Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.2. >






V tomto všem vývoji doufám, že dojde k proměně struktury moci – že místo prototypu násilného bezohledného mocnáře přijde vláda mudrců, moudrých.
Já nejsem vyznavačkou žádných teorií o době Kálí atd., nemyslím si, že je tu nějaká éra zla, která je nezlomná, dokud neskončí. Na této planetě nepovažuju nic za přirozený vývoj, nic tu není přirozené. Ani to, v jakém jsme děsivém spirituálním bahně, není nic přirozeného.
Věřím vývoji, který jsem prožila ve své hlavě, vizím, které jsem nachytala z dějin. Nikoliv oficiálnímu vědeckému výkladu. Když jsme nyní třeba viděli, jak se nacisti snaží dělat revizi dějin, je očistit a Rusy pošpinit a málem se jim to daří a to máme knihy a internet a akademie a kapacity, tak si nedělám iluze o tom, co jsou ve skutečnosti „zachované dějiny“, jsou to jenom snůšky lží, které se přenesly z dob, kdy nebyly knihy, internet, akademie, ani kapacity.

Moje vize dějin říká, že v dobách Atlantidy byla planeta infiltrována Drakoniány, respektive nějakými skupinami, které s nimi byly spojenci. Satanisty, špínou, zlou rasou. Ovládli infiltrací mocenskou strukturu a ve výsledku spustili válku, katastrofu, kataklizma.
Spustila se obří potopa, pohnula se osa země, zemřela drtivá většina obyvatelstva této planety.
Vyspělé duše se musely odejít inkarnovat do mimozemských ras a nyní se hojně vrací.

Po kataklizma Atlantidy zůstaly pouze různé trosky různých mocenských a zájmových skupin, někdo našel útočiště v podzemí, někdo přežíval na povrchu. Zůstaly jen trosky všelijakých střípků starého vědění. Vesměs na povrchu operovaly pouze mimozemské skupiny, které se soustředily kolem starých center, které vydržely pohromu. Nejvytíženější byl Egypt, kolem něj se srocovali všichni, hlavně se tam usadily nějaké černokněžnické kliky natajňačku.

Za starého Egypta jsem viděla, že ze strany GF došlo ke snaze položit znovu základ civilizace, nechat rozmnožit lidi a kultivovat společnost. Některá egyptská božstva nejsou zlá, většinou ta nejstarší, spojeno s Maat, řádem. Tehdy jsem viděla, že doslova programovali novou civilizaci, vytvářeli ji základní frekvenční a ideologické prostředí, bylo to myšleno dobře, vzestupně, bylo to světelné a sympatické, vše se dělo skrze technologie vyššího řádu ukryté v Gíze, byly to obrovské frekvenční zářiče, do kterých šlo doslova zadat formou napojení na vyšší spirit kvality, které by pak nesly civilizaci a kultivovaly ji.
Jenže … strhla se nějaká velice temná a hrůzná událost, kterou jsem viděla, jakoby ze středu planety probublal vesmírný vir, vyvalila se temnota, najednou všude bylo jenom temno a všechny dobré plány byly zhaceny, GF musela definitivně opustit planetu a všechny svoje podzemní základny. Byl to dokonalý temný převrat. Od té doby ilumináti a satanisti měli k dispozici veškeré technologie v podzemí a světu vládla temnota.
Je zajímavé, že jsem na FB našla svědectví někoho jiného, který tuto hrůznou událost za starého Egypta viděl taky, měl takovou vizi. Tzn. něco na tom bude.

Od té doby se všechny mystické proudy zkazily a svět ovládly ty zrůdy, co sundaly Atlantidu infiltrací. Ze začátku nenápadně, později již více byly veškeré duchovní nauky pokřivovány, všechny kulty zakalovány satanismem a lží a černou magií. Výsledkem se zkazila Egyptská božstva a jejich kulty dodneška jsou většina z nich nebezpečná a fungují jako prokletí a černá magie (kupř. Anubis). Za starého Sumeru a pak kolem Babylonu, kolem Marduka, Ištar – Innany, vznikly nejodpornější mocenské mimozemské skupiny, které sloužily už pouze okupantům, satanismu, nízkosti, zhýralosti. Následná božstva staré antiky byla to stejné – zkažená cháska špinavých okupantů, galaktická mafie.
Vše se ustálilo na nespravedlivosti, krutosti, zhýralosti, špinavosti, zkaženosti, na nadvládě bezohledného mocnáře. Tento západní svět se ponořil do absolutní tmy a první světlo a pokus GF tu něco změnit a vzít si zpátky svoji moc byl Ježíš Kristus.
Takže nevěřím na to, že nadvláda bezohledného satanistického mocnáře je nějaký archetyp. Protože na této planetě a v této civilizaci nikdy nic nevzniklo přirozeně, vše je něčí zásah. Není to archetyp, je to výsledek působení zločinců na tento svět. Stejně tak se naše kultura mohla vyvíjet pokojně a mírově a bez satanistických úchyláren.

Teprve nyní, v době, kdy máme technologickou a rozumovou úroveň takovou, abychom byli schopni „božstva“ - mimozemšťany brát racionálně a dokážeme si představit mnohé problematiky a zbavujeme se přiblblých náboženských nánosů myšlení, jsme schopni tento špatný stav změnit. Ukončit tu šikanu těchto zrůd.
V minulém tisíciletí se okupanti planety velice činili – christianizací ukončili slovanskou spiritualitu a velice nás poškodili, provedli nespočet útoků na slovanská území, které jim nejvíce vadí, Slovani jako lidi je vytáčí nejvíc a extrémně potřeli význam ženské spirituality (viz. odkaz „Dívčí války“ v našich národních pověstech), nasadili inkvizici a vyhlásili válku Duchu jako takovému.
Jejich poslední velký převrat a úspěch bylo nasazení bezvěrství, materialistického ateismu jako „hodnoty“ a nasazení této zrůdné ideologie jako základního kamene do akademické sféry vědění, vzdělávání.
Postupně tuto zrůdnou ideologii předělali na satanismus, jak to popsal Jáhl (na toho netřeba se reálně úplně zlobit, on ten jev alespoň přiznal, taktika těch zrůd je zapírání, popírání) a nyní chtěli celý svět definitivně zvrátit do pekla kyborgizací rasy.
Tento jakoby sranda satanismus je nebezpečný jev, protože satanisti se tím kryjí. Právě formou „undergroundu“, že jsou jako „free“, nespoutaní, přivlastňují se veškerou vitalitu, která je zabíjená v křesťanství a tváří se, že toto je v pořádku a dělají z toho jakoby filosofii. Přitom jsou to doopravdy satanisti, svině nejvyššího řádu, nejhorší zločinci. Ale tváří se, že je to jen „jako“. Ale je to doopravdy. Kupř hašišák 666, na kterého jsem bohužel v životě narazila, nepoškodil pouze můj život, ale život mnoha jiných lidí, zejména žen, na které satanisti útočí primárně a jeho debilní dementní hlas mi burácel v hlavě několik let, než se mi podařilo sejmout kliku NWO, která na mě útočila, takže já nemám důvod si myslet, že je něco jiného, než zločinecká zrůda, která se pomocí psychotronických technologií hrabala v mé hlavě. Ono stačí sebehěnout do bunkříku, tak pobýt hodinku, nebo dvě, namluvit a naprogramovat hrabání se v hlavě oběti a zase vypadnout. Definitivní pravdu samozřejmě neznám, ale kde je pravděpodobnost nevinnosti takového hovada? Nenávidět tyto ksindly je legální.

GF tedy v této době uskutečnila razantní zásah proti těmto dlouhodobým okupantům planety, získala znovu svoje podzemní základny plně do své moci a daří se jí čím dál pevněji držet moc nad touto planetou.

A s tím by se měla povést právě ta změna mocenských struktur, kdy se vyhodí satanistická bezvěrecká technokratická zrůda a moci se chopí lidé moudří.
Kupř. kolik je všelijakých vyděděnců z VŠ studia, nebo lidí, kteří se rozhodli v žádném případě nepokračovat ve vyšších typech studií, ač by na to měli, jako já, protože viděli, co za pakáž se roztahuje na VŠ a že vzhledem k víře a míře šikany vůči té víře ze strany VŠ učitelů, která se odehrává, to nestálo za pokračování?
Kdo jakkoliv přizná, naznačí magii, esoteriku na VŠ, TAK KONČÍ, je do konce studia šikanován, zesměšňován, vytáčen a pronásledován mondénními ksichty, co se neumí vyjadřovat a dělají jenom debilní pózičky, ale bohužel, protože jsou režimní satanistická prasata, mají vyšší pozici.

Takže všichni ti nadaní, s vysokou etikou a rozvinutou spiritualitou, jak byli zhanobeni a posláni na okraj satanistickými zločinnými držkami, by se měli zvednout, tuto chátru shodit do propasti a ujmout se vedení společnosti.

Doufám, že to časem vyjde, až zemře určité kritické množství specifických vrstev obyvatelstva na následky vakcinace a GF ještě více oslabí možnosti vládnoucích vrstev.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter