Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.7. > PřilítliMimozemšťani> 




Jehova zavedl do lidstva technokracii a kyborgizaci, kdy se vše točilo hlavně kolem technologií a etika a spiritualita šla stranou. Cílem bylo dostat lidstvo jako celek do kyborgizovaného stavu, aby se definitivně vzdálilo od spirituálního vývoje a ducha vyšších sfér a dimenzí.
K tomu potřebovali vlastně dostat lidstvo na nějakou technickou úroveň, aby se v tom kyborg změny ztratily a daly se považovat za přirozený technický vývoj, tak jak se to děje dnes, i když to i tak dost mlátí do očí, že ty mimozemský hejblátka a nano sračky nejsou naše.
Do té doby, než byly „chytré technologie“ tak jako dnes, by jakékoliv takové změny byly považovány za démonické změny od ďábla a bylo by to příliš nápadné a lidi by se tomu bránili. Ale v technologickém podvodném rauši na to lidi kývou a myslí si, že je to něco normálního.
I proto asi měli židi tu mytologii, že jsou něco výjimečného a vyvoleného, že oni jsou vyvolený národ, který bude nakonec vládnout světu. Evidentně bylo v plánu nakonec nechat přilítnout Jehovu jako boha, po všelijakých válečných a jaderných událostech, ale to je zlé satanistické božstvo, takže by se to rovnou spojilo i s Luciferem, vytvořila by se vražedná satanská jednota božského a satanského a už by v tom byly mimozemské civilizace a kyborgizace by se plně dokonala, židovská mytologie o jejich zvrácené vyvolenosti by se naplnila a svět by propadl peklu.
K tomu to celou dobu táhli.
Nehledě na to, že spiritualitu postrádající židovská víra je plně materialistická, protože to je o kolaboraci se zlými rasami a technologiích, takže se židovské „vyvolené“ rody soustředily pouze a jenom na získávání peněz. Jakýmkoliv způsobem. Obětují tomu celé životy, místo aby řádně žili jak má člověk žít, tak se soustředí jenom na získávání peněz. Tím pak mají spoustu peněz, i rodově.
No a co bude dělat někdo, kdo má tolik peněz, že neví co s nimi? Je jedno, jestli židi, nebo nežidi, jakmile má někdo tolik peněz, že neví, co s nimi, tak si začne pohrávat se systémem. Začne používat moc svých peněz k tomu, aby prosadil to a tamto a uplatil toho a tamtoho. Koupí si celé instituce, akademie.
Takže z toho důvodu se civilizace řítí tak amorálním a kyborg směrem.

Do budoucna bude nutné vše s penězi udělat jinak a znovu vrátit moc národním státům, aby státy a volené vlády rozhodovaly, ne nějaké zbohatlické zrůdičky.
Bude nutné časem zrušit možnosti individuálního bohatství, tak jak to má GF. Prostředky jsou všech a nikdo není bohatý individuálně. Všichni mají všechno a kolik potřebují, ale instituce jsou neotřesitelné a nepodplatitelné. Správa majetku je skutečně správa, nikoliv kradení pro sebe.
Těžko říci, jak co v budoucnu bude s majetkovými poměry, myslím si, že je skutečně možné, aby bylo v budoucnu doslova dostatek všeho, do takové míry, že všichni budou mít všechno, co potřebují a nebudou bohatí a chudí.
Chudí se nebudou moci vymlouvat na to, že něco nemůžou, nebo nedokážou, protože nemají a bohatí si nebudou moci dopovat pocit, že jsou dobří lidé, nějakým rozdáváním.
A pokud bude přeci jen soukromý majetek, což asi stejně asi ještě nějakou dobu bude, tak to bude muset mít nějaký limit, co jednotlivec může maximálně vlastnit. Kupř. majetek v maximální hodnotě 10 – 20 milionů, víc ani ťuk. Zbytek propadne státu, nazdar.
A ne že zase bude nějaký žiďácký dědek podplácet organizace, vlády a dělat si co chce.

Taky záleží, kdy a kam a jak se doplaví ta kyborgizace.
Přijde mi, že do této doby byla planeta tyranizovaná a udušená, že její kultické systémy byly umrtvené a škrcené, zahlcené zlými technologickými implantáty a instalacemi. Kultický systém planety jsem v duchu procházela na začátcích války, to byla jedna z prvních věcí, která se mi děla a všude po celém světě jsem narážela na zlé okultní instalace v těch kultických vřídlech.
Musela jsem se s tím porvat a vyřešit to, než jsem někde dole osvobodila skutečnou kultickou stráž a čisté vřídlo autentických sil.
To znamená, že planeta byla velice dlouho dušena a ty kultické energie nemohly proudit. Svět byl šedý, tupý a ztrácel magickou esenci, lidi šedli, tupli a ztráceli magickou esenci života s tím vším. Až z toho byly poměry jako když jsem byla malá. Všude jen zlý bezvěrečtí šmejdi v kostkovaném saku, co lžou v televizi a na západě estrádní new-age.
Jak jsme nyní ale prošli tou kosmo čistkou, tak se celá planeta obrodila a kultické systémy se osvobodily, vyčistily a energie se neustále obnovují, sílí, čistí, věc pulsuje.
Už je možné ve vzduchu zase cítit vyššího ducha, krásně andělsky a sféricky čistou energii planety, už jsou zase vnímatelné magické esence, kultická vřídla zase vyživují duše lidí, šeď mizí, vrací se barvy. I příroda se oživuje, sílí a zdá se, že opět začnou časem růst gigantické stromy.

NWO to museli vědět, že toto přijde a planeta se obrodí. Tak si to pojistili tím, že postavili HAARP a zavedli 5G a začali s tou kyborgizací. Potřebovali včas otrockou masu lidí převést do kyborg světa a odtrhnout je od přírody, což se jim u dost podstatné části lidstva povedlo. Z těch jsou odporní náckové, tupé technokratické příšery a příslušníci budoucí děsivé dystopie, kterou si doufám přestěhují na jinou planetu. Tady zemřou, nebo je někdo čapne, fakt je odveze na lodi a tyto kyborg zrůdičky vykopne na nějaké šedé kamenité a pouštní planetě.
Takže kdo jde s planetou, osvobozuje duši a chce spiritualitu, tak ten zůstane a kdo se i přes probouzející a čistící se kultické systémy přibil na desku kyborgizace a žije jen v digitálním světě a příroda ho nezajímá, stejně jako nějaké svědomí, tak ten půjde pryč.

Takže planeta se osvobodila, část lidstva se osvobodila, protože vědomí, že je tady Galaktická federace proti těm odporným bestiálním mocenským sviním, je velice úlevná a slibuje to dobrý závěr a většina lidí se tupě zavřela do skořápky nanotechnologií a elektrosmogu a kyborg teroru a vysmívá se spiritualitě a duchovnosti.

Nemá smysl se ještě bát těch starých zrůd.
Včera si na mě podle GF prý skutečně Izraelci zkoušeli nějaké své vlnové zbraně.
Hrají si jako na strašidla. Nejdřív vyvolali sérii všelijakých zvuků, jako když lupe v nábytku, doprovodili to i krátkými záblesky světla, malými, to je novinka, že vedle zvuku umí i světýlka. Pak si mi něco těžkého lehlo na peřinu, na nohy a ta peřina se jakoby začala sama trochu hýbat.
Kdyby člověk neměl GF a nevěděl, že jsou to nějaké židovské zrůdičky z Izraele a jejich nová vlnová technika, asi by byl pořádně vyděšený, myslel si, že je blázen, nebo že mu tam straší.
Já už na toto ale kašlu a normálně spím.
Takových debilit už jsem zažila, ať se soudruzi z Izraele nezlobí, ale to je hovno.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter