Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.11. > PřilítliMimozemšťani> 









Snažím se přeci jen prokousat těmi blábolejícími šílenci, co se zabývají doslova ničím. Fakticky jsem nepochopila, jak může uvažování nad ničím, činnost bez jakéhokoliv praktického užitku, být tak oslavována.
Imanuel Kant patří k „největším evropským myslitelům“. Snažím se se znovu dopracovat k tomu, proč je jako nejlepší myslitel a zase opět a znovu nejsem schopná najít, čím že se proslavil a co je na něm tak cenného.

Nacházím různé nesrozumitelné bláboly tohoto typu:
„Na tomto základě si klade Kant otázku, zda je možná vědecká metafyzika, a odpovídá, že ano. Čistým uvažováním můžeme totiž dospět k soudům, jež naše poznání rozmnožují; Kant je nazývá syntetické soudy a priori.“
……..
Rozum je ta část naší mysli, jež z pojmů a soudů vyvozuje závěry. Rozum přirozeně tíhne k dalším a dalším poznáním a touží po poznání toho, co je nepodmíněné a absolutní. Tím se ovšem vydává na cestu spekulace a nutně vytváří tři regulativní ideje:
nesmrtelná duše;
svoboda
nekonečno či Bůh.
O těch ovšem nelze dokázat ani že jsou, ani že nejsou, jako regulativní ideje jsou však přesto nezbytné.“

Vždyť je to normální blázen … proč by měl něco mektat nějaký šílenec, který si vytvořil abstraktní svět plný nesmyslných pojmů a to všechno kvůli tomu, že je svině, které se nikdy neotevře mimosmyslový svět?
Když „mudrc“, tak to má být telepat, jasnovidec a má umět astrálně cestovat. To je člověk, co zná světy příčin a pak má co mluvit ve filosofickém slova smyslu slova. To je přece „mudrc“, už to, že prototyp tohoto typu člověka vyměnili za nějaké blábolící slepé a bezvěrecké blázny - německé filosofy, je důkaz zločinu.
V tomto světě je všechno tak strašně pokřivené, fuj.

Co má Kant např. jako příspěvek k etice:

„Jednej tak, jako by se maxima tvého jednání měla na základě tvé vůle stát obecným přírodním zákonem.“

No jasně, nácek jeden hnusný – člověk tam úplně vidí toho SSáka, jak si vykračuje a nelidsky se příčí přírodě v domnění, že se mu celý vesmír a planeta podřídí, nebo co. Umanutost jako kánon. Ego a mánie a přepjatost a duševní porucha … germáni zpráchnivělí.
Co tam má dál:

„Jednej tak, abys používal lidství jak ve své osobě, tak i v osobě každého druhého vždy zároveň jako účel a nikdy pouze jako prostředek.“

Používat lidství jako účel? Co to je za blafy? Prostě germánům nikdy to lidství moc nešlo, určitě od doby, co se potkali s Římany, že. Tak asi když něco prostě nejde, tak se o tom začne spekulovat.
Asi by se historie a ikony toho „myslitelství“ fakt měly přehodnotit.
Jestliže jako civilizace uznáváme takové vyšinuté úchylárny jako hodnoty, těžko se divit, že se boříme do transhumanismu a kyborgizace.



Jdeme dál, zjistím, co že vyplodil Schopenhauer:

„Podle Kanta metafyzika neexistuje. Schopenhauer však klade otázku, co když je zcela chybné vycházet z toho, že pramen metafyziky nesmí být zásadně empirický, že její zásady v žádném případě nesmí pocházet z vnější či vnitřní zkušenosti. To by přece znamenalo, že řešení hádanky světa nelze najít ve světě samém. Proto musíme neumlčovat náš hlavní pramen poznání, vnější a vnitřní zkušenost. Jaké je ale ono „pravé místo“, na nějž je třeba navázat?“

To je to nejšílenější, že jenom prokousat se těmi kostrbatými vyjádřeními nějakých omezených šílenců je skutečně těžké, tomu nějak porozumět a to všechno kvůli tomu, že ti idioti v životě neviděli auru, astrálně necestovali, neměli zážitek blízký smrti ani telepaticky nikdy s nikým nekomunikovali …. ale přitom všechny tyto záležitosti jsou rozpoznatelná popsatelná realita. Žádné úchylné představy nějakých takových směšných bezvěrců nikdy nemusely vzniknout.
Ty jejich „myslitelské výkony“ jsou naprosto zbytečné, nepoužitelné, je to nelidské a je to doslova k hovnu a v podstatě je to zločin. Protože jejich dementní omezenost se stala novou „moudrostí“ a podkladem pro další německé zrůdné ideologie, zejména nacismus.
Protože to byli odporní omezení bezvěrci a svině a rezignovali na získání reálných metafyzických dovedností. A místo toho, aby se koukali stát dobrým člověkem, tak začali spekulovat a nakonec svoje spekulace povýšili „nad Boha“, čímž si definitivně odřízli možnost reálného metafyzického vývoje a zavedli antilidskost a popírání ducha jako normu.

A to se nám tu bohužel drží doposud, toto pokřivené pseudohumánní hulvátství a omezenost, bezvěrství a hlupáctví, havloidnost, pseudohumánnost, výsměch moudrosti.
Z čehož můžou ve výsledku možná vzniknout hordy nějakých liberálních debílků z VŠ, kteří půjdou zařizovat novou „rozumnou duchovnost“, při které zašlapou znovu se nadechující mystiku znovu do rakve, jak tito nechutnní němečtí jezuhnusní bezvěrci v 18. a 19. století, „myslitelé“ a předchůdci totalitních dystopií nacismu a komunismu.

Zbývá Nietzsche:

„Člověk může žít z mnohoznačné krásy světa, pokud ovšem přijme život jako nelítostný boj, v němž nakonec musí podlehnout „temnotě“ smrti. Velikost člověka je v tom, že může hrdě vzdorovat a bezohledně prosazovat svoji „vůli k moci“, jejímž cílem musí být překonání člověka čili nadčlověk.
……...
…. jelikož svět nemá smysl a jen věčně trvá, musí se člověk smířit s tím, že se v něm všechno opakuje. Zároveň se mu však může vzepřít tím, že přitaká své vůli k moci, že rozvíjí svoji tvořivost, že tvoří své vlastní hodnoty, a tak připravuje cestu k nadčlověku.“

Mi přijde, že dneska by dostal prášky a možná i papíry na hlavu a ne že by se dostal do dějin „myslitelství“.

Vždyť hodnoty těchto duševně nemocných mužů jsou naprosto nemorální a popírají základní okultní poučky o duchovním vývoji. Místo toho, aby hezky vykrotli a získali pokoru ke Stvořiteli a přírodě a zlaskavěli a začali konečně tedy vidět ty aury a ovládli telepatii a tak dál a stali se konečně moudrými, tak místo toho postavili svoje vzpurné a hloupoučké ego na pedestal a mysleli si, že kolem jejich bezvěreckých zbytnělých existencí se začne točit celý svět.

Před 200 lety postavili tyto nemocné padouchy na místo mudrců a kolik mrtvých to už stálo díky všem těm bezbožným totalitním systémům, které se z jejich „myslitelství“ zrodily?

Navíc na první pohled i vypadají jako vyšinutí magoři:

Immanuel Kant


Arthur Schopenhauer


Friedrich Nietzsche



Samý duševně narušený divnočlověk. Však tyto vřelé germánské typy s těmi úzkými rty a ostrými čumáky, gigantickými kníry a obecně image jako z hororu (Schopenhauer a Flégr třeba … :-D ) … to jsou přeci ty naše „myslitelské vzory“, ne?
A podle těchto úchylů se stále formátuje celá naše kultura, to je příšerné.

Jenom kvůli tomu, že je většina populace taková svině, že si v životě nesáhnou na metafyzické dovednosti, se přece nenechá zničit svět, ne?
To určitě ne, naše planeta má hlídání.
Evropská civilizace je už na konci a nemá pokračování a naše česká kultura bohužel zhebne s ní, jako její ovdovělá manželka, kterou už nemá kdo živit.
To se prokázalo v minulých letech.
Ale zajímalo by mě, jak moc je infikovaný celý zbylý svět těmito divnými německými bezvěreckými úchyly. Vždyť oni nejsou povinni je nějak uznávat. Co taková Brazílie, nebo Indie, nebo i to Rusko? Když budou tito použitelní, tak se možná celá „zkáza světa“ týká vyloženě jen Evropy.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter