Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 7.6.
Iveta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.2. > PřilítliMimozemšťani> 



Jinak ač je uvedeno ve Studentských listech, že není uveden autor z důvodů bezpečnosti, tak autorem je jednoznačně Jáhl, protože prý uvažoval o tom, že pasáž, kde se Rouranovi skutečně podařilo vyléčit nějakou holku z neplodnosti, vynechá.
Takže tento dlouhý slintát s odsudky vůči všemu mimozemskému a výzvami k přijetí další satanistické EU legislativy napsal Jáhl, satanista a neúspěšný sektář. To by se měl chlapeček pod článek podepsat a mít trochu kuličky, když se chce do takových věcí srát. Ať si každý uvědomí, jaká kvalita nás poučuje a vede správnou cestou.

Je fakt, že kritizovat takové lidi, je stejně jako Křešovou zbytečné. Zdravá kritika zajímá pouze lidi, co nejedou v satanismu. Ty zajímá zpětná vazba, protože mají důvěru v lidi a mají nějaký cíl, kterému zdravá kritika pomůže.

Svině, co jsou najatý k tomu, aby dělaly zlo, tak si jedou svoje a neohlíží se napravo nalevo, protože tuší, že vyvolají nenávist. Oni dělají jen to, co dostali za úkol a protože vědí, že je to proti slušnosti a lidským zájmům, že dělají čisté zlo, tak se pochopitelně nezajímají o názory jiných, nebo nějaké nepokoje.
Typicky Křešová - ji kritika nezajímá, ona ji nečte, ona se na ta videa nedívá, když ji někdo zmiňuje/kritizuje. Vydává to za moudrost a sílu, ale prakticky v tom je fakt, že je to svině, která ví, že dělá zlo a proto pro ni nemá sebemenší smysl jakkoliv naslouchat kritice.

Bezbožná satanistická liberální verbež u Jáhla se baví, že by taky mohli založit nějakou sektu o UFO, ale že prý ne, že to chce "jinou díru na trhu".
Aha, hm, hezký. No netřeba si dělat iluze, že to prostě přesně takto někdo dělá, že na tom jenom vydělává.
A nevěří tomu a je to bezvěrec a myslí si, že nikdy nezaplatí.

Popravdě řečeno vystřílet důchoďák, nebo snad i školku, je menší hřích a splatí se to snáz. To jsou "jenom" menší počty lidí. Tyto špinavé svině mají ve výsledku na rukách krev miliard lidí, které zemřou, protože tyto svině zhatily reálné mimozemské kontakty a zdiskreditovaly kontaktéry.
Nehledě na to, že bych takovým sviním přála aspoň tak 14 dnů mého života za dob nejhroznějších útoků NWO.
Ale oni si to jednou odžijou, asi doufám na jiné planetě, že se jim nepodaří zničit tuto planetu, zničit přírodu a nastolit satanistickou dystopii.

Že místo toho zhebnou s miliardami těch, kterým zabránili v jejich záchraně a inkarnačně opustí tuto planetu.
Je dobře, že existuje peklo, tzn. zlé vesmíry s odlišnými způsoby fungování, kde neexistuje láska, soucit a nic vyššího, tyto zrůdy možná odtamtud přišly a zase se tam vrátí, je to jejich domov.

Otázka je, nakolik jsou tyto zrůdy, kterým není nic svaté, doopravdy vinny a nakolik jsou pouze jeden ze symptomů této velice špatné společnosti.
Protože kdyby nebylo spousta hlupáků, co touží být sektářsky vedeni, nebo nezvrací z prasečích energií Křešové, tak by se pochopitelně ani nemohlo ujmout tolik podvodníků a satanistů od NWO.

Je to vyloženě o tom, že populaci chybí vkus, duch a inteligence. Plus v tom hrají stereotypy dobrého chování. Kupř. kritizovat někoho jiného, kdo dělá zlo, je okamžitě úzkostlivě odsouzeno "dobrými lidmi", "protože to se přece nedělá". Lidi mají v sobě mnoho programů, jak podporovat satanisty a jít proti těm, co jim přišli pomoci.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter