Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 24.9.
Jaromír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.9. >






Drakoniánské tvrdé zlé vlivy opadly, alespoň mně se to stalo. Zkrátka v r. 2019 na mě spadla děsivá věc, velice tvrdá schizofrenie, napadení, popsala jsem jak jsem vše zhruba prožívala, dimenzionální mimozemská válka, zažila jsem dny týdny chaosu a věčného teroru - a je to pryč. Přijde mi to skutečně velice zázračné. To byly stavy, ze kterých jsem si myslela, že už nevede cesta ven a že toto je naprosto konečná.
Takže jsem dost přesvědčená, že GF vyhrála skutečně válku o planetu a že velice eliminovali nacistickou nepřátelskou protistranu, čehož následek je, že opadly duchovní a psychotronické útoky.
Další věcí, která v tom hraje roli, je přenastavování planety a kosmických vlivů, které do ni proudí a které ji ovlivňují a cosi starého špatného odpadlo a v celkovém prožívání dimenzionální reality je to znát.

Když pozoruju český šílený internet, tak je mi jasné, že to, že GF vyhrála válku proti Drakoniánům a má dohled nad planetou, leckoho nerozveselí, protože přece Márinka Swaruu řekla, že GF jsou zlo a zlo a taky zlo a ji chudinku drží v lodi na oběžné dráze jenom s internetem a vona pak nic nemůže a ani se ukázat, ani fotku nic a může za to ta GF.
Co s takovými kokotinami, to nevím, ať si každý myslí co chce.
Co se týká všech těchto genderových vychýleností, tak zrovna tento zdroj je zvláštní, protože má sdělení, se kterými se dá naprosto souhlasit a vzápětí vykládá cosi o tom, že jedna z jejich bandy hnědovlasých dívenek se rozmnožila samooplodněním a stvořila svoji repliku.
Úplně nesnáší GF, ta podle ní lítá ožralá s loděmi nevkusných názvů a podporuje tu na zemi reptliliány a ji chudince zakázali komunikátor a teď má na oběžné dráze jen internet a tak chrabře sytí svůj jůtubchannel těmito kokotinami a stěžuje si, že v Američce, nebo kdeže se placatí, nikoho nezajímá hrdinka, ale že v Čechách decimuje pověst Galaktické federace, to ji ale vůbec nezajímá.
Jisté je, že mimozemské civilizace se hned tak do kontaktu nehrnou, tak nač se rozčilovat.

Nejhorší příšernosti a ohrožení už je pryč a pokud v těch mimozemských stranách byly dvě základní - tak vyhráli ti dobří a nyní střeží tuto planetu mimozemské organizace, které ji hodlají uchovat jako živou planetu a nedovolí, aby tu na zemi propukla kyborgizace, která by ji ve výsledku ohrozila. Klidně ohrozí lidskou civilizaci v tom smyslu, že přijde její utrpení a technický pád, ale neohrozí planetu.
Z lidstva se musí vyextrahovat jen to, co má spojení se Stvořitelem.
Zkrátka zdá se, že doopravdy existuje hodně bytostí, co nejsou úplně živé a tyto kyborg rasy a podobná mechanická verbež nemá propojení se Stvořitelem. To má jen čistá příroda a to jediné musí zbýt. Realizovaná propojenost s stvořitelskou silou - nejvyšším, všemohoucím, s kosmem - má samonapravovací vliv, vše se začne opravovat a léčit podle vzorce daného právě Stvořitelem.

Tato planeta byla myslím spíš vzata pod ochranu nejvyšších kosmických sil a zákonů a vykoplo to Drakoniány a nechalo to tu Galaktickou federaci. Nedá se říci, že má GF absolutní moc nad světem, samozřejmě musí sami podléhat nárokům vyšších dimenzí, ale protože vyznávají Zákon Jednoty, tak s vyšším plánem ladí a jsou v harmonii.
Jestli má Márinka na oběžné dráze problémy s jůtubem, tak sorry, ale koho to má zajímat? Představa mimozemšťanky chudinky na té oběžné dráze, jak se musí spoléhat na ten internet a jak se vzteká, že si nesmí sebou vzít komunikátor, když jde mezi lidi na povrch (asi je moc velké střevo, než aby něco mohla reálně nosit) ... fakt mě to štve, tyto stupidní povídačky, ale rozlezly se, neboť veřejný kontakt nehrozí, toto je zmařeno.
Je fakt, že mimozemcům tento stav vyhovuje a nepotřebují na tom nic měnit. Kdo je s nimi v telepatickém kontaktu, tak je. Která s nimi spí v nějakých chrámech v džungli, ta s nimi spí. Jestli jsou z toho děti, tak to odvezou, nebo to tu nechají. Jestli někomu chtějí něco říct, tak mu to řeknou. Jestli se někomu chtějí ukázat, tak se mu ukážou. A co? Udělá jim někdo něco? Ne. Mají pohodu. Jediné, na co si musí dávat pozor, je aby nepřilili technologii do pekla, aby jim tu něco neupadlo a nezakutálelo se a aby nikde nebyly jejich jasné vyfocené podoby a lodě.
Protože kdyby se proflákli na veřejnosti, tak by se za nima začaly honit davy Marfuš a křičely by "dej mi dej mi" a hodné Nastěnky by neměly už ani poslední kousky klidu.

Nejdřív je fakticky potřeba, aby vymřeli idioti tokem času a kumulující se neplodnosti, jak totiž naše civilizace vůůůbec nechápe, jak je tohle možný, že ty děti nejsou ... a pokud se tento materiál rozhodne se měnit na kyborga, tak budou muset mimozemské civilizace nejspíš poškodit technologickou úroveň této společnosti, aby prostě na takové zrůdnosti nebyla električka.
To je na dlouhé lokte, toto vyřešit.
Pokud naopak k rozumu přijdeme, tak budeme muset technologie vyměnit a změnit směr vývoje.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter