Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 16.9.
Ludmila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.7. > čtenář> 



Pokud totem.cz jednou začne spolehlivě fungovat, tak to tu jednou přebalím...
To je ale krásných příspěvků a komentářů, jéje.
Svině židovský.

Vzhledem k trapnému kvičení o mém antisemitismu bych shrnula svoji tezi k žiďáctví.

Jehova byl zlý drakoniánský bůh, jehož inkarnace byl třeba Mengele. Byla to stará mafiánská svině z naší galaxie. Díky GF a vyšším silám byl skolen v r. 2019, kdy se skrze pobaltské nacistické základny pokusil odletět z planety na Mars ve starém nacistickém vehiklu.
Od té doby jsem ho neviděla a neslyšela. Buď hho popravili, nebo odvezli k vesmírnému soudu.
Tím končí jeho dlouhá éra, kterou započal černokněžnickým převratem v Egyptě, kdy jakási banda cosi ukradla a 40 let bloudila po poušti a měnila se na technokratické satanisty a to v situaci, kdy smělý uprchlík tuto malou vzdálenost přeběhne za týden, maximálně dva až tři.

Takže co tam 40 let dělali? Běhali kolem divné mašinky a nechali se zastrašovat divnou obludou.
Když jejich genom pořádně zdegeneroval, začala se ukazovat Jehovova taktika. Zabíjet proroky, viz. Ježíš Kristus.
Když ve 2. století tuto divnou societu rozehnali Římani, nebo tak nějak, rozprchli se do světa, pak se do toho přifařili stepní a blízkovýchodní satanisti a od té doby jede systém - žiďácký satanismus vyvolá pogrom, který se pak dlouho a pietně oplakává a tato rituální oběť slouží k novému kolu téhož.

Je v tom maglajs a do nového věku to nepatří.
Galaktická federace ruší žiďáctví.
Tzn. kdo je rozený žid a je normální a nevyznává chtonické úchylárny, jde dál a nikoho to až tak nezajímá.
Zbytek zdechne. Časem, událostmi, nemocemi, změnami ideologických poměrů, ... žiďáctví se zkrátka stane zastaralé a nemoderní.
Nechystá se etnická čistka a nesouhlasím s rasovou genocidou podle židovského genetického klíče, tzn. s novým dementním pogromem, jakožto rituální oběťinou sloužící NWO.
Taktéž mi ani trochu nejsou sympatičtí sionisté a jejich na rituální křivdě a obětině postavený stát Izrael.

Jehova je mrtvý, nebo ve vězení, Lucifer nepřiletí, vyhrála GF a nasrat satanistickému žiďáctví.

Kňů kňů žiďáček.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter