Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8. > PřilítliMimozemšťani> 








S největší pravděpodobností je baba podvodnice, ale kdyby nebyla podvodnice, tak by to byl případ nějaké dojíždějící galaktické mafie, která už se vyřádila a nyní svoji oběť jen potřebuje zahodit.
Ono je hypoteticky možné úplně všechno - třeba nastřelená vzpomínka, Šilhová se nehla z domova, ale pak se probudila s natřelenou vzpomínkou, že byla u Pekové a v nějakém zařízení měla nahrané to video. Dost ujetá možnost, ale i to se mohlo stát. Technicky by to pro galaktickou mafii nebyl problém.
Nebo tedy mluvila s klonem Pekové.

S největší pravděpodobností se ale nic z toho nestalo a ženská je podvodnice. Která možná před deseti roky byla "probuzená", tak se rozhodla se vydat cestou ruční výroby nějakých tašek a esoterického poradenství, po deseti letech bez peněz na ni začaly mluvit hlasy, které ji nabádaly k šíření informací o záblesku, ona na to skočila a když zjistila, že si udělala akorát ostudu a jsou to jen další vyjebávky, tak to prostě takto nešťastně zalomila, aby tedy podpořila svoje prohlášení a sledovanost a možná doufaala, že se na to nepřijde (což bylo hodně krátkozraké) a nebo aby podpořila tezi, že je fakt šílená a dostala se vůbec do blázince. Protože věřím, že dnes psychiatrovi dokázat šílenství není jednoduché a ještě by ji poslali makat.
Asi to už chtěla někam zabořit, protože viděla, že ji to nevyšlo. A asi si fakt neví rady.

A nebo je to prostě chladnokrevná podvodnice od začátku, možná kdysi blázen, tak se to nemusela učit, jak co vypadá věrohodně, takže vypadala velice autenticky a lidi ji věřili a litovali.
Je pravda, že když je někdo podvodník, tak předstírat kontakt s mimozemskými bytostmi je vlastně docela snadné. To už tady bylo všelijakých šmejdů, není jasné, jak to má vypadat, stačí si vymyslet nějaké idiotské žvásty a dělat sem tam divné věci, aby se zvýšila sledovanost.

No nic no :-D Tak já a možná pár dalších jsme tedy zvládli tu misi, popsanou v Amenti, přenastavili ten kultický systém planety, zavedli tu kosmickou čistku a vypráskali zlé mimozemské rasy, ale nikdo z těch lidí není veřejný, já maximálně píšu, anonymně.
Pro ty účely předávání informací to bohatě stačí, nemusím ukazovat svůj ksicht, nechci žádné peníze a už vůbec ne sektu. A vytrpěla jsem přesto odpornou šikanu, zastrašování, udávání a všeobecnou snahu mě vymazat z veřejného prostoru a zabránit mi v dalším publikování.
No a ostatní samozřejmě můžou dělat kriply, kretény, předstírat kontakt, vydělávat na tom prachy :-D

Přitom okrádat babičky, vykrádat banky je proti tomu etická pohoda. Protože a jelikož - tato záležitost je autenticky záležitostí citlivých, často spíše plachých lidí trpících schizofrenií, kde je ovšem jistá možnost, jak se to snažím předestřít, že nejde o schizofrenii, ale skutečně o nějaký mimozemský projekt, přičemž nejsilnější argument je dílo Poselství Amenti, to, že se mi podařilo vyfotit jejich objekty při telepatické domluvě, sice mlhavě, ale podařilo.
Jinak nic nemluví pro tuto možnost, vůbec nic. Nejsou informace, nejsou podklady.
Já si myslím, že je to reálné, že mimozemské civilizace tu skutečně jsou, aby zachránily to kristovské lidstvo a planetu. A nacisti nám skutečně hážou klacky pod nohy jak jenom to jde.
Ale ne tu odpornou podvodnickou chamraď, tu GF zachraňovat nebude. Stejně jako rozhodli o masivní depopulaci lidské rasy.
Tak když člověk vidí, čeho jsou lidi schopný, nediví se jim.

Takže jestli se uskutečnil skutečně nějaký telepatický kontakt mezi mimozemskými spřátelenými rasami a lidmi, tak o tom na veřejnosti není vůbec nic.
Já to vidím na sobě - možná jsem právě extrémně oražená mezi těmito citlivými senzitivními lidmi, že jsem si vůbec dovolila něco zveřejňovat a to pouze písemně a bez obličeje na prodej. A byla jsem vyhecovaná situací, kdy se veřejně třeba producírovala Válková a říkala jsem si, že je to vlastně už normální.
Ne, není to normální.
Teď jde taky o to, že když chce člověk něco sdělit, stačí mu písemný projev a absolutně nepotřebuje zveřejňovat svoji osobu.

Tvrdím, že to, co zveřejňuju zadarmo a pouze písemně, kvalitativně předčí všechny ty veřejně hlásající držky, kteří jsou zdá se do posledního pouze odporné podvodnické krysy.
Co tato Šilhová, jaká je tedy její pointa výstupu?
To, co s Auroranem - definitivní diskreditace telepatického kontaktu s mimozemskými rasami, zkrátka celý ten fenomén vypadá kvůli těmto podvodnickým krysám jako totální nesmysl a tudíž neexistuje vůbec žádná možnost na to, aby se lidi domáhali civilizačního kontaktu s GF.
Fajn, autenticky kontaktovaní asi už hodně pozabíjelo NWO, ty lidi zešíleli a spáchali sebevraždy, protože kdo byl v kontaktu se strážnými rasami, ten automaticky schytával útoky NWO. Jsou různě po blázincích a když ne a žijí a jsou duševně normální, tak si netroufají nic nikde zveřejňovat.
Kromě mě, která jsem extrémně oražená, tak si dovoluju publikovat texty.

Super.
Takže jakmile se vyskytne další nějaká paní, nebo chlapec, co ukazuje ksicht, má konto a otevřený youtube a tvrdí že má kontakt s mimozemšťany, je to stoprocentně svině a podvodník, nebo nějaké mešuge se kterým si hrají zlé síly.
Určitě to není nikdo autentický, všechna tato verbež jsou svině a podvodníci.
Netřeba čekat, že se veřejně takto bude dávat všanc někdo normální, ne nebude.
Všichni, kdo se takto zveřejňují, jsou svině a podvodníci.

Takže netřeba očekávat, že do veřejného prostoru ještě vpluje někdo, kdo cokoliv spasí.

Pro mě už tyto naděje taky vyprchaly, žasnu jaký jsou lidi svině a čeho všeho se neštítí.
Ta mise se zdařila, planetu se podařilo otočit směrem k světelným proudům, frekvenčně se zlepšuje, je plánovaná cca 75% depopulace lidské rasy a až ty svině zmizí, začne nový věk.
Nepotřebuju už žádné další zázraky, fakt tomu věřím.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter