Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.11. > PřilítliMimozemšťani> 









Všichni tito šílenci s přerostlým knírem a účesem jak z blázince, co kdesi v Německu, někde před 200 – 250 lety zhruba, založili tzv. novou rozumovou éru osvícenství, jsou už dávno překonáni.
Tito mrzoutští patroni se tehdy postavili stejně tak šílené církvi, která byla tehdy plná stejně tak degenerativních šašků, jako byli oni, jen tvrdili něco jiného.

Z přirozené nutné pokory vůči Stvořiteli a přírodním zákonům, které jsou nutné při zdravém duchovním vývoji a která vede k rozvoji citu, soucitu a laskavosti a která přirozeně vede k rozvoji metafyzických schopností a dalšímu poznávání světa udělala tehdejší církev odpornou překroucenou záležitost, kdy se tato pokora mění k pokoře ke zlému špatně uchopenému Bohu a vše se zdegeneruje na poslušnost církvi.
A pak si pedosatanistická církev uzurpovala i vědu a z tohoto toxického kolotoče následně vypadla pod řízením NWO další zkáza – bezvěrečtí němečtí filosofové, co dali základ pseudohumánnímu a nacisticky intelektuálnímu podloží „osvíceného moderního člověka“.

Takže se německý osvícený člověk na vrcholu tehdejší civilizace postavil na pedestal v nepokorném postoji, že žádný Bůh a metafyzika není a začal se kokotek nacisticky natřásat jako nadčlověk, co poručí větru dešti.
Za dvě generace bude po Německu, protože z nich bude Chálífát.
To to dopracovali, kokotci na pedestalu.

Holt se pletli, neměli pravdu. Protože, kdyby měli pravdu a žádná vyšší instance by svět neřídila a žádná metafyzika reálně neexistovala, tak se to pořád nevrací a už se dávno na ten směšný přežitek hloupoučkých lidí středověku zapomnělo.
Ale ono se to drží a drží a vrací a vrací, že.
No proč asi.

To proto, že metafyzika je skutečně normální fyzika a další poznání světa, ale až za hmotným světem, který je vnímaný smysly, které jsme definovali jako hmotné.
Nicméně – kde je řečeno, že když někdo vidí auru, že ji jako nevidí hmotnýma očima, hmotným zrakem? Jen má posunuté spektrum vnímání?
Asi je to ale přeci jen tak, že tato schopnost je skutečně méně hmotně usazená v čakrovém systému vědomí a mimosmyslovém přenosu dat do mozku, protože prý reálně dokážou vidět i někteří slepci. Dokážou zkrátka „přepnout“ na jiné centrum v mozku, které snímá obrazy jinými smysly, zřejmě přes duchovní astrální tělo, tzn. přepnou na astrální vidění.
Ale pointa je taková, že by se mělo s těmito výzkumy začít, a to naprosto transparentně a veřejně, protože nabubřelí kokotci z Německa prostě dojeli a jejich žvásty a pseudo pojetí duchovních věcí jsou překonané.
Je vidět, co z nich ve výsledku vypadlo – náckové, geoinženýrství, totalitní režimy, sociální inženýrství, dehumanizace a kyborgizace.
A to vše je následek dlouhé éry, kdy tu všechno dusila církev a pak „osvícenci“.

Zkrátka jakmile si někdo ukradne pravdu a začne ji přetvářet podle svého, nikdy to není dobré.
Je třeba zamezit tomu, aby si „pravdu“ zase ukradli nějací magoři, ať církev, nebo nějací lidsky odtržení bezvěrci, co jim mlha a chlad kape na maják.
Vždyť následek toho jsou právě pseudohumánní a intelektuální pojetí jakékoliv spirituality v dnešních zemích. Kupř. všichni ti mlaďoušci na vysokých humanitních školách, kde se o téma spirituality taky sem tam zavadí. Vůbec nijak nepochybuju, že tam stále řádí odkaz vyšinutých německých filosofů a že si nikdo nesmí dovolit mluvit o metafyzických realitách jako o faktech a že skutečná víra je stále zakázaná. Člověk může být třeba inťoušský buddhista, nebo nějaký jiný rádoby alternativec, ale nesmí přiznávat reálnost posmrtného života, nesmí přiznávat mimosmyslový příjem informací, nesmí přiznat duchařinu, nesmí pípnout nic o astrálu ani auře člověka, natož o telepatii a už vůbec a to vůbec o telepatii s mimozemskými civilizacemi.
A tito, protože třeba mají nějakou spirituální složku, by strašně moc chtěli o tomto mluvit a chtějí se „o tom pravém a skutečném“ něco dozvědět, ale nesmí. Buď neví a jsou nevědomě a podvědomě zahnaní a zastrašení, aby toto „tabu“ neotevírali a nebo prostě musí celou dobu studia držet hubu a být velice opatrný a mít svou víru a nějak se těmi lžimi prokousat, získat titul.

A z tohoto přetlaku následně může vzniknout nějaký úlevný proud, který upustí napětí a páru v tomto problému, bude zdánlivě řešit mystiku a přizná ji, ale ve skutečnosti ji pojme špatně, pseudointelektuálně, nedovolí skutečný čistý přístup, jak má být … ale prostě pustí do připravené ohrádky ty, co potřebují utéct z nelidského hlavního proudu.
Což může být právě nějaký nový druh „pohanství“ - bude to mít nějaké bláznivoučké serepetičky a hadrárenské prostředí, bude to jakoby „ezo“, přitom to bude ploché a méněcenné, bude to o „osobním rozvoji“, bude to trochu rozumnější než „new age“, … zkrátka „rozumné duchovno“ pro pozéry, co ale přesto všechno touží po spiritualitě, i když mají v hlavě německého syrového psychopata a v srdci jsou ve skutečnosti nácek, co se nechce reálně otevřít spirituálnímu světu, jak je.
A pak by „přece ale už to ezo mělo obor, né?“ Toho se bojím taky, že se ještě vysere nějaká taková obludnost, že se to jakoby dovolí, ale zase to chytnou do pracek nějaké svině.

Měl by vzniknout nějaký institut, který se tímto zabývá a kde by se měly tyto věci řešit natvrdo. I kdyby tu nikdy nepřistála Galaktická federace, což snad nenastane taková budoucnost, ale i kdyby … tak já jsem přesvědčená, že je v lidských silách bezpečně podchytit spiritualitu a metafyzickou realitu.
Aby se zase na to téma nekecaly nějaké totální nesmysly a nedělali jsme zase zbytečné otočky přes církev, vyšinuté německé filosofy a nacismus a emeričku a další tragédie.
Stačí založit institut, kde budou jasnovidci a lidi, co reálně ovládají metafyzické disciplíny. Tzn. máme myslím si dostatek reálných možností, jak takové lidi prověřit.
Kupř. kdyby bylo nutné, ať je v tom institutu rada, kde bude sedět aspoň 5 lidí, co reálně vidí auru, daly by se udělat zkoušky. Bylo by přijímací řízení, kam by se přihlásili uchazeči a třeba by museli všichni jeden po druhém pozorovat nějakou osobu, pro jistotu třeba náhodně vybranou chvilku před testem, aby nebylo pochyb o podvodu a sepsat, co na její auře vidí. Minulost, zdravotní problémy, duševní problémy, radosti, starosti …. a tam, kde se to shoduje s realitou a ty popisy jsou podobné, tam je jasné, že ti lidé, kdo tu auru údajně vidí, ji skutečně vidí.
Je fakt, že já auru nevidím a představuju si to třeba jako Hurvajs válku, pak by si museli ty podmínky určit ti, co ty aury vidí … ale šlo by to, ne že ne.

Stejně tak se dá skrze různé snímání aktivit v mozku určit, kdo doopravdy dokáže sedět a meditovat v hodně hlubokém stavu a jak dlouho a kdo jenom kecá, že umí meditovat.
Tak by tam sedělo třeba dalších 5 osob v tom institutu, co reálně umí meditovat.
Stejně tak by se daly takto prověřit jakékoliv osoby, třeba s tím astrálním cestováním. Dají se udělat testy, ne že ne.

A pak by ve výsledku existoval institut, kde by byli odborníci na metafyziku – a to by byli garanti pravd o spiritualitě, dohlíželi by třeba na psychiatrii a tak dále.
Všechno by šlo, kdyby se chtělo. Jenže toto, co tu popisuju, nechtějí totalitní režimy. Pro ty je takový institut naprosto likvidační.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter