Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2. >





Když už jsem u rozebírání církevních kosmologických omylů, tak bych ještě ráda znovu nějak vysvětlila Satana, jak jsem ho poznala. Protože se od drtivé většiny výkladů dost skandálně odlišuji tím, že Satana nepovažuju za zlou entitu.
Tak jako démonická sféra má svoje odůvodnění, které jsem popsala v článku – tedy že kdyby nebyly tyto divoké živelné síly zloby, tak by společnost zašla na neměnnost chyb – tak stejně podobné oprávnění k existenci má Satan.

Typický náboženský výklad starých dob je jednoduchý – Bůh je dobrý a vše stvořil a Satan je zlý a vše ničí.

Ale já jsem z Boha udělala světlo, lásku a plus + a ze Satana černočerný ničivý a transformativní princip -
A nad tyto dva jsem postavila Stvořitele, který v sobě propojuje všechny principy, protože je to kosmické vědomí absolutní jednoty a jako oponenta jsem umístila Nicotu, vesmírný vir, vesmírný nacismus a satanismus.

Protože ve svém příběhu jsem zaznamenala Satana jako strážce vesmíru, dokonce kardinálního, který je rozsahem svého ducha na stejné úrovni jako je Bůh. Jsou to bytosti na totožné úrovni vývoje, nebo je to dokonce jedna bytost a jsou to doslova jen její dva póly. Je to duch, který může v jakékoliv galaxii dělat Boha i Satana.

Narozdíl od archetypálních poměrně abstraktních výkladů jsem ho přiřadila k reálnému galaktickému úkazu a to k centrální černé díře galaxie, které je duchovní strážce. Vykonává roli galaktického vrchního kata. Kdyby nebyl Satan a neodváděl z naší galaxie všechny ty supertěžké a toxické duše, entity a další negativní projevy degenerativní Nicoty, tak bychom jako galaxie zemřeli na otravu, sepsi, stejně jako organismus, kterému bylo zamezeno vylučovat odpadní látky.
Kdyby se odstranila těžká energie a útvar černé díry, galaxie by se přestala točit, ztratila by gravitační i časové ukotvení a světlo by se rozuteklo.

Já jsem zažila Satana jako srdečného a vlídného spojence, radikálního bojovníka na straně světla, jakkoliv to zní divně. Jednoho z největších spojenců v boji. Protože jsem se rozhodla jít vzhledem ke svým děsivým psychotickým stavům obráceně, než jak je všude obecně doporučováno. Místo ke světlu jsem se zuřivě a s vervou ponořila do černé díry a ve stavech, kdy mi bylo všechno jedno, i to, jestli náhodou teď neumřu, jsem tam nechala vyničit svoje démony pod nejrozzuřenějšími silami, které jsem si dokázala představit. Zafungovalo to. Byl to moment, kdy jsem se začala léčit. První „kouzlo“, které mi doopravdy pomohlo.

Jde o to, že pro satanisty a zlé duše obecně, pro vesmírné zločince, pro provinilé zatížené těžkými hříchy proti Stvořiteli, pro ty, pro které je tato galaxie příliš světelná, protože tu velice porušují vyšší zákon – tak pro takové je Satan skutečně jejich Pán. Oni se ho bojí a přitom jsou k němu neustále přitahováni. Protože přirozeně jejich těžká temná duše zatížená nízkofrekvenčními energiemi zločinných vesmírů je vyloženě táhne do černé díry této galaxie, aby skrze ni tento útvar definitivně opustili. Proto skutečně satanisti uznávají Satana, jako svého Pána, a ač ten nad nimi vládne, tak jimi opovrhuje a nenávidí je a nakonec je zničí, definitivně vymaže jejich existenci v této galaxii. Je to vztah, jaký má kat k zločinci určenému k popravě.
Přitom jako entita, osoba, duch je Satan ve skutečnosti docela milý, protože ve skutečnosti jedná v zákonu jednoty za zájmy živého a zdravého vesmíru a naší galaxie. Aspoň já jsem ho tak zažila a myslím si, že každý, kdo není zločinec v tomto vesmíru a galaxii, to tak musí na té mystické rovině zažít. Takže kdo je dobrá duše, tak nemá se Satanem žádné problémy.

Já jsem byla v dobách těch nejtěžších útoků NWO natolik zapráskaná tak supertěžkými satanistickými vlivy, různými mimozemskými satanismy, příšernými entitami, že jsem byla vyloženě tažená pod vlivem těchto potvor do černé díry. Jenže já se tam nemusím bát zabrousit, což se nakonec vyplnilo v tom, že jsem tam naopak naplno zahučela, vědomě, militantně a v poslední naději. Uprostřed černé díry se nachází metafyzický nulový bod, ve kterém je kosmické vědomí Stvořitele. Nikdo s čestnou duší se nemusí bát ani Boha, ani Satana, ani kosmického zákona a vědomí. Takže se nemusí bát ani stát uprostřed černé díry, vrátí se.
To je něco jako magická cesta určená pro nenávist a negativní emoce, pro vybití hněvu, pro základní setřesení příšerných potvor, když je člověk v temnotách a zároveň má hodně energie a vůle bojovat o život a vyšší princip, odhodlání se s tím vším zlem magicky porvat.

Kristus a jeho energie už je natolik rozsvěcovací a vysvěcuje, že se temnota doslova vzdálí v přiměřeném kruhu, kam sahá Kristovská energie, protože to doslova nesnáší. V takové silné radikální energii lásky a světla nemá nic nečistého a ničivého šanci.
Jenže když je člověk napadený a v těžkých stavech temné mysli, tak na toto kolikrát nemá, žádné vize lásky mu v hněvivých dezintegrovaných stavech rozzuřeného zvířete bojujícího o život nedávají smysl, nemá pro to prostor, není to možné … tak ve stavech války je tento odvrácený exorcistický princip taky řešení.
S tímto principem jsem se ale později taky dostala na nějaké limity, kde to už přestalo stačit, protože kosmický zákon ty některé temné nechával i tak a já jsem taky ztratila už ten nápor spravedlivého hněvu, vyčerpalo se to. Tak jsem později začala přijímat více a více světelné principy a když jsem se s pomocí GF a jejich psychoterapie zastabilizovala a získala jsem větší prostor k přemýšlení, klidu a rehabilitaci, tak jsem již přestala pouze s tímto jedním principem a začala jsem používat oba. Oba pohromadě jsou nejúčinnější, protože Stvořitel a Krist a GF a planeta a všechny vesmírné síly se starají o to, aby světlo bylo co nejsilnější, kde se vysvěcuje a černá díra co nejvíc táhnoucí pro ty satanisty, temné poletuchy a všechny zločince, aby měli kam vypadnout.

Třeba budoucnost jednou pomůže dál rozklíčovat všechny tyto kosmologie. Já jsem si musela náboženskou a mytologickou kosmologii pořádně překopat a přebudovat a zdokonalit, abych se neutopila.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter