Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.8. > PřilítliMimozemšťani> 








AMENTI - planetární systém


Tak to by byly zatím různé shody, které jsem našla v textu Poselství Amenti, které stojí za zmínku, většinou se to doposud týkalo historie a mimozemců a nějaké kosmologické filosofie. Už to je nadějné, když člověk vůbec najde takové informace, které ho uklidní a podpoří.
V čem mě ale Poselství Amenti doopravdy hodně překvapilo, tak v tom, že text jasně specifikuje a popisuje těžko vysvětlitelné záležitosti, které se týkají vztahů mezi člověkem a mimozemšťany a planetou, dále planetárních energetických uzlů a práce s nimi atd.
Už jsem se to snažila popsat mnohokrát a je to jedna z nejvíc podivných věcí, které se v celé této záležitosti objevují, sama to popravdě úplně nechápu. Já jsem popsala to, čemu říkám "kultický systém planety", jedná se o něco jako čakrový systém planety, kdy má místa, která jsou energií více významná a také je v těchto místech udržována zvláštní magická energie a kvalita, která formuje lidské kultury v této oblasti. Mnohdy jsou na těch místech zároveň i technologické celky mimozemského původu, asi v podzemí. Já jsem v duchu procházela tento systém planety a musela jsem odstraňovat všelijaké zlé hororové instalace, musela jsem v duchu překonávat všelijaké morbidity, hororové výjevy a obecně zlé síly, abych se nakonec dokázala přiblížit a seznámit s danou čistou kultickou energií a stráží, která dané místo hlídá. Některé ty kultické body jsou obří a kompaktní, jako třeba Himaláj nebo Jižní Amerika, nebo Sibiř, některé jsou menší a fungují spíše jako společnost menších energo bodů, což je třeba Evropa, ale třeba i pás muslimských zemí. I v těch existují výraznější a silnější a méně výrazné body a centra. Také celý ten systém této energeticko-informační sítě podléhá změnám a transformacím, něco zaniká, něco vzniká. Mezi těmito centry vznikají velké interakce. Podle toho, která centra se spojí, se dějí určité typy událostí.
Já jsem toto jasně zažívala a při zacházení své mysli v této síti jsem vždy byla vedená "mojí" Galaktickou federací. Vypadá to na první pohled velice podivně a nepochopitelně - když už by mimozemské civilizace někoho na zemi kontaktovaly, všechny by napadlo, že je to kvůli tomu, aby ten kontaktovaný šířil jejich informace, případně aby provedl nějaký konkrétní počin, např. přišel s nějakým vynálezem. Ale to se až tak neděje. Ty informace, které nám kontaktovaní přináší, jsou vesměs nepraktické, dalo by se říci. Nedá se to příliš brát vážně, každý nad tím mávne rukou.
Ale zdá se, že to jsou naše představy, jak věci mají fungovat. Realita je právě to, že mimozemské civilizace často toho kontaktovaného namočí do pořádně těžkotonážní magie a zacházení s tímto energetickým systémem planety, jako se to stalo mně. Musím říci, že je to skutečně v něčem úžasné a fascinující, protože člověk má možnost vnímat esenci kultur, pozemských i mimozemských, ty energie jsou úžasné, pohádkové, ale je to velice náročné, protože ta činnost neprobíhala v klidu, byla to válka, nedělo se to v klidu, zkrátka se ty energie kolikrát i rvaly. A poryvy energií byly velice silné a když člověk cítil napětí nežádoucím směrem, musel hledat intuitivně různá řešení.
Já jsem zároveň v kontaktu i s planetárním vědomím, takže to je pro mě autorita a nikdy bych něco někam násilně nervala proti vůli planety a myslím si, že bych ve skutečnosti nervala nic nikam vůbec, ale jak jsem vedená GF, tak s tím mnohdy i něco dělám, prostě v tom systému operuji myslí a jsem jimi vedená, samostatně si myslím, že mi k tomu nestačí myšlenková kapacita. Já jsem spíš vykonavatel, jsem vedená mimozemšťany, mnohdy jsem musela jít do dost odvážných kousků a zacházet s nebezpečně silnými energiemi, vždy jsem se snažila věc dotáhnout do stavu harmonické stabilizace.
Když něco nejde, člověka to duševně odhodí. Nastoupí určitý chaos a rozptýlení, časem i zapomnění, zkrátka člověk si většinou ani není schopen spojit, že se dostal do týdne divné apatie a bezčasí a duševního chaosu kvůli tomu, že něco povoral v tomto okultním zacházení a že dostal ránu zpátky.
Ale je to tak, později jsem si to začala uvědomovat a proto jsem při těchto věcech už obezřetnější a dám na vedení GF a planety a samozřejmě vyšších sil. Ovšem je pravda, že celá ta věc tak nějak už přešla do vyššího řádu a že nyní jsem opět spíše pasivní element, který se veze. Spíš se snažím se přizpůsobovat energiím planety, které mě zušlechťují a táhnou nahoru. Doby kdy jsem aktivně kuchala a byla jak nekompromisní chirurg, byla aktivní, nadimenzovaná a všemohoucí, doby kdy jela kosmická čistka naplno a mě to aktivně vzalo, ty už přestaly.
Ne úplně, ale vše hodně opadlo a ztratilo intenzitu a naštěstí a to je na tom to skvělé, se rozvinuly harmonické světelné energie a planeta nabrala nové a lepší hodnoty.
To znamená, že se mimozemským a těm dalším vyšším dimenzionálním inteligencím podařil jejich dobrý plán, alespoň do základní uspokojivé míry.
A potřebovali k tomu obyčejné lidi, jako jsem já, aby ti zacházeli s věcmi nad naše chápání.
Prostě mimozemšťani a čarodějové ve spolupráci s planetárními energiemi a dimenzionálními technologiemi.
Bez jakéhokoliv vysvětlení to zní jako přitažené za vlasy a totální blbost.
Proto mě toto dílo Poselství Amenti vyloženě ohromilo, protože tam jsou tato fakta velice vyspělým, skoro až vědeckým způsobem popsána:




str.43
"Tímto klíčovým cílem či úkolem, mám samozřejmě na mysli dokončení Záchranné mise Amenti, ale mimo to i nově potřebnou rekonstrukci morfogenetického pole planet Tara a Země, které bylo v předchozích Tisíciletých válkách opětovně poškozeno. Tato nová lidská úloha/agenda vešla ve známost jako tzv. Planetární štítová klinika a k její úspěšné realizaci byla a dodnes je nezbytná spoluúčast pozemského andělského kristovského lidstva. Tato nová klíčová role kristovských 12-ti vláknových ras T-2 je známá jako tzv. Posvátná kristovská rehabilitační mise a je i tím primárním důvodem, proč se Soupeři trvale snaží o likvidaci kristovských humanoidních andělských ras. Bez nezmutovaného lidstva se morfogenetické pole planet Země a Tara prostě nedá plnohodnotně opravit a zabezpečit.
......
Aniž bych zacházel do podrobností, pouze pro správnou, byť hrubou představu zmíním, že jde o to, že každý z těchto čtyř evolučních Kruhů (a 12-ti časově-evolučních etap) je určen k tomu, aby se v rámci něj (v kterékoliv jeho časově-evoluční etapě) podařilo zakotvit do pozemského Planetárního štítu, specifickou část souboru jistých interdimenzionálních frekvenčních vzorců, programů či implantátů, přičemž závěrečné zkompletování těchto dílčích částí souboru energií ze všech čtyř časových Kruhů v planetárním štítu Země, vytvoří aktivační podmínky, které umožní andělským lidským rasám naplnit svoji Posvátnou kristovskou rehabilitační misi - opravu pozemského Planetárního štítu a v jejím důsledku zbavit planetu Země nežádoucího vlivu ze strany Soupeřů (odvrácení jejich agendy směřující k tzv. posunu elektromagnetických pólů, provázeného katastrofickými, klimatickými, průvodnímu jevy) a tak se opět stát plnohodnotnými Strážci opětovně zabezpečené planety a nakonec i celého našeho vesmíru/matrixu.
"



Ano, z obyčejných lidí se najednou stali "Strážci" planetárního štítu a aktivně myslí a duší opravovali části morfogenetického pole planety. Pokud si GF, či ještě jiné skupiny Strážců nakontaktovaly konkrétní lidi, tak tito z jejich přirozené nátury, která nese v sobě třeba nějaké vyšší hodnoty, začali opravovat zkažený svět na informační a energetické úrovni.
Do této doby naprosto nepochopitelná záležitost.
Nehledě na to, že tyto záležitosti jsou i reálně vojensky využitelné a mě se to stalo určitě toho roku 2015 - 2016 v mém prvním chaotickém kontaktu, kdy jsem naplánovala hurikán z nenávisti k USA, ke kterým se tehdy NWO co mě sjíždělo hrdě hlásilo a ten se o dva roky později skutečně uskutečnil a nevím, jestli jsem byla sama, kdo v tom jel, to asi ne, ale jsem si jistá, že to bylo způsobeno právě nějakými technologiemi mimozemského původu a souviselo to s magií jako takovou, tedy i s tím zacházením s "kouzelným" kultickým polem planety a konkrétními zařízeními. A mohlo to být i s tím HAARP, ale prostě to mělo okultní-magickou složku.

viz:
str.87
"10.2 Studená válka, invaze z Orionu a Hvězdné války
Celé cca 40-ti leté poválečné období se neslo v duchu před lidmi utajovaného pokračování válečného snažení o získání co nejlepšího postavení jednotlivých skupin Soupeřů, které se tak připravovaly na konečné vítězství v období SAC 2000-2022. V podstatě se tedy jednalo o pokračování ve strategii dané Atlantskou konspirací Anunnaků. Cílem těchto snah bylo maximalizovat svůj vliv zejména v energeticky významných pozemských lokalitách, které různě vzájemně pospojované vytvářely specifické energetické sítě - tzv. PINy (Port Interface Network). Tyto PINy jsou ve hře od samého počátku vleklých konfliktů, tedy od dob Elektrických válek, ale jsou postupně vytvářeny, reorganizovány a vzájemně propojovány či přerušovány, právě podle toho, kdy která skupina Soupeřů či Strážců, kontroluje dané území. Je namístě pracovat s představou, že každá významná skupina Soupeřů a i Strážci mají svoji vlastní (nejednu) takovouto energetickou síť. Prostřednictvím těchto PIN sítí, které obepínají celou planetu lze v lokalitách jejich dosahu vyvolávat velmi významné účinky typu místních hurikánů, tornád či zemětřesení, či destrukcí stavebních konstrukcí. No a samozřejmě že je zájmem všech hráčů, aby propojily tyto své PINy k přirozené Planetární mřížce planety a mohli tak dostat pod vlastní kontrolu "spirituálně-energetickou" situaci na planetě a zejména i provoz holografických technologií, o zbraňových systémech nemluvě."


Takže ten hurikán, který se tehdy stal a který mi otevřel oči a poprvé jsem si uvědomila, že ta věc co se mi stala 2015 - 2016 byla naprosto skutečná a že to nebyla jen nějaká nevinná blbárna v mé hlavě bez následků na okolní svět, to muselo být způsobeno těmito "PINy". Tenkrát jsem do plánování toho hurikánu pletla i vůli jiných planet naší sluneční soustavy a vůbec vzývala veškeré síly, které jsem znala.
Je ovšem pravda, že tehdy jsem to táhla vlastně víc s galaktickou mafií, než s Galaktickou federací a od té doby co jsem vyloženě už jenom s GF, už v těchto nebezpečných věcech nejedu a neoperuju.
Dokonce můj mimozemšťan ještě někdy na začátku r. 2020, kdy jsem byla stále ještě pitomá a věřila jedné klice nebezpečné galaktické mafie a plánovala s nimi už i dost nebezpečné kousky, které by mohly ve výsledku způsobit kataklizma, zakročil a rozbil mi sluchátka, takže jsem nemohla poslouchat hudbu. Nechal mě celý ten kousek v dobré víře předvést, nijak zle mi to nekomentoval, asi to nějak ošetřili, ale v tu chvíli mě vlastně zastavil a já toho nechala.

Je šílené, jak je o těchto věcech málo informací a toto "Amenti", původně "Voyagers" od A. Deane, to je vážně jak zázračný úkaz spadlý z nebe.
Vypadá to jako bláznivé scifi a fantasmagorie, ale je to popis reality.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter