Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8. > PřilítliMimozemšťani> 





V tomto ohledu funguje zajímavý zákon, neboť míra utrpení toho dítěte je taková, že ta bytost přeje jenom smrt svému tyranovi, což je mimochodem energie, která když se pustila naplno, tak to vydemolovalo podzemí a vyšvihalo to mozky NWO na zeď v souvislé nano vrstvě.
Ale – ta mučená bytost se tím nemůže ničemu naučit, je to naprosto mimo veškerý rámec inkarnačního vývoje. Je to taková míra utrpení, která nedává žádný smysl, že to naopak svrhává bytosti do pekelných světů a devoluce, tedy zpětné degenerace.

Protože je to takové porušení zákonů vývoje podle Stvořitele, přírody, toho co je skutečně zdravé a pro život přínosné, tak se v tom objevuje zajímavý zákon, že satanista může často týrat sebe sama. Tedy satanista mučí dítě, které je ve skutečnosti on. To se týká satanistů, kteří z nějakého důvodu prošli touto fází satanismu, kdy dělali tak těžké zločiny, ale přesto se jim podařilo svůj další vývoj stočit na integrovaný vývoj se Stvořitelem. Následně prošli vývojem, zvětšili ducha, dostali se do vyšších dimenzí a zákon lásky a soucitu je donutil, aby se zpětně inkarnoval do všech mučených bytostí, které měl ten satanista na svědomí.
Takže satanista potom mučí svoje budoucí já v těle dítěte.

To se ale netýká všech satanistů, skutečně věřím, že v mnoha satanistických bytostech je zkrátka vesmírný vir a když se ta bytost zabije, žádná duše z toho nevyleze a že je tudíž naprosto správné vyvraždit úplně všechny satanisty veskrze, bez jakéhokoliv vyptávání, protože i kdyby se tady mistr spravedlnost někde trochu seknul, je to prd proti běžné všední genocidě.

A pro obrodu světa je v pohodě vyvraždit většinu obyvatelstva, protože se to stejně kosmologicky propočítalo samo tak, že to vychází něco přes těch 20% přeživších.
Kosmo vrtulky se protočily a nejvíc tedy ta situace odpovídá tomu, že na tomto světě s degenerovaným padlým obyvatelstvem po Atlantidě tu vzniklo vesmírné vězení, kam se posílají nejhorší kurvy, ale vzhledem k obnově planetárních sil a celkovému osvobození tohoto světa se musí ti zločinci někam inkarnačně přestěhovat a tady na tomto světě začne jiná forma civilizace, kdy se plně obrodí planetární a civilizační zdraví.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter