Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.8. > PřilítliMimozemšťani> 













Nápad regulovat kočky čipováním a povinnou kastrací pro pobyt v přírodě by mohl konečně sejmout EU a způsobit její definitivní rozvrat.
A to z toho důvodu, že za prvé kočka patří mezi mystická zvířata, magická, divoká a s vysokou duchovní způsobilostí, podobně jako třeba vlk, nebo netopýr a tato zvířata mají nejvíc v oblibě mágové a esoterici. Již od nepaměti. Kočky mají zvýšenou formu vnímání i schopnost rozumného telepatického kontaktu s člověkem. Jsou přímo propojeny s naším světem a vykonávají tu svoji dozorčí funkci a vykonávají duchovní práci, protože hodně spolureagují s jemnohmotným polem. Jsou něco jako špionáž mezi lidskou rasu s cílem ji spirituálně držet výše.

Proto NWO a nacisti nenávidí kočky. Je to přímý útok na spirituální složky obyvatelstva.
Tak se uvidí, co mají čarodějové v EU v hlavě. Jestli digi ezoteričky dají píchnout kočičku čipem a pak ji povinně vykastrují, no tak jsou prostě jenom jako esoteričky. To jsou takové ty ženské, jak se nechají sjíždět terorizačními systémy 5G a HAARP a všechny svoje neduhy, co z toho mají, přičítají svému nanebevzestoupení do 5D.
Jestli je toto většina, tak můžeme zapomenout na to, že nadále budeme moct mít kočky. Jedině načerno bez veterinární péče.
Jen hovado dá kočce píchnout čip.

Takže jestli je ezo vrstva vědoucí, spojí se kvůli kočkám s muslimy v odboji a položí EU na lopatky.
Už je těch hnusných nacistických tupých bezvěreckých bestií dost.

Pořád doufám, že než se jim všechny ty úchylné demence podaří povinně zavést, tak že na EU spadne boží hněv. Potopa, muslimský převrat, vymírání na nemoce, přinejhorším série velkých bomb.
Fakt ty ksindly nenávidím.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter