Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.2. > PřilítliMimozemšťani> 

Zrovna to, že technokratického transhumanistu a bezvěreckého rádoby satanistu Jáhla obhajují a brání všelijaké divné dredované a tetované existence, které mají na profilu často odkazy na "Tibet", resp. Dalajlámu, tedy takovou tu tibetofilskou havloidní kliku, mi živě připomíná vše toto z mého života. Tne to do živého.

Já jsem vyrostla na Lobsangu Rampovi, tento člověk vyvolal v západních lidech touhu hájit Tibet a pomoci Tibetu. Kolem 15 let jsem byla tak strašně zblblá záchranou Tibetu, že jsem sháněla jakékoliv materiály. Zjistila jsem, že na toto téma vychází pouze nějaký plátek, který byl tou dobou v mém městě pouze v pochybné hašišárně, kterou vedl satanista. Akorát jsem nevěděla, že je satanista. Tím jsem se bohužel osudově srazila s NWO a začala dlouhá sága války. Dnes má to hovado, které bývalo běžně osignováno trojčíslím 666, v profilu ukrajinskou vlajku a taky je tibetofil.
Prostě to jsou tyhle hovada, jak to definoval Jáhl.
Někteří jsou jen idioti, někteří jsou reální zločinci zapletení do tajných vojenských psychotronických projektů, nebo mají nějaké to zprzněné DNA, že jsou potomci Nefilim, nebo Preadamitů. A všichni chtějí zavést lidstvo do technokratické kyborg zkázy, aby nad námi měli vládu Drakoniáni.

Protože jsem Tibet fakt žrala a sháněla jsem veškeré další podklady, tak jsem měla přehled, co je dále "k dispozici". Akorát Heinrich Harrer a jeho kniha 7 let v Tibetu a stejnojmenný propagandistický hollywoodský film s Bradem Pittem.
A nudný seschlý Dalajláma, který dělá hovno, jen se debilně pitvoří a cestuje po světě, aniž by řekl něco podstatného. A jeho osobní charisma nic moc - pochopitelně jsem ho viděla i naživo.


Takže Harrer, ani celý Dalajláma by NEDOKÁZALI jakkoliv vzbudit zájem o Tibet, kdyby nebylo Lobsanga Rampy, tak by pražská kavárnička měla Tibet těžce těžce u prdele.

Na to, že je to bezvěrecká technokratická cháska, tihle bastardi satanistický, tak je to fakticky zvláštní, že je zajímá zrovna ten Tibet.
Je to jednoduché - Lobsang Rampa vytvořil nejsilnější hnutí s nejsilnějším potenciálem za celé minulé tisíciletí a kdyby se toho lidi chytli, toho sdělení, vší té popsané teorie a s tím velice přísně položené ETIKY, mělo by to neuvěřitelnou sílu, protože se mu podařilo vysvětlit všechno to, co nám tady několik tisíc let chybělo.

Ale místo toho nastala situace, kdy ho všichni jenom pomluvili jako podvodníka, protože o něm nějakej idiot bez argumentů napsal, že je podvodník a bylo .... a jeho odkaz šel do hajzlu, zato si satanisti přivlastnili to hnutí a začali Havlíčkovat s Dalajlámou.
A teď se ty svině díky tomu můžou tvářit jako duchovní lidi. O nic jiného nejde.
A takových sviňáren máme denně na očích.

Tady je citace z tohoto zdroje:
https://www.lobsangrampa.org/cz/konspira%C4%8Dn%C3%AD-teorie.html

"Rakouský horal a výzkumník Heinrich Harrer, který napsal knihu "7 let v Tibetu", na Lobsanga hluboce žárlil a pokoušel se ho marně zdiskreditovat. Heinrich Harrer si dělal výhradní nárok na všechno, co se týkalo Tibetu a Tibeťanů. Dokonce si najal privátního detektiva Clifforda Burgesse, aby pro něj zjistil, kdo vlastně Lobsang je. Zajímavé je, že ani Heinrich Harrer nebo Clifford Burgess se nikdy nepokusili přímo zkontaktovat ani Lobsanga, ani členy jeho rodiny Sarah nebo Sheelagh. Důvodem bylo, že Lobsang o Heinrichu Harrerovi věděl, že byl příslušníkem nacistické SS, což by jej úplně zdiskreditovalo!

Dokonce i 14. Dalajláma veřejně popřel, kdo Dr. Rampa byl, přestože to věděl. Dal to najevo v soukromém setkání s přáteli Dr. Rampy i v osobním dopise Dr. Rampovi. Bohužel, 14. Dalajláma Dr. Rampu z politických důvodů i nadále popírá. Tím Dalajláma lacino prodává své vyznání jenom proto, aby utišil spoustu lidí, kteří by jej přestali podporovat, kdyby Dr. Rampu uznal. Je neuvěřitelné, co jsou lidé schopni udělat ve jménu politiky."


14. Dalajláma neměl právo lhát v tak závažné věci a když to udělal, je to důkaz, že je to zkorumpovaná satanistická svině od NWO. A Harrer jako nácek, jednoznačně nacistický špion z 3. říše, mladého dalajlámu asi pěkně zpracoval a to může Bradd Pitt plakat jak chce.

Prostě jsou to všechno bestie, svině, pokrytečtí hajzlové atd.

Až všechny ty bezvěrecké svině chytneme za držku, změníme vědu a bude prokázáno mnoho z "esoteriky" jako pravda, tzn. když se odblokuje věda od těchto materialistických ideologů a dovolí se skutečně nezávislý výzkum, ... tak se budou muset tito naši vzdělanci, panstvo na koni, odebrat na úplný okraj a konec společnosti, protože jsou to ONI, hloupí tupí bezvěrci a satanistická havěť, kdo patří na dno společnosti, protože jsou nejméně spirituálně vyvinutí. Místo toho nám tahle havěť vládne a obsedá veškerou vědu a školství.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter