Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.11. > annakena> 




Zdravím, rozklikla jsem rice purity test a nevím, jestli jsem to úplně pochopila, neboť se mě to ptá jen a jen na nějaké sexuální praktiky a tak nevím, jestli si ze mě děláte prdel, což asi jo, nebo to myslíte vážně …. myslím si, že není důležité, jestli jsem někoho líbala na krk, nebo ne. Já mám kupř. v sexu s lidmi extrémní zábrany, na tomto světě mě nepřitahují muži, ani ženy a nedokážu se tu vyspat s nikým, všichni mi připadají necitliví a děsní.
Dokážu udržovat pouze mimosmyslové erotické kontakty s vyspělými duchy – muži – tzn. jsem asi heterosexuální. Vždy, když jsem vzplála, bylo to do nějakého šmejda černomagického od NWO :-D Zažila jsem 3 zamilovanosti a všechny byly do satanistů od NWO. Byla to technika a bylo to čisté zlo. Normálně, bez techniky to asi nedokážu. Zřejmě je „zamilovanost“ vždy jen zlo a správné je nebýt zamilovaná. I když jsem v sexuální oblasti maximálně narušená, dokážu v metafyzice víc, než všichni ti „normální“ úchylové.
Takže myslím si, že to nemá žádnou vypovídací hodnotu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter