Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8. > PřilítliMimozemšťani> 









AMENTI - nepřátelské síly



Je skutečně těžké nějak rozlišovat ty mimozemšťany na první kontakt, nebo jak to říci. I podle vzhledu toho člověk moc neurčí, protože mnozí mají lidské rysy a většinou vypadají dobře a člověk je vnímá nějak mimosmyslově, takže je nemá dokonale jak před zrcadlem a nemůže jim studovat jemnou mimiku, aby si otipoval jejich povahu. Tu musí vyčíst z jejich sdělení a energie.
V prvotním šoku, ohromení a válce v r. 2015, kdy jsem do těchto záležitostí zahučela, jsem měla obrovské štěstí v neštěstí, neboť jak jsem zpětně pochopila, až s odstupem, tak do zlého nacistického NWO se pustila nějaká frakce těch Soupeřů - galaktická mafie, která mě v podstatě taky chtěla jen zneužít a můj další osud jim byl asi i dost jedno, resp. jak jsem později zažila, by mě v podstatě hodlali dohnat k sebevraždě, aby se mě zbavili. Ale přirozeně skrze vyšší princip jsem se zároveň dostala do kontaktu s těmi, kterým nyní říkám Galaktická federace, tito mimozemšťané se chopili vedení, ovšem v následném šumu a chaosu jsem se stejně ztratila, protože tehdy jsem prostě nechápala, která bije. Myslela jsem si, že je všechno zázrak, všichni jsou kamarádi a bojovala jen proti některým evidentně nepřátelským bytostem a jiné považovala za spojence a ono to tak prostě nebylo.

O tom textu Poselství Amenti jsem tehdy třeba neměla ponětí, protože po předchozích psychotických příhodách jsem dala na svého léčitele, který mi doporučil žádnou esoteriku už moc nestudovat a který byl v kontaktu s archandělem Michaelem a který všechny kontakty s mimozemšťany exorcisticky léčil bez nějakého velkého zkoumání jako napadení démony, po bohatých zkušenostech. Takže jsem to nečetla, stejně jako spoustu dalších věcí, což je asi dobře, protože když si člověk říká jsem blázen nejsem blázen, tak pro duševní zdraví a lepší pocit v duši je určitě lepší, když se mu něco tak divného stane a teprve potom to najde někde napsané a ne že si to nejdřív všechno přečte a pak to přečtené všechno přistane do hlavy a začne to žít.
Vtipné na tom všem je, že jsem přišla napadená od nějaké galaktické mafie k léčiteli, který byl zřejmě taky napadený od galaktické mafie. A je dost dobře možné, že se ty kliky té galaktické mafie zrovna ani tenkrát nehádaly.


Protože archanděla Michaela má podle Amenti na svědomí banda nějakých Jehovových Annunaků:
str. 85
"Channelingové skupiny a udivující učení od Thotha, Isis, Merlina a archanděla Michaela je výsledkem luciferiánského společenstva Jehovy, Galaktické Federace, Andromédských Nekromitonů a Nefilim Anunnaků."

Zatímco kupř. Ashtara Sherana zase živí jiná banda - Enlilovi Anunnaki z Odedikronu (jedná se o hybridní rasu padlých Annu-Serafimů z Lyry/Aveyonu)
str. 84
"Z channelingu se mohou představit i jako Galaktická federace vedená Ashtarem Sheranem, který je ve vesmíru známý jako imperátor Ashtar (Ashtar Command – AC). Jedná se o channeling z luciferiánské planety Nibiru a jsou to padlí Plejáďané vyznávající Lucifera."

Billyho Meiera podvedli zase jiní: Samjasovi luciferiánští Anunnaki z Plejád (jedná se o hybridní rasu padlých Annu-Serafimů z Lyry/Aveyonu)
str.85
"Kontrolují channelingy s plejáďany a UFO kontakty s plejáďany (například Eduard Billy Majer a jeho kontakty s plejáďany)."

Tito Samjasovi luciferiánští Annunaki také prý řídili Olymp kupříkladu:
str.85
"Stvořili mystickou školu Isis a starověké Olympské bohy Řecka a Říma."



To je jen taková ukázka, každý kdo kdy vyznával nějakou ideologii, či mystickou personu, by pravděpodobně svoje učení našel zahrnuté do tohoto poměrně dlouhého výčtu všelijakých zlých organizací z galaxie, od úplně děsivých po jen polozkažené, kde se jasně píše, kterou ideologickou slátaninu a channeling má která organizace na svědomí.
Přičemž, já taky nevím přesně, s kým jsem tehdy byla v kontaktu, protože ta skupina byla nepřehledná, ale byla jsem zřejmě v kontaktu s něčím vyloženě zlým a agresivním, což jsem věděla, co mě přibíjelo k zemi a útočilo na mě, náckové a asi šediváci a reptiliáni a Drakoniáni, do toho nějaká mafiánská na první pohled okouzlující struktura z galaxie, možná to byli nějací ti zkažení Plejáďani, nebo nějací Annunaki, bylo to ale něco morálně podvratného, jak se o mnoho let později ukázalo a do toho ještě kontakt na mou současnou Galaktickou federaci, který ale tehdy nebyl tak stabilní. Plus propojení na planetu.
Naštěstí to bylo shůry ukončeno po půl roce, můj tehdejší léčitel řekl, že to je zázrak, což asi fakt byl a velký a pak jsem 3 roky chodila do práce a snažila se na to všechno zapomenout, protože dozvědět se a pochopit, co se mi tehdy stalo, to jsem musela vzdát.
Myslela jsem si, že se to pochopit nedá a že se o tomto určitě nikde nemluví a nepíše.

V té první epizodě jsem taky nemusela řešit Jehovu - tehdy jsem "poznala" spoustu všelijakých božstev, zkrátka jsem s někým duševně přišla do kontaktu, buď se mi líbil, nebo ne, byl nebo nebyl sympatický, něco mi udělal nebo ne, přitížilo se mi, nebo ne ... bylo to takové bláznivé, tehdy jsem byla hodně mimo realitu a musím říci, že mě to i omrzelo a zůstala jsem s narušenou hlavou. A vůbec nevím, co to bylo, asi nějaká blbost, ale mohla jsem i jistým způsobem o ty kultické vlivy reálně i zachytávat, zůstal mi dojem, že většina z toho je škodlivá a toxická a člověku de facto nepřátelská a možná to tak skutečně je.
Chci říci, že jsem se "zajímala" o bohy a magické bytosti, na které jsem si dokázala vzpomenout a docela naivně jsem se ptala i po Jehovovi, netuše co to je za šmejda a tehdy, v té první výrazně mimozemské epizodě 2015 - 2016 mi řekli, že tu teď není, "že je na dovolené", něco takového, takže jsem s ním vůbec nepřišla do kontaktu.

Zato 2019, když jsem byla kontaktovaná tentokrát už těmi, kterým nyní říkám GF, jsem do všeho vpadla znovu, ale už o něco poučenější, ač jsem stále nechápala, že některé své spojence mylně považuji za dobré.
Tehdy jsem už s Jehovou do kontaktu přišla, první dojem z něj byl vyloženě špatný a zlověstný, viděla jsem ho jakoby bez barev, měl bledou kůži a tmavé vlasy, skutečně dost podobný i tomu Mengelemu, rozhodně tou mimikou a byl vyloženě nepřátelsky naložený, jízlivý, odtažitý a jedovatý. Okamžitě bylo jasné, že toto je nepřátelská entita. Nějakou dobu jsme proti sobě válčili, nakonec byl v mém příběhu poražen, ztratil všechny svoje divné klony a loutky zavřené porůznu v různých podzemních kobkách, až mu zbyla nějaká identita, se kterou se pokusil opustit planetu ve starých nacistických létajících talířích, tak byl zřejmě zadržen a od té doby jsem o něm neslyšela, rozhodně mě přestal otravovat.
Já viděla jeho povahu jako ještěrčí, taková typická slizká chladnokrevná ještěrka.
Poselství Amenti o něm mluví jako o Nefilimovi:
str.71
"Tehdy, v roce 1979 př.n.l., se jeden nesmrtelný Nefilim, siriánsko-humanoidní hybrid z dob 2.osídlení dostal na Zemi a přinesl s sebou patriarchální verzi chrámového náboženství, které obnášelo poznatky o vzestupu a tom, jak geneticky ochránit jím vybrané - vyvolené - rasy Hibiru a Aryan před tím, aby jim nebyl vzestup znemožněn. Vešel ve známost pod jménem Melchizedek, král Salemu (později se ze Salem stal JeruSalem), ale známějším se stal pod jménem Jehovah. A tak se toto chrámové učení tohoto rasově diskriminujícího Nefilim-Anunnakiho následně stalo výchozím aspektem patriarchálního Judaismu, který tak má dodnes ve svých kabalistických kořenech tuto výjimečnost a vyvolenost ras Hibiru, Aryan a Hebrejců zakotvenu."

Ať to byl Drakonián, nebo ještěrka, nebo Nefilim, byl to šmejd a rozhodně nic dobrého a jsem ráda, že tento zdroj Poselství Amenti to potvrzuje.

V těch nepřátelských organizacích jsou taky rozdíly, něco je vyloženě odporné a z jiného světa, jako ti šediváci, nebo hnusné a brutální a despotické jako Reptiliáni, něco je taková mondénní mafie jako třeba ta dost zkažená olympská božstva ... rozhodně všichni jedou v satanismu a obecně protilidských zájmech.
U těch, kteří vypadají dobře a umí se dobře přetvařovat, je skutečně problém, kor když člověk nemá zkušenosti, jasně určit, kam patří.
S jedním jsem se hodně spálila, působil na mě velice dobře, byl vnímavý, něžný a chytrý, jenže stejně se z něj vyklubala satanistická černošlechtická příšera z židoneřádných okultních spolků. Celou dobu "padal do temnot", furt byl jednou nohou v něčem, co jsem radši nezkoumala, později se jasně ukázaly jeho vztahy s Drakoniány a jak byl zkažený. Dost se to podobá pohádkám - asi jako zkažený princ. Dost si pamatuju, jak mě jednou vytočil, když jsem po dlouhých měsících děsivých bojů, kdy jsem kolikrát zapomínala na čas úplně a někdy ráno jsem si vzpomněla, že musím do práce, kdy jsem bojovala o život a odrážela hnusné útoky na sebe i planetu, mi vyčetl, že jsem neupravená a nemám nalakované nehty. Tehdy mě dost dorazil a bylo to už v době, kdy jsem mu přestávala věřit a on mě začal účelově vytáčet. Později se mě nepokrytě pokusil udeptat, duševně zlomit a dovést k sebevraždě.
Musel to být příslušník nějaké té galaktické mafie, je jich mnoho druhů.
A začalo to tak pěkně! Vše se dá vyřešit buď jen absolutním zamítnutím veškerého kontaktu s kýmkoliv, nebo dobrou intuicí, co je dobře, co je špatně. Myslím si, že mám docela dobrou intuici a většina špatných kultů mě odrazuje sama nějakou falší a divnou toxicitou, ale taky jsem se X krát nachytala a bůhví co se ještě v budoucnosti dozvím. Rozhodně jakmile je někde patos a určitá nesmyslná nadnesenost, odtažitost, sklony k elitářství, je to špatně, i kdyby ta osobnost byla jinak jakkoliv okouzlující.
Myslím si, že toto všechno byla těžká zkouška i pro ty mimozemšťany, protože dokud nemusí do všeho skutečně a reálně zabořit, jsou povznesení a vzdálení a přirozeně podléhají jisté odtažitosti od zdejších poměrů, tedy mají sklony se chovat více jako aristokracie. Jakmile ale respektují ten Zákon Jednoty, tak nás v tom nenechali a celou dobu našich bojů nám pomáhali a podporovali lidi.

Přičemž, co jsem zažila bylo velice matoucí, protože ze začátku byl mimozemšťan z GF se kterým se dost bavím v podstatě i přátelsky naložený k tomu, kterého jsem později odhalila jako zrádce a v příběhu se stalo, že i mimozemšťan mu v něčem naletěl, ač daleko méně, než já a později jsme se s tím nepřítelem od sebe úplně odtrhli a mimozemšťan GF na něj byl dlouho rozzlobený.
Já jsem na toho nepřítele úplně alergická a ten ke mě nesmí, ovšem vím o něm, že přes to všechno se nějak udržel, protože jeho pochybení nebylo až tak obrovské, že by ho to totálně smetlo a dá se říci, že do velké míry respektuje ten Zákon Jednoty taky. Takže prý dostane nějaký trest, ale úplně svržený nebude. A takových napůl je právě asi taky dost, ale ve všem dělají děsný bordel a způsobují podrazy.

A co mě velice zaujalo, tak popis situace v Poselství Amenti před touto válkou o svět v minulých dekádách, přípravy na to SAC 2000 - 2022.
str. 91 - 92
"Předmětné zájmové kolektivy jsme si již podrobněji specifikovali a tak pro naše nynější účely si pojďme aktuálně účelově strukturovat naše hráče do šesti níže uvedených zájmových skupin, z nichž pouze skupina A stojí na straně současného andělského T-2 lidstva:

A. Guardian Alliance a Indigo týmy (GA+IT) - Strážci a tzv. Diamantová agenda

B. Annunaki kolektivy tzv. padlých andělů (tzv. Belial agenda)
Samjase-Luciferiáni z Plejád
Enlil-Nibiruánští Luciferiáni z Odedikronu
Thoth/Enki-Nibiruánci/Zefelium
Marduk-Luciferiáni (ze skupiny Galaktické federace)
Marduk-Dramin satanisté (ze skupiny Galaktické federace)
Jehova Anunnaki (Bipedal Doplhin)

C. Dočasné a účelové spojenectví :
Zeta Rigeliánců a Zeta Retikuli - tzv. šediváci rasy Zefelium
Nekromiton Androméďanů - stvořitelé Nefilimů, míšenců Androméďanů a Anunaků

D. Dočasné a účelové spojenectví : (tzv. agenda Černého slunce)
Drakoniánců z Omikronu
Drakosanů
Reptiliánců z Odedikronu

Kentaurští modří Luciferiáni z Alfa Centauri A, B, C

Tyto výše uvedené, dočasně ustanovené koalice tak představují naše hlavní hráče Finálního dramatu a nyní se již podívejme na chronologický přehled hlavních událostí, které jsou předmětem našeho zájmu a to zhruba od roku 1992 do začátku SAC, kdy začíná startovat další otevřené kolečko událostí typu akce-reakce.
.....
Jak jsme si již řekli, v roce 1992 se skupiny C+D zcela účelově domlouvají na společném postupu ve svém dalším snažení a v důsledku toho propojují své pozemské UHF sítě Phi-Ex a Falcon, což by jim v konečném důsledku mělo umožnit dostat do prostředí planety Země své invazní jednotky. Na to zareagovaly doposud samostatně operující kolektivy ze skupiny B a přidaly se na stranu skupiny A s cílem nedopustit vznik jasné dominance, která ze spojení C+D hrozila. A+B tak uzavírají dohodu, která vešla ve známost jako tzv. Plejádsko-Síriánská smlouva. Skupina B se v těchto smlouvách zavázala, že předá skupině A pod jejich kontrolu jak jejich síť NDCG, tak i kontrolu USG4 v prostředí našeho Slunce. Toto by umožnilo skupině A bezproblémově zajistit jejich hlavní cíl - a to hladký průběh pozemského SAC přicházející v letech 2000-2022 a vše konsekventní, co to znamená pro planetu i lidstvo."



Tzn. z textu vyplývá, že skupina A - Strážci uzavřeli se skupinou B - všelijakou galaktickou mafií úmluvu o válečné spolupráci.
A toho jsem se zřejmě stala dost zmateným svědkem a můžu být ráda, že jsem to přežila, protože jak to tak bývá, skupina B selhala v obrovském náporu kosmické čistky a ohrozila skupinu A, tedy Strážce, tedy i nás, alespoň si to tak vysvětluju.
Zkrátka byli pod takovým tlakem, že "být hodný a správný" pro ně bylo nevýhodné a podlehli krutým tlakům Drakoniánů a dalších brutálních existencí.
Realita všech těchto dějů je právě daleko víc reálná, "jak to známe", jsem přesvědčená, že my lidi ty aktéry prostě známe, nikdo tu není úplně nový, snad kromě těch šediváků jako novodobého úkazu úplné hrůzy.
Jinak je známe, známe jejich povahy, prostě je to napsané v DNA, v archetypu. Známe "naše dobré bohy" i "zlá božstva".




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter