Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.11. > PřilítliMimozemšťani> 





Celý pojem „duchovno“ je velice dlouho vykládaný úplně jinak, než jak by se měl chápat. Nemám ráda tu intelektuálnost kolem všeho.
Kupř. neuznávám filosofii, jako obor. Nechápu, proč by někdo měl číst plané a bezvěrecké úvahy někoho, kdo neví, jak funguje realita. Není mystik, nevidí auru, neumí astrálně cestovat, neumí číst z informačního pole. Proč by takový člověk měl vůbec něco psát a proč by to někdo měl číst? A proč by se nakonec měly tyto bezvěrecké osoby udržovat v dějinách? Jako nějaký „Kant“, nebo „Schopenhauer“, nebo „Nietzsche“? Já jejich dílo neznám, protože jsem pochopila dost brzy, že je to banda bezvěreckých úchylů a jsou to prostě předchůdci nacistů. Vždy, když jsem se o to ještě snažila zajímat, tak z nikoho, kdo je měl nějak přiblížit, nikdy nevypadlo nic, co by dávalo smysl. Proto si, docela lidově a buransky, bez studia těchto příšer myslím, že jsou přeceňovaní a to, že mají takové divné bezbožné kreatury v našich dějinách místo, je jen a jen projev špatnosti kultury a jejího vychýlení směrem k satanismu a hluboké disbalanci, že zavádění těchto „ikon intelektu“ byla předpříprava na kyborgizaci, že to bylo součástí odlidšťování.
Neznám jejich dílo, znám jejich pověst – depresivní maníci a prasata bez normální lidskosti, kteří se proslavili svým úchyláctvím a souborem duševních poruch, kterými trpěli. Pokud dali základy nějaké moderní civilizace v Evropě, tak dali základy nacismu.
Protože jen bezvěrecká prasata bez úcty k Duchu si dovolí to, co oni.

Velice mě irituje, že by se „duchovna“ měli chopit nějací „rozumní lidé“. Je fakt, že ezo scéna selhala na plné čáře a že ezoterice nedokázala pomoci, jen ublížit.
Takže existence aury, schopnosti lidské mysli se nedostanou k veřejnému výzkumu, ale nadále se tyto schopnosti udržují ve sféře šílenství a záminek k likvidaci člověka na psychiatrii.
Protože to prostě ezo scéna zkurvila – všichni ti nasazení obludní obchodníci a ti, co z toho dělají tupou estrádu, když nechávají vystupovat čvaňhaly. Příznaky Tranformace, Grunwald, Šofrová a další – všechno jedna velká pakáž, která zadupala mystiku a esoteriku do podvodnického prachu businessu.
Tudíž se nikdo nic neučí a tyto schopnosti se nezdokonalují a civilizace jde přesně opačným směrem, než má jít. Jde k odlidštění a kyborgizaci, k větší tvrdosti a z naprosté reality a pravdy, jako je mimosmyslové vnímání, se stala neškodná zábava pro debílky.

Ale nikdo to nikdy nevezme vážně.

A naopak mi přijde, že hrozí, že se duchovna chopí nějaká intelektuální odlidštěná technokratická mládež. Že tito kovaní bezvěrci budou brát do rukou to duchovno, aby udrželi „rozumné a bezpečné duchovno“. Že třeba vážně vzniknou nějaké divné pseudokulty.
Tak jak se obrací významy, že já - ta hodná s tou hodnou Galaktickou federací, jak jsme přišli na pomoc – jsem v tomto satanském světě ta zlá, ta divná, špatná, blázen, nyní mám za sebou roky adrenalinu, kdy jsem se bála trestního stíhání a odporné satanistické zrůdy a svině jsou v tomto světě čím dál více legitimizovány, tak jako odboj proti nacismu je nazýván zlem a nacismus dobrem … tak toto převracení pojmů se děje úplně všude.
Takže se bojím toho, aby si nakonec „ezoteriku“ nějakým „rozumným způsobem“ nepřivlastnila odporná pseudohumánní a rádoby intelektuální pakáž nějakých havloidních zrůdiček z nějakých škol, kde se probírá filosofie, religionistika, umění, nebo něco takového.
Že by se ty bandy prolhaných bezvěreckých pozérů zhostili i ezoteriky a začali by z toho oboru dělat něco jiného, než co to je.

Tak mystika a reálné šamanistické dovednosti jsou poničeny už od ezoušů samotných, protože jsou však „zlobiví“ a škodí nacistům, tak uvědomělé děti z VŠ, nácíčátka, se toho třeba časem chopí. Pokud jede skutečně verze NWO, že nastupuje kyborgizace, tak by se to mohlo časem začít dít – že tyto odporné bezvěrecké pseudohumánní držky, bezbožní tvorové bez metafyzických dovedností, nefalšované kované svině, časem ten obor a pojem vezmou a udělají z toho „rozumné duchovno“.

Sice nějaká literatura je, ale všechno se dá stopit, zničit, spálit, nechat zapomenout. Možná je moje generace výjimečně šťastná, že jsem v 90. letech mohla narazit na pravdu, jak je, napsanou. Možná to byla jenom jedna výchylka v dějinách a pokud se nepodaří to nyní otočit v náš prospěch, vše se vrátí do normy tohoto zvráceného příšerného světa.
Že zas bude jen nějaká Bible plná lží, či nějaký MeinKampf a nějaké „rozumné duchovno“ které je povolené systémem a vynechává reálnou metafzyiku.

A jestli se někdo narodí s metafyzickou otevřenou dovedností, nebude mít informace a zrůdy ho zničí na psychiatrii, než se stihne se zorientovat.
Musí se to podařit toto zlomit, vyházet z populace zrůdy bez metafyzických schopností, snad to GF fakt jednou vysvítí tím zábleskem.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter