Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.8. > PřilítliMimozemšťani> 







Jde ale o to, jak budou lidi tohoto světa svrženi, jakým způsobem. Já nejvíc doufám v záblesk, což je událost, kterou si každý vykládá po svém, někdo to vidí jako depopulaci, někdo jako dokonalý zázrak.
Vůbec se neví, kdy to přijde a jestli to přijde a zdá se, že se jedná o další kolektivní autosugesci, něco podobného, jako tzv. duchovní vzestup do 5D.
GF říká, že to přijde a že tím udělají i tu depopulaci, nebo alespoň částečnou. Já osobně to chápu jako metafyzicko – kosmickou věc, která ale bude technicky upravována, případně to může být celé stimulované uměle.
Rozhodně bych byla pro, protože představa, že se blejskne a zmizí 80% populace planety se mi vyloženě zamlouvá a přijde mi fascinující.
Fakt mnohem mnohem lepší, než válka o zdroje, o vodu, hladomor a jaderný záblesk.
Další možnost by bylo postupné vymírání populace na následky vakcíny a neschopnost se rozmnožit u dalších generací, což by skokově snížilo rychle populaci během třeba 30 – 50 let.

Zatím to bohužel nevypadá, pořád je na světě spousta lidí bez vyššího duchovního vývoje, kteří věří na jeden mizerný život a uznávají absolutní boží nespravedlivost, úchylného perverzního boha, který to dopustí a dávají zelenou satanismu.
Věřící z důvodu, „že to dopustil bůh“, nevěřící z důvodu, že jsou bezetický dobytek. Nevěřící a jejich etika je prolhaný nacismus a kyborgizace. Nevěřící a jeho nejvyšší forma je nacista, uvědomělý lepší člověk, co udává trend a na policii je kvůli udávání jak doma.

Bohužel, s touto společností se nedá nic dělat, jakékoliv filosofie, jako je esoterika, new age, všelijaké předělávky východních filosofií, kde se počítá s reinkarnací a tedy konečně s něčím, kde má smysl se starat o budoucí svět a jeho podobu a kde je nutné se tedy bránit satanismu, tak to je menšina společnosti, která je tímto fašistickým režimem zavrhovaná a vystavovaná režimním tlakům, že jsou nežádoucí element společnosti.
Navíc tento fašistický režim nikdy neumožní reálný výzkum těchto věcí a reálné výsledky zničí a zamlží, takže není možné přesvědčit veřejnost o metafyzické pravdě, tudíž není možné jakkoliv stimulovat etiku a morálku těchto bytostí.
Navíc, co to je za dobytek, když si tisíce let vystačili se žiďáctvím a křesťanstvím a materialismem? Kdyby to byli duchovně vyspělí lidé, tak tyhle lži dávno hodili do propasti a do společnosti si jako hlavní filosofii dali něco úplně jiného.
Jenže oni jsou tupí vesmírní zločinci, kteří se sem začali rodit v úpadkovém období, že měli na svoji zkaženou kriminální duši nezvykle pěknou planetu.
Nyní je to hlavní populace této planety, která je v kosmickém rámci odsouzena k 80% redukci a jiné řešení tu skutečně není, viz. všechno popsané výše.

Zkrátka, z toho materiálu není možné vytvořit pokročilou civilizaci. Je to plné bezvěrců. Protože z mého pohledu, kdo si myslí, že po tomto jednom hnusném mizerném životě půjde někam navěky a tím to hasne, je bezvěrec. Jenom bezvěrec se může smířit s tak kosmologicky priblblou kostrbatou představou, která nedává sebemenší smysl.
Musím říct, že kdybych si měla vybrat, jestli přistoupím na tuto dementní hru, že ze satanistického světa se po jednom jediném životě náhodou dostanu do nebe, kde budu navěky s tou sadistickou krysou Bohem, nebo po tomto zbytečném čemsi nastane věčná nicota a nic nebude, vyberu si to druhé.
Jenže na tomto světě jsou už tisíce let pokročilé formy filosofií, takže nemusím na tento odporný kompromis přistupovat.

Jenže bělošská bezvěrecká civilizace je nacistická zrůdnost, které ignoruje adrenochromové satanisty, zato chce čipovat kočky a kastrovat je, aby ty volně běhající v přírodě se nesměly množit. Takže už se můžou množit jenom gauč kočky a tato zvířata po několika generacích nebudou schopná žít v přírodě. Nehledě na to, že čip dá živému tvoru jen zrůda.
Nacisti, zrůdy, to je bělošská civilizace.
Bezvěrci, technokratická hovada bez svědomí, co chtějí zavést kyborg svět a zničit tuto civilizaci a planetu, celou budoucnost.
A je naprosto bez šancí, že se tato odporná materialistická a egoistická cháska změní. Nemají víru, nemají spirituální přesahy. Neustále jen vytváří dystopické totality, protože jsou prostě duchovně nízko a nedokážou vytvořit jinou formu civilizace.

A aby dokázali vytvořit jinou formu civilizace, museli by projít dlouhými eony inkarnačních linií, kdy se změní z nízké formy života na vyspělou a na to prostě není čas.
Tudíž nevěřím nijak v transformaci této společnosti a jako jediné východisko vidím její likvidaci, což úplně stejně vyšlo i v kosmickém fofru, který tu proběhl.

Čeho jsem byla svědkem, tak to bylo vyloženě depresivní a nechutné, že nejdřív tu vše terorizovalo NWO, pak přišla nějaká mimozemská skupina, která byla proti NWO, ale stejně nebyla na straně lidstva a byli to zločinci z vesmíru co podléhali Drakoniánům, teprve když i tuto skupinu zredukovala Galaktická federace (a Swaruu je dodnes třeba nenávidí), tak by se dalo říci, že už je trochu vyhráno.
Zla je na tomto světě příliš a může se tu realizovat jen díky narušeným mrzáckým filosofiím, které vyznává tato civilizace a z kterých není cesty ven, protože jsou koncipovány pro pokrytce a eticky narušené jedince a ti tyto filosofie zákonitě udržují, stejně jako udržují nacistické dystopie pořád dokola.

Je třeba to zlikvidovat, to je jediné řešení. Nejvíc západ, ten je potřeba zničit, aby přestal existovat v této dominantní formě, co udává civilizační takt, je to černá žumpa tohoto světa, kde už tisíce let žije jen zlo a žiďácká antifilosofie.
Ono se to splní.
Já bych byla nejradši, kdyby přišel velký záblesk a všechny ty svině zmizely. Ale jak se to nakonec zrealizuje, to je ve hvězdách.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter