Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.11. >



Tak pravidelná údržba totemu k státnímu svátku založení ČSR, či co se to pravidelně děje, je za námi a mně opět nefunguje totem a musím sem zase přes speciální prohlížeč … no hlavně že se sem vždy nějak probiju :-D
Abych navázala na téma – tak rozvinu, proč „být svině“, tedy nějaký stupeň tvrdosti a nečistých motivací zabraňuje vnímat mimosmyslově.
Já taky vím, že jsem v určitých ohledech „svině“ a proto nemám rozvinutou nějakou jasnovidnost, nebo neumím astrálně vědomě cestovat. Ale aspoň to vím. Protože to je ten nejzákladnější blok, který má většina lidí – prostě že jsou svině – přesně takto jednoduché to je. A protože jsou ve stavu, kdy jsou svině, nemají pověření vidět do hlubších zákonitostí a příčin.

Já jsem si jednou dělala revizi, jaké jsem měla reálné motivace, proč jsem se pouštěla do nějakých ezoterních pokusů. Když jsem „dopadla“, jak jsem dopadla. Přišla jsem ale na to, že za to, co se mi děje, nijak nemůžu, protože se mi to dělo od dětství a že celá ta věc má zkrátka jiné pozadí a příčinu, než že já bych něco vyloženě zvorala a něco na sebe svrhla svým špatným jednáním.
Asi jsem součástí mimozemské mise a prostě jsem se musela ve výsledku stát součástí velké mimozemské kosmologické rvačky o tuto planetu, čímž jsem se spojenectvím s GF vysvobodila od neustálého otravování odmalička ze strany NWO, kdy jsem byla jejich nevědomý a nedobrovolný pokusný králík pro psychotronické projekty.
Tak to beru, ale to je jen jedna záležitost.

Čistě moje esoterní pokusy, se kterými jsem začala tak v cca 13 letech, měly za cíl a ta nejniternější motivace tedy byla si ty věci ověřit. Já jsem vlastně ani nevěděla, co s tím, ale chtěla jsem si to ověřit, jestli je to všechno pravda. Takže jsem taky zkoušela meditovat, učila se vidět auru, astrálně cestovat a kdesi cosi … no a nedá se říci, že bych se právě nějakým úsilím k něčemu dostala. Vlastně jsem se neposunula nikam, od začátku jsem např. viděla éterické pole kolem živých i neživých objektů a stále to vidím stejně. Nikdy jsem neviděla auru, jako to barevné spektrum.
Ale – ve věku cca 20 let jsem získala zvláštní zkušenost, kdy jsem jednou byla v hospodě se svými kamarády a tehdy se tam sešli lidi, kteří se navzájem neznali. A mně velice záleželo na tom, aby se měli rádi, aby se poznali, aby vše probíhalo v pořádku, takže jsem byla ve stavu, kdy jsem byla plně odevzdaná jim. Dělala jsem všechno pro to, aby si rozuměli, aby si povídali, prostě jsem byla celá laskavá a plně odevzdaná směrem ven. V tu chvíli jsem splňovala ty frekvenční, či duchovní limity, že jsem nebyla svině, byla jsem na takové úrovni jednání, že jsem najednou na chvíli viděla auru, i ty barvy. Bylo to jen kolem hlavy, část aury, které se říká nimbus – svatozář. Bylo to taky způsobeno tím, že jsem měla vhodné podmínky pro pozorování, protože v pozadí těch lidí byla černá zatahovací stěna. Najednou jsem viděla barvu této části aury u tří lidí – jeden ji měl sytě fialovou, druhý špinavě khaki zelenou a třetí růžovou. Ten s fialovou měl zádumčivé období, protože řešil smrt v rodině. Ten s khaki zelenou se tehdy zahazoval a hodně pil. A ten s růžovou byl takový hodný člověk, mladý, naivní a asi zamilovaný.
A tento jeden zážitek mi stačil, aby mi došlo, jak křehké toto všechno je a jak je naprosto v pořádku, že je tato schopnost podvázaná duchovním vývojem a stavem jednání, myšlení a vnímání. Ta laskavost a odevzdanost pro páchání dobra, či jak to říci, je tam ten základ. Viděla jsem jenom malý střípek z velké skládačky, protože aura kolem hlavy patří k nejviditelnějším a i to mi stačilo, abych pochopila, kolik informací člověk může takto získat o jiných lidech. Jak je „božské soukromí“ dojemný pohádkový svět a jak náročné musí být vidět všechno ze stvořitelovy kuchyňky. Jak člověk musí být pro takovou schopnost vyzrálý, duchovně, emocionálně, jak u něj musí být záruka, že něčeho takového nezneužije. A proto se ty schopnosti otevírají až tehdy, když je člověk přirozeně laskavý.

Při meditačních pokusech jsem dospěla k nějakým menším výsledkům, já se čistě nějaké meditaci nevěnuju, že bych seděla jak kachna a jogín a meditovala. Ale je fakt, že když se zadaří, člověk se dostane do světa ráje. Svět je barevnější, krásnější, jiskřivější, plný života. Jenom to trvá chvíli a člověk musí předtím udržet 15 minut prázdnou kebuli :-D Dost práce. Ale na druhou stranu, ano, i meditace funguje.
Opačně jsem udělala taky zkušenost, kdy jsem na chvíli uvěřila v krizovém období života na tezi materialistického ateismu. Trvalo to vážně jen chvíli, doslova asi 5 minut. Ale všimla jsem si, jak svět skokově zešednul, ztratil barvy. Stačilo změnit myšlení, jen na chvíli.
Takže jasně, chudinky materialisti žijící v šedém, černobílém světě nějaké ezo duhové jiskřivé fontánky vážně nesnášejí … vše je v hlavě, ve způsobu chápání, žití a vnímání světa.

S magií jako takovou jsem za život udělala zkušeností asi nejvíc, postupem, dobrovolně i nedobrovolně. Takže tuším, co dělat, co nedělat. Je to o práci se silami, s vlivy, programování dějů … zkusila jsem si kupř. „lidovou“ magii, kdy jsem zavolala z astrálu nějaké potvory, ať způsobí spolužačce blití a po tom, co mi způsobily potvory blití na celý víkend mi to v neděli večer došlo, tak jsem kletbu zlomila a odprosila a do půl hodiny jsem byla zdravá jako rybička.
Taky jsem zažila, že někdo na mě něco zavolal, já to odmítla a sejmulo to toho, kdo to zavolal a ten někdo zemřel. Ten, kdo to volal, to se mnou nemyslel dobře.
A to, co tu vyvádím s Galaktickou federací, je podle mě těžkotonážní magie a okultismus, kdy se zachází s velkými planetárními a vesmírnými silami a do toho i technickými zařízeními a rozhodně si v tomto nedovoluju vůbec žádnou samovůli, jsem vedená ze strany GF a sama od sebe bych do takových věcí vůbec nepřišla a ani bych neměla ty tendence.
Magie je zřejmě takový podstav, jakmile někdo je jasnozřivý a ovládá ezoterní disciplíny, tak myslím si magii nerealizuje. Magie je svět moci a je to nástroj moci a smysl to má třeba takto ve válce, která je mimozemská.

Co se týká astrálního cestování, dlouho jsem o něj usilovala, protože jsem to považovala za svoje vysvobození v rámci první „schizofrenie“ - napadení od NWO – kdy jsem byla přesvědčená, že procházím šamanskou iniciací a tuto dovednost si musím osvojit. Nikdy se mi to nepodařilo tak, jak jsem si představovala. I když jsem znala např. to, že najednou vidím okolí skrze zavřené oči atd., tak jsem nikdy nepřekročila ten práh, že skutečně vystoupím z těla. Povedlo se mi to jen jednou jedinkrát při spánkové paralýze. Paralýza byla těžká, nemohla jsem se hýbat a v hlavě jsem slyšela esoterní spirituální zvuk, takové pískání, tak mě napadlo to zkusit. Se skutečně hedvábným pocitem, jak je popisováno, jsem se vytáhla z těla a chvíli jsem skutečně viděla svůj pokoj se vším všudy, jak je. Byla jsem ale zklamaná, že jsem tam sama. Nedokázala jsem se úplně soustředit dlouhodobě, začala jsem poletovat a pak vlítla iracionálně do skříně a pak ztratila vědomí a pak jsem se až ráno normálně probudila. Ale zapamatovala jsem si to.
Taky se mi několikrát podařilo se probudit uprostřed sna a řídit jeho průběh, ale to jde ještě hůře, člověk velice brzy ztratí vědomí.
Je to podle mě velice náročná činnost a vyžaduje to skutečně vycvičené vědomí, které se neztrácí. A taky si myslím, že tato činnost náleží lidem se skutečně vyvinutým duchem, protože je tu asi největším lákadlem špionáž, slídilství. A v tom se necítím být taky tak jistá, myslím si, že bych měla tendence dělat špatné věci. Takže beru naprosto v klidu, že tuto schopnost nemám otevřenou a myslím si, že je to tak naprosto v pořádku.

Já jsem spokojená, že jsem si ověřila, že tyto věci nejsou blbost. Vlastně jsem naplnila tu svoji motivaci zpočátku, v těch 13 letech – chtěla jsem vědět, jestli je to pravda a jestli se tedy vyplatí se vůbec snažit, chovat se dobře, usilovat o duchovní vývoj.
Ano, vyplatí se to, všechny ty věci jsou pravda.
Abych mohla dospět k tomuto závěru, že mi bylo něco ukázáno, jsem ale musela ty věci brát vážně a chovat se slušně, předběžně věřit. Rozhodně jsem s tím nezacházela stylem – hej kokote koukej mi to ukázat nebo běž s těmi pičovinami do řiti – což je zřejmě přístup materialistů.
S takovým přístupem skutečně nikdy nic nezažijí, neuvidí a neuslyší.

Jen mi připadá tragické, že si to každý musí ověřit sám a asi ne každému je aspoň něco tedy ukázáno. Přitom duchovní světy, ezoterní praktiky, vše je to pravda a skutečně se vyplácí dodržovat etiku, morálku, duchovní vývoj, chovat se dobře.
Jenže bezvěrci si myslí, že „věda prokázala“, že jsou to blbosti.
Věda nic neprokázala, ani nevyvrátila, zachovává vychytralý přístup. Žádné velké oficiální výzkumy na toto téma nejsou, vše je pouze pro tajné vlády v tajných laborkách. Kde je pravda, napověděl třeba mimozemský experiment GF na podzim 2021, kdy posílali skrze mimosmyslový příjem archetypální obrazy a lidi, co se zúčastnili, skutečně viděli archetypální obrazy.
Takže to je pravda, mimosmyslové vnímání a duchovní nauky je namístě brát vážně a ne se koupat v materialismu.
To je přežitek z komunismu, kdy soudruzi drze tvrdili, že věda něco prokázala. Nic neprokázala, lidem se nestydatě lže.

A je skutečně otravné v každém životě překonávat prolhaný společenský ideologický narativ vlastní zkušeností. Je sice pravda, že se mi těch zásadních zkušeností, které mi daly tu základní odpověď, dostalo v mládí, do 30 let. No ale stejně … to je strašná ztráta času. Kdyby tu bylo otevřené pole vědění a věda byla věda, tak se všechno dávno prokázalo a společnost by se ubírala úplně jiným směrem, než je kyborgizace pro uspokojení potřeb materialistů.
A protože je pro otevření zázračných schopností nutná laskavost, tak aby se společnost vyvíjela dobře, musí jít opačným směrem, než tvrdost, materialismus a kyborgizace.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter