Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.11. > PřilítliMimozemšťani> 






Myslím si, že už ale není možné zvrátit realitu, kdy jsou jen dvě reálné možnosti, co udělat s populací na planetě a že mimozemské civilizace se podle toho zařídily.
Vše by šlo samozřejmě řešit úplně jinak, kdyby lidi byli chápaví a chovali se jako lidi – tzn. měli by touhu po spirituálním vývoji, naléhali by na vytvoření oboru, který by řešil duchovnost a hlavně by byli proti satanismu a kyborgizaci.
Jenže třeba vůči satanismu existuje nechutná tolerance, rozhodně daleko větší, než třeba pro lidi s telepatickým kontaktem s mimozemskými rasami. Ti satanisti jsou prostě jakoby „free“ v očích lidí, kdežto lidi s kontaktem jsou nebezpeční šílenci, které je třeba eliminovat. To, že satanisti mučí děti na adrenochrom, to je těmto liberálům u prdele, protože to považují za konspiraci. Ti, kteří se nebojí říkat, že jsou satanisti, jedou většinou v nějaké hloupé póze. Ten pojem se nebezpečně rozmělňuje. Prakticky je to to, co to je – obrácená spiritualita, zabíjení a mučení nevinných jako oběť démonů pro zvýšení sil zla na zemi a jakékoliv praktikování něčeho takového patří k brutálním kriminálním činům. Ale novodobí liberální bezvěrci ten pojem a kult legitimizují, protože jsou to lidi, co si potřebují na něco hrát. Je to nechutné a nebezpečné. Tuhle jsem třeba viděla u Jáhla na FB, jak se baví takový nějaký „satanista“ s jakýmsi „buddhistou“ a jak si libují, jak je krásné být tolerantní.
Připadá mi to velice šílené a jsem si jistá, že ani jeden z nich nikdy o žádnou reálnou duchovnost nezakopnul, ač se buddhista hodlal stát během této inkarnace osvíceným u nějaké bláznivé školy meditace.
Nikdo z nich ale nikdy nic nenamítá proti technokratickému teroru a planetárnímu poli, kam zasahují nevhodné technické vlivy, které narušují ve výsledku vnímání člověka. To těmto aspirantům na osvícení nevadí, že se snaží se promeditovat se do osvícení v mikrovlnné pražičce a nacistické HAARP psychotronické síti a že je to tedy vlastně absolutně nemožné.

Přitom kdo ví a skutečně věří v posmrtný život a má taky nějaké metafyzické zkušenosti, tak ví, jak věci jsou a zkrátka nesnese technologický projekt, který vstupuje do planetárních polí a infikuje je. Také nesnese představu, že jeho organismus bude polomechanický a bude obsahovat nano technologie, které jsou ovlivnitelné zvnějšku.
Jakmile si někdo omezený a tupý, kdo není Stvořitel, uzurpuje jemnohmotný svět a hodlá způsobovat nonstop znečištění omezenou technokracií, tak je snad jasné, že pro všechny bytosti, které jsou nuceny žít v takovém infikovaném prostředí, končí přirozený vývoj a že budou eugenicky zle ozařovány a jejich vývoj už bude vždy jen špatný.

Tento postoj ale patří k „tvrdým šíleným konspiračním teoriím“ podle těchto pozérských bezvěrců, kteří si hrají na nějaký druh duchovna.
Všichni tito bezvěrci jsou vůči technokracii a kyborgizaci přívětiví, používají chytré telefony a další bezdrátová zařízení a jsou spokojení … jsou přece „rozumní“, představují přeci to „rozumné duchovno“.
Šílím z tohoto nechutného pokrytectví. A nejhorší je, že o mnoho lepší není právě ani ten „new age“ nános blábolistů. Ti zase žerou „vzestup do 5D“, takže i když už jsou vnímavější a něco taky cítí, ne že o tom jen spekulují, tak ti si poctivě zaměňují psychotronické útoky a vlnové zbraně a další technický elektrosmog a používané zbraně za něco duchovního.
Je v tom hrozná bezmoc.
Tuhle mě vyděsil jeden další religionista, který v novinách měl článek a rozhovor, že prý si myslí, že v budoucnu bude nejvíc v kurzu pohanství, že bude dominovat.
No, to je děsivá představa a hrůzný spirituální pád dolů. Ale asi má pravdu, vše k tomu spěje … všechna ta mondénní rádoby duchovní pakáž, jak se poflakuje na různých institucích a školách a chodí za kulturou a kdesi cosi, jak jsou vyučení a zastrašení, že o reálnou magii a metafyziku nesmí zavadit, natož o mimozemské civilizace ve správném rámci … tak tito si taky potřebují udržovat iluzi, že jako mají nějakou spiritualitu. Tak si umím představit, jak se občas vyhastroší jak banda nefalšovaných bláznů a někde u lesa si budou hrát na jakési „propojování s přírodou“. Přičemž, kdo má dál k šamanským schopnostem, než takoví pozéři, že …. ale třeba jim pak NWO bude pouštět synteticky do hlavy „propojení s Perunem“, nebo něco takového.

Je to zkáza, urážka, Antikrist a Bestie. Tato doba.
GF nad lidstvem už zlomila hůl, má vše už jasně zformulované, ty výsledky a na rozdíl ode mne počítají s depopulací najisto a nedělají si vůbec žádné iluze, že by se na tomto velice tristním stavu něco změnilo.
Podle toho, že je jich plné nebe, ale stejně je nikdo nevidí a oni evidentně neudělali nikdy nic pro to, aby se jejich existence dala jednoznačně prokázat, to zkrátka vypadá na dvě reálné možnosti – za á nejedná se o mimozemšťany, ale tajné pozemské vlády, proto se logicky nikdy neprojeví a neukážou, protože by to prasklo a nebo za bé jsou to mimozemské civilizace, ale jsou rozhodnuti o depopulaci, jak říkají a tím pádem se nebudou ukazovat, protože jim za to nestojíme a oni chtějí pracovat až v budoucnosti s očištěnou populací.
Doopravdy jsem přesvědčená, že kdyby nás chtěli kontaktovat, už to dávno udělali, hlavně v těch letech 2020 – 2022, kdy měly tyto záležitosti boom. Ale oni nechtějí. Na falešné projekty NWO od Eleny Danaan absolutně nevěřím. Ať jí lítá nad jejím sněmem co chce, je to svině a podvodnice a babylonská čarodějnice a to co s ní spolupracuje, jsou buď Deep State a nebo zlé rasy nacistických kyborg zrůd.
Reálná GF se s námi reálně kontaktovat doposud nechce, nijak plošně. Evidentně je to tak, že tato duchovně zakrnělá rasa dostala k dispozici technologické zázemí, které ji stoprocentně rozloží a zničí, právě skrze ubohý nízký duch, který neuznává metafyzické dovednosti a takové lidi, co jimi oplývají, pronásleduje. Oni to musí jasně vidět, že ten druh už je doslova v prdeli, že to nemá smysl zachraňovat, že už jsme tím přejetí a opozice proti této zrůdnosti je bezmocná a minimální.
Bezvěrci vycenili zuby, je doba Antikrista a Bestie, absolutního úpadku před Apokalypsou. Proto se GF nekontaktuje a plánuje naši redukci. Aspoň doufám a souhlasím s tím. Nechci aby tak zrůdný druh lidí zůstal naživu a mohl se dál vyvíjet, když jsou jim milejší satanisti, ty hodlají tolerovat víc, než mimozemské civilizace a jejich telepatický kontakt.

Přitom jakýkoliv další duchovní vývoj může dále iniciovat pouze GF, tak jako dali vzniknout Kristu a božstvu Alláh.
Neexistuje tu žádná jiná pointa všech těch náboženství, než že přejdeme do galaktické éry, kdy jsme s Galaktickou federací v jasném a vědomém spojení. Přitom to nepopírá další spiritualitu jako takovou.
To je pointa. A bezvěrci se můžou stavět na hlavu.
GF nejsou kyborgové a tento vývoj tady na planetě neuznávají a jejich cíl je svobodná planeta a svobodné lidstvo. To, co se tu děje nyní, je materialistický bezcitný satanismus, který se šklebí přes všelijaké tupé pozéry do ksichtu. Antikrist a Bestie.

Je to děsivý hnus a duchovní rozklad na konci světa, kdy svět plný „sviní“ bez reálných metafyzických dovedností chce definitivně zadupat skutečný duchovní rozvoj v technologiích.
Takže právě proto, že tu vládne taková špína, která nemá žádného východiska, vidím možnost jen v těch dvou verzích a fandím té depopulační, kdy se rasa v podstatě zlikviduje a očeše na zdravý základ a ten se začne vyvíjet úplně jinak, než jak se vyvíjel doposud po dobu cca 10 000 let, kdy si planetu z velké míry uzurpovaly zlé rasy a praktikovaly tady satanismus a do této lidské rasy se rodily podřadnější duše, protože to tady v podstatě byl kriminál. Jakmile se svět osvobodí, vše bude jinak.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter