G, pohlídá jaderná zařízení atd.

Pohlídá planetu a tuto rasu, která potřebuje prostě ještě nějaký čas.
Zdá se, že fůru času.
Jakmile budeme zredukováni a detechnizováni, můžeme si tu blbnout se svými naivitami, jak jsme sami ve vesmíru, nebo jak je všechno lůžovoučká lásečka od Aštara do zblbnutí.
Planeta je zachráněná a GF z toho za každou cenu nepotřebuje dělat kovbojku. NWO se zamete a zapomene a pokud nebudeme extrémně tupá a degenerativní rasa i po depopulaci a detechnizaci, měl by být i ten problém infiltrací uhlídatelný.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter