Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.10.2023 >



Jak dělám revizi, piju třezalkový čaj a zklidňuju nerva, tak je to prostě přesně tak na nervy, jak to je a nemusím se stydět ani za své výroky, že pro nacistické spratky odmítám cokoliv dělat, ani jim malovat obrázky.

GF trvá na tom, že ten vývoj, kterým jdeme, je špatný, že to budou muset přetnout, že nás nemůžou nechat jet tímto ohavným technokratickým stylem, že až nastane čas a oni asi budou mít něco plně podchycené, tak spustí nejrůznější techniky k naší zrychlené depopulaci a ztrátě technické úrovně.
Načež, podle nich budou na naší civilizaci zevnitř působit a my se rychle zvedneme zase nahoru, ale s jinou technologií, jiným druhem, který nám neškodí.

No, snad jo.
Protože to je jediná naše záchrana, jediná naděje.

Tady je kupř. článek o technokratickém růstu, kde vše může vyvrcholit až nesmrtelností člověka, kdy bude mít v krvi opravovací nanoroboty:
Předpovědi vědce Raye Kurzweila se plní na 84 %. První nesmrtelní lidé přijdou už za sedm let
https://www.dotyk.cz/magazin/ray-kurzweil-nesmrtelnost/

A to je právě ono, že se z této představy ježí vlasy hrůzou jen menšímu počtu lidí.
A to je ten věčný problém - že je v populaci nadpolovina tvrdých, kamenných, nespirituálních, necitlivých nacisticky formátovaných "lidí", kterým tak zrůdný vývoj připadá v pořádku. Prý to souvisí s tím, co se tu všechno dělo, ten vesmírný vir, Drakoniáni, NWO, nacističtí vesmírní zločinci, třeba i na vlastní triko, kteří okupovali astrální prostor... toto všechno zkrátka udělalo z této rasy hnusného kamenného technokratického nácka.
Takže prý je OK, že doopravdy nenávidím ty děti s tím divným dospělým, cynickým a krutým výrazem, těch nedětských hnusných malých sviní se vážně děsím, nemají v sobě vůbec nic z nějaké dětské nevinnosti a lyrické citlivosti, kdy by se jim líbily "lidské" pohádkové obrázky. Tyto malé naci zrůdičky prostě potřebují fialové digitální hnusy o zlých robotech a tekoucí černé krvi.
Protože už jsou narušený, to už nejsou právě lidi.

No a to si do toho ještě WHO tedy troufá nařizovat "povinnou vakcinaci".
To už přechází všechno, po covidu, kdy nám ukázali, že vše je podvod a zločin s magnetickou vakcínou, si dovolují někomu nařizovat, co si má píchnout do těla, když je na 100% jisté, že to mění DNA a drží na tom magnet?

No, horor a technokratický zločin a pád rasy to znamená.

Nebo chemtrails - jak dlouho ty svině zapíraly, že to vůbec existuje a kolik zničily lidí a pak to vtichu přiznají jako úpravu počasí a ochranu před sluncem.
Sypou ty jedy na nás, existují rozbory, důkazy, je to vidět, tráví to přírodu, všechno, co jíme.

Máme ale sílu se vzepřít takovým zrůdnostem, takovým evidentním zločinům?
NE

NE, beží to už deset a více let a JSME BEZMOCNÍ. A to kvůli nezájmu té nacistické degenerativní většiny. Dnes už je to vidět, já jsem si tím procesem tedy prošla kompletně, že s těma sviněma nehneme, oni jsou nepoučitelní, jsou to orkové proti nám.
Takže, buď to zastaví GF, nebo lidstvo končí, jako celek, úplně.

Věřím v GF, jednoho dne to přijde, nějaké záření, záblesky, potopy, cokoliv, něco co definitivně odsmaží 5G, veškerou technokracii tohoto světa, lidstvo se pádem výrazně zredukuje, krátkou dobu bude někde zpátky u koňů a základní mechaniky, ale pak se s pomocí GF zase zvedneme, to může být i bez přímého kontaktu.

Ale kdy to bude, nevím, možná příští rok, ten vypadá velice výživně.
Jsem pro, aby to bylo co nejdřív.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter