Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 16.9.
Ludmila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. >





Totem.cz zdá se zase funguje, tak jsem to tu přebalila. Diskuze s blbým žiďáckým anonymem o tom, jaký jsou židi svině, jsou kouzelné, ale nemusí to zabírat všechny komentáře.
Pokud bude ten blbý anonymní žiďák zase pokračovat, budu to tu muset přebalovat do zblbnutí.

Jinak tedy k textu – toto je stav, který prožívám, nebo jsem prožívala okolo letního slunovratu, zdá se, že planeta se skutečně přesouvá do jiných energií, celá se hlubinně čistí, je to zkrátka obrovský kosmický pulsující jev, kdy se neustále planeta čistí na své nejlepší možnosti, vyhání temnotu a obnovuje stará dávné vřídla, přístupy. Připadá mi, jako když se vše neustále noří hlouběji a hlouběji, jako když se vrstvy informačního pole civilizace obnovují a sílí, včetně těch pradávných.
Což je velice dobře, celý tento zázračný kosmický vývoj předznamenává nástup obrození a nového věku, že zkrátka doba temnoty doopravdy končí.

Ten obrázek má vyjadřovat jistou formu utopie, snažila jsem se do toho vložit světelné prožitky, kvality pole, zkrátka ty energie a obrazy, abych to nějak víc vyjasnila.

Celý ten vývoj je nanejvýše šťastný. Protože to celé neměla v ruce ani Galaktická federace, dokonce jsem zažila okamžiky, kdy to bylo velice nahnuté a zažila jsem pocit, že i GF je ohrozitelná, což je dost traumatický zážitek.
Ale já jsem jak jsem to pochopila, prožila vůbec nějaký extrém, protože toto rozhodně není standardní a je to jev, který je děsivý pro všechny – že jsem jako člověk viděla nahou realitu bez pozlátka a musela jsem řešit věci na mimozemské úrovni. I GF toto nerada vidí. V podstatě jsem spadla do nějaké kosmo díry, protože do mě NWO nabušilo všechny svoje techno možnosti a zázračně jsem se z toho dostala díky Stvořiteli. Ve všem byl vyšší plán, o kterém nevěděla ani GF.
Ta sem byla v podstatě vlákána jako do pasti. Celá věc vypadala lépe, než jak se nakonec ukázala realita, respektive to byl výsledek naschvál zavřených očí. Protože si GF nemohla dovolit definitivně přijít o tuto planetu, protože by to znamenalo otřes celou galaxií a ztrátu suverenity, museli do boje o tento svět jít. Pokud jsou moje vzpomínky pravda, jako na dobu před touto inkarnací, tak se mi sem ukrutně nechtělo, měla jsem strach a myslela jsem si, že už se nevrátíme, že tu zařvem.
Doopravdy to nevypadalo dobře, protože to zlo přesahovalo galaktické možnosti a to jsme věděli a řešení z vyšších polí bylo nevyřešené.
Plán GF selhal, celé se semlelo jinak. Nikdo neplánoval, že lidské bytosti budou vědomě operovat v nějakých miliardy let starých systémech. To se prostě tak stalo, celé to byla léčka na Galaktickou federaci, které hodlali podtrhnout nohy i tzv. spojenci a naopak, Stvořitel, jakožto vyšší kosmické vědomí mělo připravenu léčku na NWO i na zrádce GF.
Takže když to do mě napálili, tak si mě převzal Stvořitel a jako s postavičkou z velké show se mnou zařídil všechny ty dimenzionální záležitosti a GF se snažila vší silou a mocí a vědomostmi pomoci. Naštěstí vše dobře dopadlo a skutečně jako zázrakem se nám podařilo vyhrát.

Takže nyní je GF dostatečně silná, aby mohla skutečně dá se říci mít kontrolu nad tímto světem, je to zkrátka Stvořitelova vůle.
Toho zla je tu napráskáno X krát více, než kdo kdy původně čekal a člověk je strašidelný, je jak zombie. Je strašidelné se probrat do tak bestiální společnosti a šířit sem nějaké vědění by sem dobrovolně nikdo nešel. Je tu mnoho velice vědomě jednajících šmejdů, málo vědomě jednajících dobrých lidí a mezitím strašidelně tupé a nevyzpytatelné a satanisty ovladatelné stádo.
Nicméně, stavy planety se radikálně zlepšily oproti minulosti a světelný proces obrody nadále probíhá a GF získává dostatečnou kontrolu.
Protože tu je tak špatný stav, tak řešením může být ten záblesk a dále působení GF, kdy vymění struktury a složení tajných mocenských spolků ve spojení s mimozemskou nadvládou. To dřív dělali žiďáci a všeobecně černá šlechta, satanisti, ve spojení s Drakoniány a nyní když jsou tito velice oslabeni, by měli být nakonec definitivně vylikvidováni a nahrazeni lidmi, kteří dokážou jasně a zodpovědně spolupracovat s Galaktickou federací.
Lidi – jako to stádo – určitě nedostanou vládu do svých rukou, to je utopie a nesmysl, protože na to prostě nemají.

To jsou dvě možnosti – záblesk shora, který vše rychle vyřeší a postupná práce zevnitř tichou změnou mocenských struktur.

Západ se rozpadne zdá se, nevidím pro západ žádné východisko, než že se stane bizarně multikulti okrajovou částí světa, kde vládne úpadek a chaos a pak je asi zničí přírodní katastrofy. To je výsledek toho, že je dlouho ovládalo NWO a to je poraženo.
Naštěstí se stal velký zázrak s planetou i lidstvem a podařilo se vylikvidovat ten vesmírný vir a Galaktická federace vyvázla z pasti, kterou by bez zázraku nezvládla. Myslím si, že šokující duchovní nízkost lidstva a jeho nenávist ke spiritualitě je skutečně velkou fackou.
Ale jak říkám, i když je tento svět plný čertíčků, tupých debilů fascinovaných chytrými hodinkami a dalšími technokratickými sračkami, všeobecně pokleslých lidí a nacistických chladných infiltrací, přesto je vyšší kosmická vůle Stvořitele taková, že se tento svět obrodí.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter