Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.11. > PřilítliMimozemšťani> 





Protože fakticky nevím, zda je tento dotaz reálný a někdo chce zkoumat vztah sexu a mystiky, nebo je to zase výkvět slova Bohuňi, což se vzhledem ke slohu a schopnosti vložit html odkaz nedá vyloučit … tak nevím, jak mám odpovídat, jaký mám názor na jakýsi dotazník, kde se mě neustále někdo ptá, kam všude jsem strkala pysk … a já vlastně nevím, co tam mám mačkat, protože položku „astrální sex s mimozemšťany“ tam nevedou a v tom mám skutečně nejvíce zkušeností. Jinak sexuální kontakt s tímto reálným lidským druhem na zemi mi prostě nejde a dle mých vzpomínek a představ o svých minulých životech jsem měla naposledy sex na zemi asi před třemi sty lety… a to zase v rámci mise. Tedy s někým z mise…
A zajímavé je, že takřka nulového sexuálního kontaktu s touto rasou nelituji, je to úlevné, že jsem už ve věku, kdy to nemusím oficiálně řešit. A zřejmě jsem i z mimozemské rasy, pro kterou je tento způsob sexu, co se tu realizuje, nefalšovaný horor. Rozmnožit se a založit tu rodinu mě prostě neláká … v tom všem psychotronickém bordelu a rozjetém nacistickém zločinu.

Co je ale pravda, že rozhodně netrpím nedostatkem orgasmu a je možné, že právě schopnost dosahovat orgasmu souvisí i s metafyzickými dovednostmi. Tuhle jsem viděla jakýsi článek s tvrzením, že průměrný muž stráví v životě orgasmem 3 hodiny. To mi přijde strašně málo, chudinky jedny. Já jsem si to počítala, tak nějak zhruba, jak to bylo, přes dobu sex vrcholu atd., tak minimálně 12 hodin.
Doposud, zhruba.
Je to tím, že GF nejsou kopyta a bezcitné zrůdy. Do té doby, než jsem se k nim ale dostala, než jsme se šťastně našli, tak mě sjížděli, oblbovali, znásilňovali a dezintegrovali nějaký satanožidi a tudíž jsem měla svůj sex potenciál umořený a otočený proti sobě, tudíž jsem stála neustále jednou nohou v sebevraždě.
Jakmile se ale se sexuální energií zachází správně, tak se určitě násobí „magický“ potenciál člověka, rozhodně se pak lépe a efektivněji čaruje a zachází s energiemi.
To je taky důvod asi, proč je tolik sexuálních excesů ve všelijakých sektách, protože tato oblast života je naprosto neprozkoumaná, kdo začne magicky fungovat, tak se mu většinou třeba i skokově zvětší sexuální touha a nejdřív je třeba vyřešit přesně tuto oblast a holt, když každý nemá po ruce profi boha/bohyni, co ho provede a způsobí mu neuvěřitelné množství orgasmů, tak jsou z toho často traumata a problémy.

Ale toto jsou přesně věci, co se ještě v této společnosti řešit nedají. To je pro vyspělé lidi.
Takže se sex osvobodí skutečně až po depopulaci v nové galaktické éře, kde budeme spolupracovat s Galaktickou federací, nebo se pohřbí navěky.
Protože myslím si, že případné kyborg otročí bytosti se možná ani nebudou množit přirozeně a když, bude to na naprosto animální úrovni, kde jakýkoliv kulturní aspekt sexuálního života zmizí.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter