Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 19.9.
Zita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8. > PřilítliMimozemšťani> 










Ještěže jsem se už vyrovnala s těmi nejzákladnějšími věcmi, jinak by mě toto čím dál horší rozšklebování ezo scény a vůbec celého toho hnusného virválu a společenských poměrů úplně rozložilo.

Jsem obrněná fakty. Že všichni mystici do těchto dob nikdy nemohli vědět, co se tady začne odehrávat a proto jsou všechny jejich moudra v současnosti nepoužitelná a když jsou použitelná, týká se to jen ne-mimozemských záležitostí. Jediný zdroj, který spadl doopravdy z nebe, je to Poselství Amenti, případně tedy Voaygers, nic jiného prý GF neposlala. Taky jenom v tomto zdroji je to, co se mi stalo nějak racionálně popsané. Jinak jsou všechno jenom děsivé new-age žvásty a zastaralá nedostačující mystika + samozřejmě zhýralé toxické ideologie starého věku jako bezvěrství a náboženství.
Ten boj byl příšerný a hnusný a ten, kdo byl v boji, byl nejbezpečnější, když se nikomu nesvěřoval. Stal se velký kosmický zázrak a vyhráli Strážci a bylo dosaženo podmínek, kdy je planeta stabilizovaná a harmonizovaná, léčí se, vyrvala se ze zlých sítí zlých mimozemských potvor a nyní je již plnohodnotně chráněna Galaktickou federací (tou mojí, nikoliv GFS), tedy strážnými rasami, věc se stabilizuje.
Vše bylo pochytitelné mimosmyslově a veškerá válka se odehrávala skrytě. Tedy když kupř. ti zlí někoho z těch dobrých zabili, mohla to být sebevražda, prostě ho psychotronicky dovedli k sebevraždě, nebo ten člověk jakoby dostal mrtvici, infarkt, umřel ve spánku atd. Když se to týkalo těchto psychotronických válek.
Šlo skutečně o nějaké energo-body planetárního pole a časoprostorové brány.

Vše je to těžko popsatelné, lidi pro to nemají výrazivo a nejsou k tomu absolutně vůbec žádné podklady. Celá věc byla okultní a mystická, mám pocit, že jsem navnímala mnohé kultické energie, i ty špatné všelijakých toxických zlořádů a to i ty, o kterých nevím, že existují.
Skutečně za mnohými okultními řády je galaktická mafie, to jsou rafinované směsky pravdy a toxického zákeřného zla, kde je na vrcholu pyramidy stejně nějaká černá dračí mrcha.
Satanismus jako takový, ten hollywoodský perverzní porno a sadismus, pedofilie, to je velká výsada reptiliánů, to je jejich kult.

Jde o to, že věc byla skrytá, existovali informátoři jako Steven Greer, potom čarodějové bojovníci a potom tedy vzácně vědečtí specialisté, kteří jsou si vědomi, že věci se odehrávají ke zkáze a zotročení lidstva a snaží se něco dělat v oboru. A pak nějaké podzemní jednotky taky u psychotroniky, nebo přímo jednající v hmotném světě.
Pak je ale na veřejnosti nechutné množství blábolistů, kteří plně obsedají hlavně tu esoterickou scénu a ti naběhli na new-age kraviny a tím neustále tapetují všechno na internetu.
Přes jejich povznesené bláboly, kdy si myslí strašné kraviny a o sobě že jim ze zadku svítí slunce, zahltí veškerý prostor toxickým blátem konzumu a tupých lží. To přitáhne příšerné publikum složené z doopravdy hloupých lidí se zpomaleným myšlením.
Tito potom odsuzují všechny, kdo se liší a ve výsledku je to jedna z nejhorších zbraní namířená proti misi.

Protože všechny informace se prostě v takto tupém ezo davu rozemelou a skončí bez užitku.
Pro racionální typy je tato mimozemská realita příliš fantasmagorická a chtějí to učesávat na nepoužitelné torzo, což naplňuje třeba Suenee Universe a pro růžové tupounké ezo publikum je to zase moc složité a málo lůžovoučké.

Takže bohužel, ač se mise daří úspěšně ve smyslu, že planeta jako taková se dokázala zvednout a došlo k odstranění sítí zlých mimozemských skupin, posílila se tu ostraha a došlo tu k velkým změnám dimenzionálního rozpoložení této planety, tak na veřejnost se ani tady, v naší zemi kde je pro to nejlepší příležitost, nepodařilo prosadit nějaké základní myšlenky, které by vzbudily větší funkční hnutí, které by mělo skutečně moc něco změnit.

Jenže, jak jsem to pobrala, tak to je i z toho důvodu, že zkrátka v lidstvu je pouze menšina použitelných a degenerace a vadné ideologické vzorce budované tisíce let tu způsobily tak obrovský úpadek, že bude většina odstraněna.
Potom se zase nemá smysl namáhat s velkým hnutím a civilizačním kontaktem, když by to vyvolalo pozitivní efekt jen u malého množství obyvatelstva a většina by to nepřijala, nebo pouze na materiální úrovni a kdyby na ně byly tlaky, že se jako budou muset zlepšit, otočily by se proti mimozemským rasám a začaly by další epochální války.
Tento rizikový scénář nikdo nechce absolvovat, nepřichází v úvahu, lidstvo bude pro svou zkaženost redukováno a budoucí generace začne na osvobozené planetě nový věk.

Takže neočekávám, že se tato společnost nějak zázračně promění, jak pořád halucinuje ezoterická scéna, která předkládá vyloženě fantasmagorie a svoje různá přání, myslím si že se naopak všechno rozpadne. Společnost jako taková, protože jsme přešli určitou linii a ta nebyla zaznamenána a zpracována a definitivně se rozpadla důvěra ve společnosti.
Není žádná idea, za kterou by se dalo jít.
Náboženství je vyvátý nesmysl k smíchu.
Věda tak násilně dusí mystické duchovní souvislosti a odmítá zkoumat skutečnou realitu, že už začíná být obskurní. Nejen nacistická, prostě je směšná a obskurní.
Chce to změnu, ale kde ji vzít?
No v galaxii, ale to se nelíbí ani ezo bláznům, protože je to málo lůžovoučký a taky je v tom i nějaké nebezpečí a ani vědátorům, protože "to přece není možný".
A NWO se to nelíbí pochopitelně celé, ale ti jsou poraženi. Rozhodně ve vyšších světech. A dimenzionálně.

Takže protože nikdo nic nechápe a možnost funkčně rozšířit informace selhaly a není vyhlídka, že někdo něco vůbec může chytit za správný konec, zbývá pouze depopulace, která odstraní ty staré chytráky se špatnými ideovými a společenskými návyky a v rozpadající se společnosti bez jakéhokoliv vedení vyrostou naturálně generace v absolutním chaosu a jednou v budoucnosti budou podchyceni Galaktickou federací a dalšími strážnými silami.
Budou vyrůstat asi tak, jako Šilhová - o nějakém náboženství, okultismu a mystice neví nic, zato kouká na scifi filmy. Vždyť i dnes se lidi řídí podle vzorců Pána prstenů, nebo Matrixu, že? Hollywoodští černí mágové s tím taky věru velice počítají.
Možná to ale nakonec může být lepší, protože třeba telepatii se naučí lépe a snadněji dítě vyrůstající na smetišti bez ideologií, než civilizovaná dívka s naučným textem vedená k tomu, že se má nejdřív pokřižovat a pak složit magickou přísahu. To u děcka na smetišti povede k tomu, že bude ovládat telepatii se zvířaty a blízkými lidmi a u dívky z civilizované země k těžké nervové poruše.
Holt, lidi jsou příliš blbí a naivní a realitu odmítají chápat. Je skutečně až za hranicí naší představivosti.
Pokud by se podařilo definitivně odstranit galaktickou mafii, tak může religionistika odejít taky. Nebude co zkoumat. Zůstane pár podivínů, co se neradi předvádějí.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter