Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.11. > PřilítliMimozemšťani> 








Správnou verzí, jak vyřešit tento problém, který tu je, jsem se zabývala dlouho a během kruté dimenzionální války jsem vygenerovala řešení, které jsem skutečně duševně krvavě oddřela, protože to vyžadovalo hodně mé duchovní síly a dokonalého kosmologického ladění a to sice to, co jsem tu tvrdila zpočátku.
Že řešením je, aby lidstvo pochopilo, co se děje, zavolalo si GF, přivítali je na povrchu a s jejich pomocí následně vědomě zlikvidovali NWO, jejich struktury, včetně infiltrace zlých ras do naší rasy. Jenže … to vše se rozpadlo na prach, skrze roky 2021 – 2023, kdy se ukázala skutečná úroveň této pozemské lidské rasy a já jsem musela přijmout zdrcující realitu, jak je.
Která zní následovně – jsou tu dvě reálné možnosti řešení. Ta první možnost je, že se většina lidstva podchytí v digitálním koncentráku, ještě víc se jim sníží úroveň, vzniknou dvě kasty – kasta vůdců a kasta otroků. Kasta vůdců budou nacisti a babylonští satanisti NWO a zbytek bude prostě zbytek. Prasoopička na dálkové ovládání, se silně sundanou inteligencí a schopnostmi. Otrok.

O tom se mluví v tomto článku a videu na otevrisvoumysl:

https://otevrisvoumysl.cz/whitney-webbova-o-planech-globalistu-na-kontrolu-populace-skrze-umelou-inteligenci-ai/

To je řešení NWO – stejně chtějí společnost zredukovat válkami a dalším utrpením a ty přeživší během tohoto procesu zdegenerovat ještě více a dostat jim do těl dostatek nano technologií, aby byli již nenávratně podchyceni a byli dálkově ovladatelní a byli pod kontrolou, ze které se nemají šanci dostat.
Ale prvoplánově to je řešení „pro všechny“. To je přesně ten usměvavý pseudohumanismus a liberální demokracie západu, kde se v hnusných lžích do ksichtu ignoruje veškerá realita, co je k vidění, všechny odporné krvavé zločiny západu jsou bagatelizovány a genocidy se nazývají demokracií, všechny úpravy „zatemňování oblohy“ geoinženýrství jsou popírány a to ještě s výsměchem, jede totální očkovací transhumánní zločin, všechny tyto projekty kyborgizace jsou ignorovány a církev v tom jede … jsou to prostě svině a zločinci.
To nám tu doposud jede – tato „verze A“ - tzn. budoucnost „pro všechny“.

No a druhá reálná verze je zkrátka krutá depopulace až na jádro společnosti, kdy se na světě nechají žít jenom lidé s konkrétní frekvenční, duchovní úrovní.
Pak bude na světě třeba jenom 1 – 2 miliardy lidí, nebo méně, nebo více, spíš méně a ti budou na dostatečné duchovní i technické úrovni k tomu, aby obnovili vyspělou civilizaci a zařadili se k dalším galaktickým vyspělým rasám.
Této verze jsem zastánce. A je to i verze, kterou chce zrealizovat Galaktická federace.
Připadá mi daleko etičtější. Protože věřím na posmrtný život a reinkarnaci, nepovažuju fyzickou smrt za skutečný problém. Ty duše, které se nyní nachází ve většině lidstva, které je podle mě určeno k likvidaci, jsou zkrátka buď skutečně duše dobytka, který ztratil na tomto světě svá přirozeně volně žijící stáda a život v masokombinátu nenaplňuje jejich evoluční plán, proto se zrodili do pro ně „volně žijící rasy“ - lidské, kterou potřebují zredukovat, aby se mohli vrátit ke svému vývojovému inkarnačnímu plánu …. no a nebo je v tom zkrátka něco jinak podměrečného a nemá vůbec žádný smysl tu čekat, až se tento materiál nějak duchovně vyvine, protože to je fakt že na eony času.
Tudíž musí jít pryč a tím se zachrání planeta a nakonec i základy této rasy pro budoucnost.

Protože dejme tomu, že jsem tedy duchovně vyspělá, myslím si, že to nemusím dokazovat. Že je to znát ze zájmu i slohu. Tudíž mám nějaké základní předpoklady, abych vůbec při nějaké píli a rozvoji osobnosti směrem k většímu soucitu a pochopení principů dosáhla na nějaké metafyzické schopnosti.
K tomu ale potřebuju planetu zbavenou terorizačních technologií 5G a HAARP. Taktéž čistou přírodu zbavenou toxinů. Taktéž další společnost lidí, kteří mají jakž takž stejné cíle i potenciál a sdílí myšlenku rozvinutí lidského potenciálu ve prospěch vytvoření skutečně stabilní pokročilé civilizace, která umí kvalitně zacházet s myslí, magií i technologiemi a dokáže komunikovat s krajinou a planetou.
Tudíž potřebuju naprosto vyházet starou civilizaci s náboženskými a materialistickými ideologiemi, kde jsou nám dávány za příklady vyspělých lidí kupř. divní úchylní němečtí filosofové. Nechci, aby otravovali mysl a celkové eugenické prostředí.

A teď tedy co?
Tak mám právo, nebo ne, na takové řešení?
Já vím, že s těmi prasoopicemi, co se nadšeně řítí do své zkázy formou kyborgizace, což povede k jejich ještě většímu znehodnocení, nemám šanci, protože kvůli nim tu jsou terorizační systémy 5G a HAARP a ty uzurpují celou planetu, uzurpují si nebe, na nic se nás neptají.
S takovými podmínkami je veškerý další civilizační vývoj zhacen.
Proč tu vůbec tedy jsem, s takovými schopnostmi, mezi bandami tvrdých lidí se zvířecím pohledem a uvažováním, kteří magii a spiritualitu neuznávají?
Jaký má smysl, že se mezi takovou zkázu rodí jedinci, co auru vidí, nebo astrálně cestují, nebo jsou aspoň na prahu takových schopností a to v době, kdy nám toto všechno chtějí definitivně vzít a znemožnit?

Takže proto jsem zastánce verze B. Tvrdá a nemilosrdná depopulace. Přijde mi to lepší. Pro mě a lidi mého typu je to určitě lepší verze.
Jsou jen dvě reálné verze se současnou úrovní tohoto lidstva.
Přesně tyto dvě verze – jedna „pro všechny“ s budoucností otroka se sníženým IQ, který je na dálkové ovládání – a druhá je o tom, že se lidstvo zredukuje jen na ty, kdo mají dostatečnou duchovní úroveň.

Tu dobrou hezkou verzi s celým zachráněným lidstvem jsem zkoušela, ale prostě to nejde. Bylo to idealistické. Když jsem viděla zhacení, nepochopení a vyloženou idiocii jednání ezoterické scény a míru zločinné arogance a ignorace většinových médií a hlavně zkázu, jak neuvěřitelné množství lidí se vrhlo na vakcínu, i přes tu do očí bijící totalitní dementní propagandu a krácení volné demokratické diskuze a přístupů … že se nesmělo „pochybovat“ o vakcíně, po které držely magnety na rameni … a také když jsem viděla zkázu a duševní konec tohoto národa při ukrafašistickém banderovském řádění … tak mi došla realita a pochopila jsem, jaké jsou reálné možnosti.
Je to tak, skutečně jsou tu jen dvě verze.

NWO chce kyborgizaci a GF chce depopulaci.
Nejhorší je, že nyní je vše ve stavu, kdy není poznat, čí verze vlastně jede. Dost dobře čistě ani jedna, určitě však probíhá depopulace. To je ovšem společné pro obě strany, protože i NWO verze „pro všechny“ s kyborgizací počítá s výraznou depopulací.
Ty dvě možnosti vývoje se liší ve dvou věcech – v provedení a ve výsledném produktu.

Pro verzi Galaktické federace a pro ten cíl, aby na světě zbyli jen lidé s dostatečnou duchovností, kteří budou následně rozvíjet pokročilou civilizaci, je nejlepší možností záblesk. Ten jejich, kdy to chápu tak, že buď čistě umělým technickým zákrokem, či rozseparováním přirozeného slunečního výbuchu a zacházením s tou energií, dokážou způsobit selektivní depopulaci. Že zkrátka naťukají do systému, kdo má zemřít a kdo ne. A pak, podle stejných frekvenčních a genových klíčů, které zná i NWO, dokážou způsobit individuální přežití, či úmrtí jakéhokoliv člověka na této planetě.
To je hodně fantastická verze. Ale jestli je skutečně možná, tak se stane ve chvíli, kdy se to bude Galaktické federaci hodit a kdy dospěje k závěru, že věci jsou připraveny, jak mají být. Kupř. že dostatečný počet inteligentních a duchovně vyvinutých lidí chápe, že jsou nasouvány procesy kyborgizace a budou proti tomu cítit odpor.
Což zatím nevypadá, protože ezoterická scéna je mimo a mektá nesmysly a neustále zaměňují kyborgizační zločin za příznaky nějakého vzestupu do nebe a osobnostní rozvoj. (Kupř. mě tuhle „dojal“ Matouš Svoboda, který jinak vypadá, že má rozum, když tvrdí, že ucpaný nos je projevem osobnostní transformace a ne nano bordelu z chemtrailů a tak podobně … a hned pochopitelně mává řešením – nějakou jeho meditací. Může to pomoci – trochu – ale chemtrailové ničení zdraví meditacemi reálně nevyřešíme.)

Další hypotetickou možností je mysl a vědomí zázračně rozjasňující a všeřešící evoluční zázrak záblesku, teorie podle Jaroslava Chvátala. Což je třeba taky možné a jsem zbytečný skeptik, co já vím. Ale přijde mi to jako skutečně zázračné a příliš se k této tezi neupínám.
Že by to jako zvedlo všelijaké ty konzumní datlovače a přesvědčené materialisty a nefalšované polozvířecí primitivy a politiky a podobný materiál na člověka … zkrátka mám pochyby.

Další možnost, co se může stát, je přirozený sluneční záblesk bez jakéhokoliv zázračného efektu. Který zkrátka spálí a zdecimuje radiokomunikaci a třeba i někde sežehne povrch, nebo zamává natolik s magnetosférou planety, že třeba vybudí velká zemětřesení, požáry, propady pevniny, gigantické záplavy a další jevy.
To by potom znamenalo velice rychlý a drastický pád dolů, protože by se zhroutila infrastruktura, výroba i obchod, informační síť a nastala by panika. I při obyčejné panice je schopné se velkoměsto pozabíjet mezi sebou do týdne. Bez elektřiny a veškerého elektro komfortu, na kterém jsou plně závislí. I s přihlédnutím, že většina lidí žije v přímořských oblastech, by mohl nastat skutečná apokalypsa, která by mohla trvat měsíce, až roky.
Ve výsledku by přežili nejvíce lidé ve vyšších nadmořských výškách příměji spojeni bezprostředně s přírodou skrze zemědělství. A bylo by logické, že zrovna v nich zůstává nejvyspělejší a nejzdravěji nastavený duch.
Byla by to drastická verze, ale stále by splňovala podmínku a výsledek, že má přežít duchovně vyvinutější lidstvo a to mizernější má skončit.

V současnosti se nedá jednoznačně říci, která verze se děje.
Protože pokud je tu ta podmínka, že lidi musí být probráni do reality, že probíhá kyborgizace, asi to musí ještě probíhat, aby se to dokázalo. To dá rozum. Proto to jede dále.
A to, co tu probíhá před očima, je jasná snaha o degeneraci dětí. Jakmile vznikne jedna degenerativní populace se sníženou inteligencí a rozloženou morálkou, (kupř. ta, co je nyní mladá vyrostla kulturně na „paf paf dedy“) která tuto perverzi a bestialitu přijme za svou a která to považuje za „normu“, tak mají docela vyhráno. Pokud se jim podaří zlomit, odignorovat, demoralizací znechutit odpor inteligentních lidí, o který se tito pokouší nyní, tak vše z odporu časem zanikne a vše zkrátka přelije vlna mladých debilů se sníženou inteligencí, kteří jsou skrze nano látky v krvi již kontrolovatelní a ovladatelní dálkově.
NWO se daří neuvěřitelně lhát do ksichtu už několik desítek let, i přes množící se argumenty a přímá svědectví proti nim … není vyloučené, že to stejné vydrží dělat dalších dvacet, třicet let. A kdo jsou ti, co proti nim protestují? Lidi narození za socialismu, s vyšším IQ, bez moderní hexavakcíny. Za dvacet třicet let budeme po smrti, nebo bezmocní a staří.
Bohužel, nic není vyloučené.
A jak se dá snížit inteligence obyvatelstva a ideálně ho zotročit, je vidět třeba na Australanech. Nejen, že už od začátku měli méně hodnotnější DNA, protože to byli vyhnaní zločinci, ale evidentně jsou výcvikový pokusný plácek na zdementňování obyvatelstva.
Výsledkem jejich pokusu je Australan, který je běžně k vidění v různých variantách ve stream pořadu „Jak nás vidí svět“. Je to jedinec, který je přesvědčený o tom, že kečup je „zdravý a čerstvý a plný vitamímů“ a to stejné tvrdí o hranolkách. To, co my považujeme za nezdravý fast food, který poškozuje duševní i fyzické zdraví, oni považují za „zdravé jídlo“. Že jsou příšerně proočkovaní, to je známé, byli nejznámější a nejděsivější covid farma na světě, hned po Číně. Jsou přesvědčeni o své super vyspělosti, že jsou vrchol světa a jeho vývoje. Globální značky všeho druhu považují za své – jsou např. překvapeni, že „Baťa“ není australská značka. Taktéž nechápou, že oni jako Australani v podstatě nevynalezli vůbec nic, že vše je ze světa z jiných národů, ale vše, co je u nich, považují za svůj národní produkt a důkaz vyspělosti jejich kultury. Tak moc jsou hloupí! Dováží se k nim nejhorší jídlo, odpad z celého světa.
Jsou skutečně neuvěřitelný případ těžkotonážní demence a idiocie a jsou typickým příkladem toho, co NWO zamýšlí udělat s celým světem! Hlupáci, co jsou přesvědčeni, že jsou vrchol světa, co žerou odpadky. Nejlepší otrok je ten, který věří, že je svobodný …

Takže v této chvíli se dá skutečně jen těžko odhadnout, která varianta vlastně reálně probíhá. Já věřím v tu druhou variantu, v depopulaci ve prospěch vyspělých duší.
Kvůli GF na nebi, kvůli zážitku války, jak probíhala a mám naději, že se odpor proti NWO přeci jen zvětšuje a více se o věcech ví a více se o tom mluví. Třeba to chce vážně ještě nějaký čas.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter